• Holger Badstuber is een Duitse voetballer





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 15:00 ]


    night thinking, day dreaming

    gast, ik ben helemaal nergens van. ja, fc groningen, een klein beetje


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    gast, ik ben helemaal nergens van. ja, fc groningen, een klein beetje


    Wordt fan, ga je verdiepen in voetbal ! haha.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Ik wil meepraten, maar ik ben niet van de buitenlandse club. hehe. :Y)


    Ik ben niet van de eredivisie haha en helemaal niet van amateur voetbal, just gimme Real.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik ben niet van de eredivisie haha en helemaal niet van amateur voetbal, just gimme Real.


    Just gimme Ajax.
    Al verkies is Real zeker wel boven Barca. Barca is echt een rot club, wauw.


    Danmarks Dynamite.

    mellet schreef:
    ribery nu snap ik je naam haha

    Hij is een beest, haha. Kan nog steeds niet helemaal geloven dat ik hem binnenkort in het echt ga zien. (:


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hij is een beest, haha. Kan nog steeds niet helemaal geloven dat ik hem binnenkort in het echt ga zien. (:
    omg leuk, waar? veel plezier!


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    (...)omg leuk, waar? veel plezier!

    19 Juli speelt Mark van Bommel zijn afscheidswedstrijd als profvoetballer in het PSV-stadion. Een hoop van zijn oude collega's en voetbalvrienden komen dan een potje voetbal spelen tegen de oud-PSV selectie. (;


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hihi, inderdaad! Moet wel een kater zijn geweest toen RvP naar de concurrent ging, of niet? :/ En wanneer je een keer tijd hebt en wedstrijden wil kijken, zijn er altijd wel streams te vinden (wigiwiz.tv is een goede bijvoorbeeld). Daar streamen ze elke voetbalwedstrijd die op dat moment plaatsvind, ook internationale matches. (:
    En jaaa, zeker doen! Ik ben er 1 x voorbij gereden toen het volledig wit verlicht was, en wauw.. Ik wil het gewoon van binnen zien en er een wedstrijd meemaken! Mijn beste vriendin en ik willen er dit jaar ook naartoe, maar ugh, moet echt nog zien of mijn geld dat toelaat..

    Niks zo mooi als een perfecte Robbery-actie, haha :9~
    En wat Mario Gomez betreft.. Nadat hij bij een blessure vervangen werd door (destijds 2e spits), Mario Mandzukic en deze Kroaat zijn plek meer dan verdiende onder Heynckes, staat hij nooit meer in de basis. Voor een goalgetter als Gomez is dat ontzettend klote gewoon, aangezien hij wel scoort wanneer Mandzu voor hem gewisseld wordt. Ik begrijp hem dus helemaal. Het is nog niet duidelijk naar welke club hij gaat, al zijn er idd veel geruchten die Napoli roepen. Maar Gomez zelf heeft gezegd dat hij eerst wil kijken wat onze nieuwe coach Guardiola gaat doen voordat hij een beslissing maakt. En Pep heeft vandaag op zijn eerste persconferentie gezegd dat hij eerlijk gaat kijken wie er straks in de basis staat. Maar toch.. ik bereid me sowieso al voor op een vertrek van Gomez.


    Ik ben blij dat ie niet naar Chelsea of ManC is gegaan. ManU is natuurlijk ook niet de geweldigste, maarja. Ja, klopt :) Ik heb al heel vaak streams gebruikt toen ik nog geen eredivisie live had. zo ook bij de fenomenale wedstrijd tegen feyenoord; 10-0, elke keer een gat in de lucht, terwijl als je radio volgde, je het veel eerder wist, haha.
    Haha, ja, dat heb ik ook. Ik heb fotografie als hobby en ga daar ook mijn opleiding meedoen. Duur allemaal. Maar het is wel een reden om te reizen :b

    Ooh oke. Ik benieuwd wat Guardiola doet. Wat ie bij het prachtige Barcelona deed, betekend ook niet dat ie dat gelijk bij Bayern goed doet. En zo slecht is Huyp Heyckens ofzo ook niet? :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ribery schreef:
    (...)
    19 Juli speelt Mark van Bommel zijn afscheidswedstrijd als profvoetballer in het PSV-stadion. Een hoop van zijn oude collega's en voetbalvrienden komen dan een potje voetbal spelen tegen de oud-PSV selectie. (;


    Denk je dat er een kans is om met de spelers van Van Bommel's vriendenteam op de foto te gaan. Mijn broertje is een grote fan van Gomes, hehe :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    LeDerp schreef:
    Oke.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Madiba schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat ie niet naar Chelsea of ManC is gegaan. ManU is natuurlijk ook niet de geweldigste, maarja. Ja, klopt :) Ik heb al heel vaak streams gebruikt toen ik nog geen eredivisie live had. zo ook bij de fenomenale wedstrijd tegen feyenoord; 10-0, elke keer een gat in de lucht, terwijl als je radio volgde, je het veel eerder wist, haha.
    Haha, ja, dat heb ik ook. Ik heb fotografie als hobby en ga daar ook mijn opleiding meedoen. Duur allemaal. Maar het is wel een reden om te reizen :b

    Ooh oke. Ik benieuwd wat Guardiola doet. Wat ie bij het prachtige Barcelona deed, betekend ook niet dat ie dat gelijk bij Bayern goed doet. En zo slecht is Huyp Heyckens ofzo ook niet? :')

    Ja, inderdaad, kan ik me wat bij voorstellen. Ik vind Manchester City echt zo'n kutclub, ik kan er niks aan doen. :'D Net als PSG helemaal gebasseerd op geld. Bah.

    En ja, dat is zeker een goede reden! In Duitsland kun je sowieso in die traditionelere dorpen geweldige fotos maken. Misschien maar eens een keer in oktober gaan, tijdens het Oktoberfest? Zie je heel München in lederhosen, haha!

    Haha, Jupp Heynckes heeft ons de treble bezorgd dit seizoen :'D Landskampioen, de beker en de Champions League. Dus nee, zo slecht heeft hij het zeker niet gedaan, haha. Ik vind het echt erg dat hij weggaat. Wat een topper was dat zeg. Maar ik heb gisteren de allereerste persconferentie van Pep Guardiola gezien (met zijn gebrekkige Duits, haha), en ik begin er toch wel meer vertrouwen in te krijgen. Zo zei hij dat hij zichzelf vooral zou onderschikken aan het team en mee zou gaan in de Duitse speelstijl in plaats van alles naar zijn hand te zetten, waar ik in eerste instantie bang voor was. I guess we'll just have to wait and see. (:
    Madiba schreef:
    (...)

    Denk je dat er een kans is om met de spelers van Van Bommel's vriendenteam op de foto te gaan. Mijn broertje is een grote fan van Gomes, hehe :)

    Hmmm.. dat zou echt geweldig zijn! Ik weet het niet! Ik moet eerlijk zijn dat het me in elk geval niks zou verbazen als Mark nog blijft hangen om met fans op de foto te gaan enz. Zo'n type vind ik hem wel. (:
    Ohh ik kan niet wachten om hem, Franck, Basti, Thomas en Arjen te zien (en misschien komt Holger ook even aanlopen? Hij is geblesseerd, maar toch.. misschien komt hij even kijken?) . Daaamn! =D


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad, kan ik me wat bij voorstellen. Ik vind Manchester City echt zo'n kutclub, ik kan er niks aan doen. :'D Net als PSG helemaal gebasseerd op geld. Bah.

    En ja, dat is zeker een goede reden! In Duitsland kun je sowieso in die traditionelere dorpen geweldige fotos maken. Misschien maar eens een keer in oktober gaan, tijdens het Oktoberfest? Zie je heel München in lederhosen, haha!

    Haha, Jupp Heynckes heeft ons de treble bezorgd dit seizoen :'D Landskampioen, de beker en de Champions League. Dus nee, zo slecht heeft hij het zeker niet gedaan, haha. Ik vind het echt erg dat hij weggaat. Wat een topper was dat zeg. Maar ik heb gisteren de allereerste persconferentie van Pep Guardiola gezien (met zijn gebrekkige Duits, haha), en ik begin er toch wel meer vertrouwen in te krijgen. Zo zei hij dat hij zichzelf vooral zou onderschikken aan het team en mee zou gaan in de Duitse speelstijl in plaats van alles naar zijn hand te zetten, waar ik in eerste instantie bang voor was. I guess we'll just have to wait and see. (:


    Ja, maar welke club is dat tegenwoordig niet? D: Zowat 'heel rusland' en oekraine, Chelsea, ManC, PSG, Vitesse. WaaJa,r is alle liefde voor het spel gebleven? Waarom gaan spelers nu eerder weg voor het geld dan voor het spel zeg maar?

    Ja, ik zie al veel mooie foto's van Beieren op internet voorbij komen :D Aaah, ik wil Oktoberfest een keertje meemaken, maar ik neem liever mn camera niet mee. Ik houd niet van bier. Bier stinkt. Ik wil geen stinkende camera.

    Mweheheh, haalt PSV of Arsenal dat maar een keer x)
    Haha, dat is dan mooi, het zal echt zonde zijn van bayern en de bundesliga mocht er een spaanse speelstijl komen.



    Ribery schreef:
    (...)
    Hmmm.. dat zou echt geweldig zijn! Ik weet het niet! Ik moet eerlijk zijn dat het me in elk geval niks zou verbazen als Mark nog blijft hangen om met fans op de foto te gaan enz. Zo'n type vind ik hem wel. (:
    Ohh ik kan niet wachten om hem, Franck, Basti, Thomas en Arjen te zien (en misschien komt Holger ook even aanlopen? Hij is geblesseerd, maar toch.. misschien komt hij even kijken?) . Daaamn! =D


    Ik weet niet, omdat de wedstrijd pas om 8 uur is. Bij de voorprogramma zal hij wel aanwezig zijn. Maar dan zal ook iedereen op hem aflopen, dat is dan niet leuk meer. Ik ga wel met Hiljemark op de foto :'D
    Hoe groot is zijn team wel niet? :o Ik ben echt benieuwd naar de andere spelers. die vier die jij noemt, verwacht ik ook. En Thiago Silva en misschien nog een paar van Barca, al heeft hij daar 1 jaartje gespeeld, dus ik weet niet.
    Ik heb er iig heel veel zin in :D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    (...)



    Ja, maar welke club is dat tegenwoordig niet? D: Zowat 'heel rusland' en oekraine, Chelsea, ManC, PSG, Vitesse. WaaJa,r is alle liefde voor het spel gebleven? Waarom gaan spelers nu eerder weg voor het geld dan voor het spel zeg maar?

    Ja, ik zie al veel mooie foto's van Beieren op internet voorbij komen Aaah, ik wil Oktoberfest een keertje meemaken, maar ik neem liever mn camera niet mee. Ik houd niet van bier. Bier stinkt. Ik wil geen stinkende camera.

    Mweheheh, haalt PSV of Arsenal dat maar een keer x)
    Haha, dat is dan mooi, het zal echt zonde zijn van bayern en de bundesliga mocht er een spaanse speelstijl komen.

    Ik weet niet, omdat de wedstrijd pas om 8 uur is. Bij de voorprogramma zal hij wel aanwezig zijn. Maar dan zal ook iedereen op hem aflopen, dat is dan niet leuk meer. Ik ga wel met Hiljemark op de foto :'D
    Hoe groot is zijn team wel niet? :o Ik ben echt benieuwd naar de andere spelers. die vier die jij noemt, verwacht ik ook. En Thiago Silva en misschien nog een paar van Barca, al heeft hij daar 1 jaartje gespeeld, dus ik weet niet.
    Ik heb er iig heel veel zin in :D

    Hahaha wat een heerlijk plaatje :'D Geniaal.

    En ja, inderdaad. Doodzonde. Gala en Fener ook al. Vandaag is trouwens bekend geworden dat die laatste de komende drie jaar niet meer Europees voetbal mogen spelen (!). Kut voor Kuyt, maar wel echt verdiend. Dat verdomde matchfixing verkloot de hele voetbalwereld.

    Ik ook! Eerst mezelf in zo'n mooi traditioneel jurkje heisen, en gaan ;D! Lijkt me heerlijk om een keer mee te maken. Bier en Braadworst. Hoppa.

    Hmm, weet je dat zeker ja, bij het voorprogramma? Zouden de andere internationale spelers daar ook al zijn denk je?
    Thiago Silva komt ook had ik gelezen, net als Zlatan Ibrahimovic! (:


    ars moriendi

    Oh wat leuk! Mensen van Q die ook naar de afscheidswedstrijd van van Bommel gaan!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Oh wat leuk! Mensen van Q die ook naar de afscheidswedstrijd van van Bommel gaan!

    Jaaa! En wees op tijd, want de oud-PSV'ers zullen al vroeg op het terrein zijn. (: Ik wil Gio graag ontmoeten, haha.


    ars moriendi