• Holger Badstuber is een Duitse voetballer





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 15:00 ]


    night thinking, day dreaming

    Madiba schreef:
    (...)

    Ik ben voor Arsenal, het is tijd voor een prijs! En goede verdedigers xd Ik kan niet altijd wedstrijden kijken, heb ook geen sport1, maar ik blijf dankzij twitter en tumblr wel op de hoogte, hehe.
    Allianz Arena is wel een prachtige stadon, pfiieeuuw. Ik ga, als ik deze vakantie een paar dagen achter elkaar vrij ben, een stedentripje naar Duitsland doen, met München als eerste stad :)

    Ja, oke, als ik zo nadenk, klopt het allemaal :) Ik heb het filmpje niet helemaal gezien, maar wel gifs er van.
    Aaah, onze verdediging gaat eraan! Tegen Robbery kunnen we niks :(
    Ik wist btw niet dat Gomez naar Napoli was gegaan?

    Hihi, inderdaad! Moet wel een kater zijn geweest toen RvP naar de concurrent ging, of niet? :/ En wanneer je een keer tijd hebt en wedstrijden wil kijken, zijn er altijd wel streams te vinden (wigiwiz.tv is een goede bijvoorbeeld). Daar streamen ze elke voetbalwedstrijd die op dat moment plaatsvind, ook internationale matches. (:
    En jaaa, zeker doen! Ik ben er 1 x voorbij gereden toen het volledig wit verlicht was, en wauw.. Ik wil het gewoon van binnen zien en er een wedstrijd meemaken! Mijn beste vriendin en ik willen er dit jaar ook naartoe, maar ugh, moet echt nog zien of mijn geld dat toelaat..

    Niks zo mooi als een perfecte Robbery-actie, haha :9~
    En wat Mario Gomez betreft.. Nadat hij bij een blessure vervangen werd door (destijds 2e spits), Mario Mandzukic en deze Kroaat zijn plek meer dan verdiende onder Heynckes, staat hij nooit meer in de basis. Voor een goalgetter als Gomez is dat ontzettend klote gewoon, aangezien hij wel scoort wanneer Mandzu voor hem gewisseld wordt. Ik begrijp hem dus helemaal. Het is nog niet duidelijk naar welke club hij gaat, al zijn er idd veel geruchten die Napoli roepen. Maar Gomez zelf heeft gezegd dat hij eerst wil kijken wat onze nieuwe coach Guardiola gaat doen voordat hij een beslissing maakt. En Pep heeft vandaag op zijn eerste persconferentie gezegd dat hij eerlijk gaat kijken wie er straks in de basis staat. Maar toch.. ik bereid me sowieso al voor op een vertrek van Gomez.


    ars moriendi

    zal ik een topic maken over troye sivan want helemaal niemand kent hem


    night thinking, day dreaming

    Je hoeft niet van iedere voetballer een topic te maken, als je het aan mij vraagt. Geef mij de enige echte Kaká maar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het is eigenlijk ook geen voetballer

    en die káka is echt mega knap


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    het is eigenlijk ook geen voetballer

    en die káka is echt mega knap


    Kaká is leuk en van mij hihi. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Kaká is leuk en van mij hihi. :9~




    Criska ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Kaká is leuk en van mij hihi. :9~

    mijn oma is van mij


    night thinking, day dreaming

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Kaká is leuk en van mij hihi. :9~

    Ik zie hem zo weinig de laatste tijd. Voor Brazilië komt hij ook al een tijdje niet meer uit. Zonde.


    ars moriendi

    wow omg
    als wij directioners iemand shippen krijgen we gigantisch veel haat


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    wow omg
    als wij directioners iemand shippen krijgen we gigantisch veel haat


    Maar Criska is gewoon schattig, algemeen geaccepteerd en stiekem vind iedereen ze leuk ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Maar Criska is gewoon schattig, algemeen geaccepteerd en stiekem vind iedereen ze leuk ^^

    dit wordt niet echt geaccepteerd ):


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    wow omg
    als wij directioners iemand shippen krijgen we gigantisch veel haat

    Komt denk ik doordat heel veel Directioners het allemaal zo opdringen en veel van hen ook beginnen te doen alsof ze ook daadwerkelijk iets met elkaar hebben. :'D

    Mebarak schreef:
    (...)

    Maar Criska is gewoon schattig, algemeen geaccepteerd en stiekem vind iedereen ze leuk ^^


    Hahaha. -3-


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hahaha. -3-

    laat ze, zou ik zeggen


    night thinking, day dreaming

    Wauw een Duitser die geen obesitas heeft. (no h8)


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Wauw een Duitser die geen obesitas heeft. (no h8)


    night thinking, day dreaming