• Topic 3





    Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,1) Katharina Marie Deveraux - 19/19 - MissLahotie
    - Alexa

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Karev
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - {1,7) Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Lahey
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (1,9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia

    - Onbeperkt!


    Vakanties!
    Exorcism (Evelyn): 11-8 t/m 25-8
    Tyrion (Amaris): Hheel augustus

    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is toch dag, of niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TicTac schreef:
    (...)
    Ik ga nu posten, maar Silas mag Mitchell best wel aanvallen. Een bedreiging is genoeg om ervoor te zorgen dat Elijah zijn mond dichthoudt en het niet zomaar op een rennen zet c;

    Als dat nog steeds open staat, ik zal vandaag ergens die post schrijven. Mwhaha.

    En ja, Sydrian, het is al dag...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Staat nog altijd open xd
    mijn post staat half op papier, dus als je wilt mag jij eerst wel en dan brei ik er wel wat omheen x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Morticia schreef:
    (...)
    Als dat nog steeds open staat, ik zal vandaag ergens die post schrijven. Mwhaha.

    En ja, Sydrian, het is al dag...


    Ja, doe dat :D

    Uhm, dan is het like heel vroeg in de ochtend? 7 uur ofzo, anders staan ze daar wel heel lang haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Als het zo vroeg in de ochtend is dan kan de rest nog niet echt iets :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo precies hoeft het niet, als je daarna flash forward schrijft is het opgelost? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    (...)

    Ja, doe dat :D

    Uhm, dan is het like heel vroeg in de ochtend? 7 uur ofzo, anders staan ze daar wel heel lang haha

    Nou, ik schrijf eerst nog een stuk van de nacht. In verloop van de post wordt het dag, dus dan zal hij weer weggaan. :].
    It's as easy as pie, and as simple as cake. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ubiquitous schreef:
    Zo precies hoeft het niet, als je daarna flash forward schrijft is het opgelost? (:


    Jua dat kan, maar het kan misschien wel verwarrend zijn als het voor de één 7 uur 's ochtend is en voor de ander bijvoorbeeld al rond 11 uur 's ochtends.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    Nou, ik schrijf eerst nog een stuk van de nacht. In verloop van de post wordt het dag, dus dan zal hij weer weggaan. :].
    It's as easy as pie, and as simple as cake. :D.


    Haha, oke. Joh, zo precies hoeft dat met tijden ook niet, niet alle personages zijn ook op dezelfde plek.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Jua dat kan, maar het kan misschien wel verwarrend zijn als het voor de één 7 uur 's ochtend is en voor de ander bijvoorbeeld al rond 11 uur 's ochtends.


    Vandaar de flash forward (: Dan zit iedereen weer ongeveer gelijk en zo precies komt 't niet (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben aan het inpakken voor kamp, aangezien ik de 18 weg ga tot 25 augustus. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik twijfel of ik Silas weer weg laat gaan omdat het dag is, ook al heeft hij een dagring. Wat zou leuker / beter zijn?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 9:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik twijfel of ik Silas weer weg laat gaan omdat het dag is, ook al heeft hij een dagring. Wat zou leuker / beter zijn?


    Je kan de nacht nog samenvatten als je samen wat afspreekt of hem een andere prooi laten kiezen s nachts en overdag Mitchell tegenkomen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Awh, arme Alice toch.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik zit eraan te denken om een vrouwelijke vampier aan te maken. Maar ik weet 't niet zeker, want het leek mij leuk dat ze dan gebeten is door Cedric maar een verwante van iemand van de mensen is. Ik weet alleen niet of iemand van de mensen een verwante, zoals een familie-lid, geliefde, vriendin, etc, wilt?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.