• -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:44 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Insurgent schreef:
    Ik was dolblij. Ik denk dat ik nog nooit zo opgelucht ben geweest.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Whoaa, groep acht.. ik ben inmiddels bijna acht jaar verder en zit inmiddels op het HBO. Geloof me maar als ik je vertel dat dit echt pas het begin is. Je gaat nog zo ontzettend veel mensen ontmoeten, vrienden maken, meemaken etc. Geniet van je musical en de vakantie, want het wordt helemaal anders zodra je naar de middelbare school gaat. En weer anders zodra je daar weer vanaf bent, maar goed, zover ben je nog lang niet.


    ars moriendi

    Pfoe, dat was echt huilen de laatste dag van de basisschool, haha. Maar ik had dan ook een hele leuke klas ^^
    In de eerste klas zat ik samen met twee goede vrienden en we gingen gewoon wat praten met anderen die later ook weer vrienden van ons zijn geworden. Ik raad je aan om met zoveel mogelijk mensen te praten en wie weet klikt het wel tussen jullie. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    De middelbare school is geweldig. Althans, dat vond ik. Je ontmoet vooral veel mensen, en in de 4/5/6 jaren dat je daar zit merk je langzamerhand dat iedereen daar echt opgroeit. Bijna iedereen accepteert elkaar op een gegeven moment. Erg gezellig.
    Ik heb zelf nu net mijn diploma gehaald en zal volgend jaar starten aan mijn HBO. Ik kan toch zeker wel zeggen dat de middelbare school echt erg fijn was (ondanks alle lessen, toetsen en huiswerk natuurlijk), en dat ik het ook echt ga missen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ribery schreef:
    Whoaa, groep acht.. ik ben inmiddels bijna acht jaar verder en zit inmiddels op het HBO. Geloof me maar als ik je vertel dat dit echt pas het begin is. Je gaat nog zo ontzettend veel mensen ontmoeten, vrienden maken, meemaken etc. Geniet van je musical en de vakantie, want het wordt helemaal anders zodra je naar de middelbare school gaat. En weer anders zodra je daar weer vanaf bent, maar goed, zover ben je nog lang niet.



    Dankjewel voor je reactie:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    xMythology schreef:
    De middelbare school is geweldig. Althans, dat vond ik. Je ontmoet vooral veel mensen, en in de 4/5/6 jaren dat je daar zit merk je langzamerhand dat iedereen daar echt opgroeit. Bijna iedereen accepteert elkaar op een gegeven moment. Erg gezellig.
    Ik heb zelf nu net mijn diploma gehaald en zal volgend jaar starten aan mijn HBO. Ik kan toch zeker wel zeggen dat de middelbare school echt erg fijn was (ondanks alle lessen, toetsen en huiswerk natuurlijk), en dat ik het ook echt ga missen.



    :D


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    DIXONCIDER schreef:
    Pfoe, dat was echt huilen de laatste dag van de basisschool, haha. Maar ik had dan ook een hele leuke klas ^^
    In de eerste klas zat ik samen met twee goede vrienden en we gingen gewoon wat praten met anderen die later ook weer vrienden van ons zijn geworden. Ik raad je aan om met zoveel mogelijk mensen te praten en wie weet klikt het wel tussen jullie. :Y)



    Dankje voor de tip!
    Ik ben alleen vond ik de eerste indruk van de kinderen uit mijn klas minder(vorige week kennismaking gehad)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Het afscheid nemen in groep 8 vond ik helemaal niet erg, aangezien al m'n vriendinnen naar dezelfde school gingen en in dezelfde klas kwamen. Ik vond de middelbaar kut tho, domme vakken ._.

    't Komt wel goed. Op een nieuwe school maak je snel nieuwe vrienden. Ik ga volgend jaar al naar 't 2e leerjaar van m'n MBO opleiding. En ik ging alleen dit jaar naar deze school, kende niemand. Heb heel snel nieuwe vrienden gemaakt dus don't worry. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Het afscheid nemen in groep 8 vond ik helemaal niet erg, aangezien al m'n vriendinnen naar dezelfde school gingen en in dezelfde klas kwamen. Ik vond de middelbaar kut tho, domme vakken ._.

    't Komt wel goed. Op een nieuwe school maak je snel nieuwe vrienden. Ik ga volgend jaar al naar 't 2e leerjaar van m'n MBO opleiding. En ik ging alleen dit jaar naar deze school, kende niemand. Heb heel snel nieuwe vrienden gemaakt dus don't worry. (:


    Dankjewel:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Mijn zusje heeft volgende week woensdag haar laatste schooldag en eindmusical. Ik was hellemaal niet blij eigenlijk. Ik ging dan ook naar een school waar NIEMAND van mijn klas heen ging achteraf heb ik ook spijt gekregen van die school omdat ik pas door had dat je in de 3e pas veel ging doen met het profiel van de school. en dat de eerste twee jaren gewoon het zelfde waren als op andere scholen maar nu ben ik best wel blij met mijn keus. Helaas dat mijn zusje naar de zelfde school komt. Afscheid van groep 8 moest ik huilen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Mijn zusje heeft volgende week woensdag haar laatste schooldag en eindmusical. Ik was hellemaal niet blij eigenlijk. Ik ging dan ook naar een school waar NIEMAND van mijn klas heen ging achteraf heb ik ook spijt gekregen van die school omdat ik pas door had dat je in de 3e pas veel ging doen en dat de eerste twee jaren gewoon het zelfde waren als op andere scholen maar nu ben ik best wel blij met mijn keus. Helaas dat mijn zusje naar de zelfde school komt. Afscheid van groep 8 moest ik huilen.



    :(


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik ben al van de middelbare af, en het was verschrikkelijk.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik was blij.


    Some people are art and do art at the same time

    DIXONCIDER schreef:
    Pfoe, dat was echt huilen de laatste dag van de basisschool, haha. Maar ik had dan ook een hele leuke klas ^^
    In de eerste klas zat ik samen met twee goede vrienden en we gingen gewoon wat praten met anderen die later ook weer vrienden van ons zijn geworden. Ik raad je aan om met zoveel mogelijk mensen te praten en wie weet klikt het wel tussen jullie. :Y)


    Gewoon lekker van je vakantie genieten & je maakt snel genoeg weer nieuwe vrienden in de 1e ! c:
    & echt , maak je er gewoon niet te druk over ! Ik ging naar de 1e , en toen aan het eind van het jaar verhuisde ik ook nog eens , zodat ik wéér op een andere school kwam , waar ik dit x niemand kende . Maakt niet uit , je maakt snel genoeg nieuwe vrienden & het word vast leuk !

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:43 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Oei, dat is alweer een jaar of tien/elf geleden onderhand. En ik heb het niet eens echt meegemaakt, omdat ik toen wegens omstandigheden al een paar weken/maanden eerder er vanaf ben gehaald.


    Til hug og blod.