• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    (...)

    Nee, die maak ik misschien later aan, t wordt te druk anders.


    Hahaha, ben je dat serieus aan het overwegen? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha, ben je dat serieus aan het overwegen? :'D


    Why not? ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Zo'n halvegare heb ik ooit eens gehad op een site die nu spijtig genoeg uitgestorven is.
    Best een uitdaging xd


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    TicTac schreef:
    Zo'n halvegare heb ik ooit eens gehad op een site die nu spijtig genoeg uitgestorven is.
    Best een uitdaging xd


    Ja, vooral omdat ie niet makkelijk in contact komt met anderen :a

    Weet je, ik vraag me of hoe Elijah en Dae gaan reageren op Mitchell's verdwijning.. En Mitchell zelf natuurlijk, haha.
    Ik zit echt te twijfelen hoe ik Daenerys later zal laten reageren, pfft, zij is echt lastig op zulk soort momenten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yush indeed en als dat wel gebeurd worden ze behandelt alsof ze een besmettelijke ziekte hebben ofzo xd

    en Elijah gaat sowieso een schuldgevoel hebben en waarschijnlijk niet meer kunnen slapen totdat Mitchell terecht is. Ik zie hem uit frustratie al wel met dingen gooien en mensen een dreun verkopen als ze hem op de zenuwen werken x3
    Op dat gebied is hij best voorspelbaar


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    TicTac schreef:
    Yush indeed en als dat wel gebeurd worden ze behandelt alsof ze een besmettelijke ziekte hebben ofzo xd

    en Elijah gaat sowieso een schuldgevoel hebben en waarschijnlijk niet meer kunnen slapen totdat Mitchell terecht is. Ik zie hem uit frustratie al wel met dingen gooien en mensen een dreun verkopen als ze hem op de zenuwen werken x3
    Op dat gebied is hij best voorspelbaar


    Ahahaha, dan gaat ie Daenerys flink op de zenuwen werken :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat wordt interessant haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Daar is hij nu eenmaal de beste in, Daenerys op haar zenuwen werken xd
    Dit kan echt nog eens heel leuk gaan worden


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Yeah, en ik denk dat Daenerys Mitchell gaat zoeken onder het mum van: Ik heb nog een hoop van hem tegoed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En Silas speelt zustertje. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Sorreh voor de fucked-up post Florentina, hopelijk kan je er toch wat mee. Maar het is er uiteindelijk wel, en toch een redelijk lange. Alleen, wat ook te lezen is I'm sure, aan het einde werd ik was ongeduldig en heb ik het afgeraffeld. Well yeah, kijk maar.
    Idwallon heb ik er ook even in verwerkt, I'm sorry als je het niet wilt Goldenwing, maar ik heb hem alleen even mee laten lopen. Anders zeggen jullie het maar en verander ik wat dingen.


    Geen enkel probleem mee, dat geeft Idwallon ook gelijk weer wat te doen.

    Geweldig hoe de rollen nu precies zijn omgedraaid, daarnet moest Silas Idwallon nog overtuigen dat het oké was en nu is het precies andersom. Al zitten ze nu met een groter probleem.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:54 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    haha, best wel een mooie wending :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Geen enkel probleem mee, dat geeft Idwallon ook gelijk weer wat te doen.

    Geweldig hoe de rollen nu precies zijn omgedraaid, daarnet moest Silas Idwallon nog overtuigen dat het oké was en nu is het precies andersom. Al zitten ze nu met een groter probleem.

    Ik ben er volgens mij niet helemaal bij, want waarmee moest Silas Idwallon overtuigen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik ben er volgens mij niet helemaal bij, want waarmee moest Silas Idwallon overtuigen?


    Ik had al zo'n vermoeden dat ik het een beetje vaag had geformuleerd, dus nog een poging. (: Silas heeft Idwallon overtuigd dat het oké was dat hij niet iemand in een vampier kon omtoveren, dat het toegeven aan je angst nou eenmaal kan gebeuren.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Ik had al zo'n vermoeden dat ik het een beetje vaag had geformuleerd, dus nog een poging. (: Silas heeft Idwallon overtuigd dat het oké was dat hij niet iemand in een vampier kon omtoveren, dat het toegeven aan je angst nou eenmaal kan gebeuren.

    OHZO. 'T belletje rinkelt hier eindelijk heur.
    Tja, ik had nog wel een idee met Silas en Gia, maar eh, that'd be a huge ass spoiler.

    Edit: Nice, ik heb het laatste bericht hehehe. :D.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 22:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.