• -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:44 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    ItsNiall schreef:
    Blijf jezelf. En probeer niet al te verlegen te zijn aan het begin van het jaar.



    Dankje voor de tip(s)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik vond het best moeilijk om afscheid te nemen van mijn klas, want we waren best wel hecht. Maar aan de andere kant was het wel een mooi vooruitzicht om opnieuw te beginnen.
    Al mijn vriendinnen van de basisschool gingen naar een andere school, maar dat maakte mij toen niet heel veel uit, omdat ik ze na school gewoon nog zag.

    Gewoon niet te druk maken en jezelf zijn. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mijn topics, zodat ik dit topic straks uitgebreid door kan lezen.


    Do what people say you can't.

    Flannery schreef:
    Ik vond het best moeilijk om afscheid te nemen van mijn klas, want we waren best wel hecht. Maar aan de andere kant was het wel een mooi vooruitzicht om opnieuw te beginnen.
    Al mijn vriendinnen van de basisschool gingen naar een andere school, maar dat maakte mij toen niet heel veel uit, omdat ik ze na school gewoon nog zag.

    Gewoon niet te druk maken en jezelf zijn. (:



    Dankje voor je reactie:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Fericire schreef:
    Mijn topics, zodat ik dit topic straks uitgebreid door kan lezen.


    OK is goed(Y)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik vond het best wel balen, maar ik ging naar de middelbare met nog een meisje uit mijn oude klas en toen had ik zoiezo alvast een vriendin. En mijn klas was echt rot, maar ik begon ze net te mogen, dus ik miste ze eigenlijk wel:S


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Queeni7East schreef:
    Ik vond het best wel balen, maar ik ging naar de middelbare met nog een meisje uit mijn oude klas en toen had ik zoiezo alvast een vriendin. En mijn klas was echt rot, maar ik begon ze net te mogen, dus ik miste ze eigenlijk wel:S



    Dat is minder:/


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    (...)


    Dat klinkt minder, ik hoop voor je dat de tweede leuker word!

    Bedankt ^^
    Dankzij een wedstrijd heb ik wel nieuwe vrienden gemaakt in een andere klas in maart! c:

    En, zoals ik al zei, ik had gewoon pech, ik heb van heel veel mensen gehoord dat zij de brugklas wel leuk vonden.

    SPECS schreef:
    Ik was blij verlost te zijn van de basisschool....de middelbare bleek nog erger.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had er eerlijk gezegd helemaal geen problemen mee.
    Als die vrienden van je het echt waard zijn, dan heb je daar, zoals ik, op de middelbare school ook echt nog wel contact mee. (:


    Tell me about it, stud.

    Androgyn schreef:
    Ik had er eerlijk gezegd helemaal geen problemen mee.
    Als die vrienden van je het echt waard zijn, dan heb je daar, zoals ik, op de middelbare school ook echt nog wel contact mee. (:

    :D


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik zit in het 5e en ga naar 6e. Veel succes


    I'm a girl in the world

    Tanks sealife


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    wow, dat is 6 jaar geleden voor me ;x
    Maar ik weet enkel dat ik blij was dat ik daar weg mocht.
    dat de middelbaar net zo erg was en ik blij ben dat ik daar ook vanaf ben.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 22:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''