• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    'maar waarom jaloers ik hen niets bijzonders ofzo en ik ben nirt rujk" zegt hij. 'Soms omdat ze zelf graag zouden willen dat ze zo dapper waren. Het is maar een voorbeeld, maar misschien zijn hun ook homo of bi en durven ze het niet te zeggen' is nog een poging van mij. Ik probeer zo veel mogelijk kennis van mijn moeder nu op te brengen. Hopelijk heb ik goed genoeg geluisterd om Niall ook goed advies te geven. 'Maar 1 ding moet je weten: blijf jezelf. Dan ben je orrigineel en.. veel leuker. ook voor Liam' voeg ik toe. Even is het stil en in die stilte hoor ik...geluiden. Ik kan niet horen welke. 'Hoor jij dat ook?' vraag ik dan aan Niall.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan


    'Soms omdat ze zelf graag zouden willen dat ze zo dapper waren. Het is maar een voorbeeld, maar misschien zijn hun ook homo of bi en durven ze het niet te zeggen' ik glimlach zwak. . 'Maar 1 ding moet je weten: blijf jezelf. Dan ben je orrigineel en.. veel leuker. ook voor Liam' Ik bijt op mijn lip. ' Ik zag ze elkaar knuffelen en kussen Hazz. Ik voel me buitengesloten' zucht ik zacht' hoor jij dat ook?' ik knik ' wat is dat dan?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb sportdag gvd zo tot half 4 tot dan. Rugby kut jongen. Maarja het is kapott heeettt.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Kut... Veel succes en gebruik zonnebrand! Echt vertrouw mij maar! :) En winnen he? ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahha ik ben lekker aan t opassen, zo eendjes eten geven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    (Kut... Veel succes en gebruik zonnebrand! Echt vertrouw mij maar! :) En winnen he? ;) )

    Niemand heeft het hier, :pp en winnen dat hoeft niet hoor vanmij ik ben fk slecht in sport en alles, willen jullie naar Emma dalijk gaan, ze is gewoon in een trance schok of ehm paniek ding. Hahahah. XD


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Harry:

    ' Ik zag ze elkaar knuffelen en kussen Hazz. Ik voel me buitengesloten' zegt hij. Daar had ik gen rekening mee gehouden... maar wanneer dan? Liam is toch steeds weg dus hoe-? ' wat is dat dan?' . Ik stap uit het bed en ga naar de deur. Ik open hem en zie Emma huilen. Ik keer me naar Niall en zeg: 'Het is Emma. Ze huilt, weet jij er wat van?'. Ikweetniet waarom dat zou moeten maar toch, ze huilt opeens.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    [ahha ik ben lekker aan t opassen, zo eendjes eten geven

    ( Awh, cute! :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Het is Emma. Ze huilt, weet jij er wat van?'. Mijn ogen worden groot. ' Nee, Nee neeneeeeee, straks heeft Li wel zelfmoord gepleegd. Verdomme, ik moet hem gaan zoeken. Ik moe tnaar hem toe' roep ik volkomen in paniek terwijl tranen als rivieren uit mijn ogen stromen. ' verdomme dit is allemaal mijn schuld' zucht ik geiriteerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    ' Nee, Nee neeneeeeee, straks heeft Li wel zelfmoord gepleegd. Verdomme, ik moet hem gaan zoeken. Ik moe tnaar hem toe' roept hij huilend in paniek. ' verdomme dit is allemaal mijn schuld' zegt hij. Ik loop terug en houd hem voorzichtig tegen het bed aan. 'Niall, ik zal het Emma vragen, dan kom ik terug om het je te vertellen. Als het wel zo is ga ik hem zoeken en komt Emma maar hier. Jij mag nog steeds niet ziek worden' ratel ik voor ik uit de caravan loop. Ik loop rechtstreeks op Emma af en pak haar schouders beet. 'Emma, wat is er?' vraag ik rustig.

    (OMG> VET! Als emma nou naar Niall gaat en ze zoeken steun bij elkaar ofzo en dan komt hazz terug met li en li ziet ze zoenen ofzo OMG. Sorry voor mijn waanideeen... xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahah verschrikkelijke rot diego. Lol ik typte eerst het is allemaal mijn strepen, bedankt diego en lucie de vis die niet weet wat voor soort ze is

    Niall Horan

    Harry houdt me voorzichtig tegen op het bed. ' Niall ik zal het Emma vragen, dan kom ik terug om het je te vertellen. Als het wel zo is ga ik hem zoeken en komt Emma maar hier. Jij mag nog steeds niet ziek worden' rateld hij terwijl mijn tranen door stromen. ' Het is allemaal mijn schuld' zucht ik. Ik laat me achterover vallen.' ik moet hem toch helpen' zucht ik hard en hopeloos. Ik zie hem weg lopen en zucht weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (hahah LL :) Em kan ze ff niet doen dus ik probeer wat hoor :) )
    Harry:

    Ze blijft maar snikken. Oh od, Liam is dus echt weg. Ik til haar weer op en draag haar naar de caravan. Ik leg haar op mijn plek en Nial ligt er nog. 'Ik weet het niet, maar ik zal Li zoeken oke?' en ik bijt op mijn lip. Wat als ik heb dood vind? Wat als ik juits te laat ben? Ik voel mijn hartslag versnellen, nee harry! Ik mag nu niet in paniek raken. 'W-weten jullie waar hij heen kan zijn?' vraag ik nog.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma : ' douchjes of ehm tent strand zoek. Lisa. ' Zeg ik


    Ik heb weer gym doegschatjes.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    NIall HOran

    ' Ik weet he tniet, maar ik zal Li zoeken oke?' hij legt Emma bij me. ' weten jullie waar hij heen kan zijn?' ik schud hard snikkend mijn hoofd. ' douchejes, of ehm tent, strand, zoek Lisa' zegt Emma en ik knjik. . Snikkend laat ik me vallen tegen Emma


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:

    Op het moment dat Niall tegen me valt geef ik hem meteen een knuffel. Zelf heb ik ook wel wat behoeft aan wat steun en mensen om me heen. Ik merk dat Harry Liam al is gaan zoeken. Na Niallnog even vast gehouden te hebben ga ik rechtop zitten en zucht. 'Het is allemaal mijn schuld' mompel ik waardoor ik weer in huien uitbarst. 'En dat liedje... i-ik had hem niet mogen laten gaan!' zeg ik snikkend. Tranen rollen over mijn wangen naar het dekbed waar ze een figuur van druppen achterlaten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3