• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Urgh de mijne is lang mar niet goed hoor. Ik kreeg het niet zoals ik wilde, so I ended up simply writing what she did --" achja. It's something ..:')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pft, ik denk alleen maar aan de hoeveelheid RPG's dat ik nog terug moet schrijven. :x So I end up thinking about all those RPG's and writing fast, because I want to start with the next post. Urgh. Maar ik wil ze niet afraffelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vanavond komt Silas *wbw*
    Ik heb al een heel nice stukje voor Giacomo in mijn gedachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Vanavond komt Silas *wbw*
    Ik heb al een heel nice stukje voor Giacomo in mijn gedachten.


    Yay ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    Vanavond komt Silas *wbw*
    Ik heb al een heel nice stukje voor Giacomo in mijn gedachten.


    De post is niet voor mij, maar ik ben steeds echt heel nieuwsgierig naar die twee :p

    En heb mijn Dae-post aangepast, kan nu tenminste zeggen dat ie niet verschrikkelijk is (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal eens gaan kijken wat Idwallon gaat doen, afgezien van zijn eigen dorst proberen te vergeten. :')


    Stand up when it's all crashing down.

    Sorreh voor de fucked-up post Florentina, hopelijk kan je er toch wat mee. Maar het is er uiteindelijk wel, en toch een redelijk lange. Alleen, wat ook te lezen is I'm sure, aan het einde werd ik was ongeduldig en heb ik het afgeraffeld. Well yeah, kijk maar.
    Idwallon heb ik er ook even in verwerkt, I'm sorry als je het niet wilt Goldenwing, maar ik heb hem alleen even mee laten lopen. Anders zeggen jullie het maar en verander ik wat dingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij is hartstikke goed hoor haha en volgens mij wordt iedereen wel ongeduldig met zó een lange post :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik post vanavond met Vilkas (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morticia schreef:
    Sorreh voor de fucked-up post Florentina, hopelijk kan je er toch wat mee. Maar het is er uiteindelijk wel, en toch een redelijk lange. Alleen, wat ook te lezen is I'm sure, aan het einde werd ik was ongeduldig en heb ik het afgeraffeld. Well yeah, kijk maar.
    Idwallon heb ik er ook even in verwerkt, I'm sorry als je het niet wilt Goldenwing, maar ik heb hem alleen even mee laten lopen. Anders zeggen jullie het maar en verander ik wat dingen.


    Hij is niet fucked-up. Don't worry. En ik heb nu al zin om terug te schrijven ;3 (maar zit op de Ipad). Trouwens een best wel belangrijke vraag: weten mensen van het bestaan van vampiers en vrezen ze of zien ze ze als fabeltjes en geloven ze er niet in ofzo?


    Aan niets denken is ook denken.

    ^ Geen flauw idee, and thankgod dat ie goed is. Ik zat er al een beetje mee. :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Florentina schreef:
    (...)

    Hij is niet fucked-up. Don't worry. En ik heb nu al zin om terug te schrijven ;3 (maar zit op de Ipad). Trouwens een best wel belangrijke vraag: weten mensen van het bestaan van vampiers en vrezen ze of zien ze ze als fabeltjes en geloven ze er niet in ofzo?


    Ik denk dat er zeker verhalen rondgingen, maar dat de meesten die afdoen als nep (: Dus dat er enkel een paar idioten zijn die denken dat het echt is en gaan jagen, maar dat zijn meestal halve garen, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik denk dat er zeker verhalen rondgingen, maar dat de meesten die afdoen als nep (: Dus dat er enkel een paar idioten zijn die denken dat het echt is en gaan jagen, maar dat zijn meestal halve garen, haha.


    Haha, ook leuk om als personage te maken: een halve gare die in heksen en alles gelooft , waar iedereen uit de buurt blijft, en die een kruisboog heeft om op vampiers te jagen, maar die ze nooit tegenkomt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Haha, ook leuk om als personage te maken: een halve gare die in heksen en alles gelooft , waar iedereen uit de buurt blijft, en die een kruisboog heeft om op vampiers te jagen, maar die ze nooit tegenkomt.


    Do whatever you like :'D Hahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Do whatever you like :'D Hahaha.


    Nee, die maak ik misschien later aan, t wordt te druk anders.


    Aan niets denken is ook denken.