• -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:44 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat snap ik, dat had ik ook. En om heel eerlijk te zijn was dat ook zo bij de meeste. Ik praat nog met 2 meisjes die ik van vroeger ken, heel soms.
    Maar aan de andere kant, hoe erg dat misschien ook lijkt. Ik had het veel te druk met huiswerk, allerlei nieuwe indrukken, nieuwe vriendinnen.
    En misschien is het ook wel beter dat je je basisschool vriendinnen gaat laten. Iedereen kreeg allemaal andere interesses toen we op de middelbare school zaten.
    Maar trouwens, wij mochten kiezen bij wie we in de klas kwamen, als we al mensen kenden. Hebben jullie dat misschien niet?


    Hebben we, ik zit ook bij een goede vriendin.
    Maar ik heb een combiklas dus ik ga bijv. groep 7 heel erg missen.
    Of mensen die nar een andere school gaan):


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    SPECS schreef:
    Ik was blij verlost te zijn van de basisschool....de middelbare bleek nog erger.


    We need a bigger boat.

    Bubbelien schreef:
    (...)

    Dankjewel.
    Maar ik ben bang dat ik sommige mensen die ik echt goed ken nooit meer ga zien.
    ):

    Daar zou ik niet zo bang voor zijn, als ik jou was. Als je echt goede vriendinnen bent, lukt het vast nog wel om contact te houden. Mijn beste vriendin van de basisschool en ik zijn ook naar twee verschillende middelbare scholen gegaan en we spreken nog steeds elke week af, terwijl we inmiddels al in de vierde zitten. En guess what, na vier jaar op verschillende scholen zijn we nog steeds beste vriendinnen (:
    Ik kan me nog herinneren dat ik heel veel gehuild heb op de laatste dag van de basisschool; iedereen eigenlijk, want we hadden echt een top klas. Maar op de middelbare heb ik ook snel weer nieuwe vriendinnen gemaakt. Zorg gewoon dat je openstaat voor nieuwe mensen en dan maak je vanzelf nieuwe vrienden (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Bubbelien schreef:
    (...)

    Hebben we, ik zit ook bij een goede vriendin.
    Maar ik heb een combiklas dus ik ga bijv. groep 7 heel erg missen.
    Of mensen die nar een andere school gaan):


    Dat komt wel goed! Ze hebben nu veel meer als ze hadden toen ik voor het eerst naar de middelbare ging. Voor mij is dat ruim 7 (bijna 8) jaar geleden, al moet ik zeggen dat het korter lijkt. Ik had alleen MSN en SMS, en zelfs niet iedereen had internet of een mobiel.
    Gewoon proberen contact te houden via FB en zo.

    Ik voel me nu opeens ontzettend oud...

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 15:48 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien kun je er met je ouders over praten.
    Of met vriendinnen.
    Of vrienden?
    Dat deed ik toen ik wegmoest!

    xxx


    It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves - William shakespeare

    Iedereen snotterde bij het afscheid, maar ik ging dansen. Totdat ik erachter kwam dat ik in de hel terecht kwam, die ze de middelbare school noemen. De goden zij dank dat ik niet meer in de tweede klas zit. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    oké nu voel ik me heel erg oud hoor!
    het is al weer bijna 8 jaar geleden dat ik op de basisschool heb gezeten:|

    ik moest echt heel erg huilen haha maar dat moet ik bij elk afscheid van school zelf als ik blij ben al ik er weg ben:Y)


    maar goed mijn eerste ervaring op het middelbaar was niet zo leuk... aller eerst omdat ik fan was van tokio hotel (ja kijk daar begint het al) sinds dien was het een hel daar! maar uit eindelijk vond ik wel mijn eigen weg en begin van de derde had ik wel mensen die het voor me opnamen maar deels ook omdat ik toen geen fan meer was van tokio hotel... hmm en nu heb ik vanavond al mijn diploma uitreiking van het MBO was leuke twee jaar.... toen was ik niet meer en stille meisje maar een soort van bitch haha oeps:$


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    vlinderelf schreef:
    Misschien kun je er met je ouders over praten.
    Of met vriendinnen.
    Of vrienden?
    Dat deed ik toen ik wegmoest!

    xxx



    Ik praat niet zo heel makkelijk.
    Vooral niet over dit soort dingen.
    Maar wel bedankt voor de tip:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Barnabas schreef:
    Iedereen snotterde bij het afscheid, maar ik ging dansen. Totdat ik erachter kwam dat ik in de hel terecht kwam, die ze de middelbare school noemen. De goden zij dank dat ik niet meer in de tweede klas zit. :')



    ;)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat komt wel goed! Ze hebben nu veel meer als ze hadden toen ik voor het eerst naar de middelbare ging. Voor mij is dat ruim 7 (bijna 8) jaar geleden, al moet ik zeggen dat het korter lijkt. Ik had alleen MSN en SMS, en zelfs niet iedereen had internet of een mobiel.
    Gewoon proberen contact te houden via FB en zo.

    Ik voel me nu opeens ontzettend oud...



    Ik heb zelf geen mobiel:P
    Mara ik denk dat je gelijk hebt, de meeste die ik ken hebben wel social media


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    Daar zou ik niet zo bang voor zijn, als ik jou was. Als je echt goede vriendinnen bent, lukt het vast nog wel om contact te houden. Mijn beste vriendin van de basisschool en ik zijn ook naar twee verschillende middelbare scholen gegaan en we spreken nog steeds elke week af, terwijl we inmiddels al in de vierde zitten. En guess what, na vier jaar op verschillende scholen zijn we nog steeds beste vriendinnen (:
    Ik kan me nog herinneren dat ik heel veel gehuild heb op de laatste dag van de basisschool; iedereen eigenlijk, want we hadden echt een top klas. Maar op de middelbare heb ik ook snel weer nieuwe vriendinnen gemaakt. Zorg gewoon dat je openstaat voor nieuwe mensen en dan maak je vanzelf nieuwe vrienden (:


    Bedankt voor je reactie!
    Ik denk/hoop dat je gelijk hebt:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    (...)


    Ik heb zelf geen mobiel:P
    Mara ik denk dat je gelijk hebt, de meeste die ik ken hebben wel social media


    We love social media! Maar maak je niet te druk, geniet van je vakantie!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    We love social media! Maar maak je niet te druk, geniet van je vakantie!



    Ga ik ook zeker doen!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    (...)


    Ga ik ook zeker doen!


    Het mocht wel weer eens tijd worden van mij, haha!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Het mocht wel weer eens tijd worden van mij, haha!



    ;)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef