• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran.

    ' Wacht! Bedoel je dat hij nog leeft?' ik knik zwak 'daarna ging hij weg' flusiter ik gebroken. .' Ik ga hem zoeken ik whap jullie om de 5minuten. En bel als ik iets zie.' Ik knik even en kom uit mijn slaapzak omhoog. 'verdomme' ik zucht. 'Harry? Harry ben je er nog?' fluister ik angstig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Hmm... Langs het strand zou toch touw moeten zijn. Dat spoelt toch meestal wel aa- Ik hoor geritsel achter me en zie Lisa. ik kan mezelf nog net achter een struik verbergen. Ze roept mijn naam en kijkt goed om zich heen, waardoor ik nog verder onder de bosjes duik. Gelukkig is ze al verder gelopen om..mij te zoeken. Mijn ogen rollen nog 1X over het strand, geen touw. Wat nu?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik zie iemand zitten 'L-Liam?' Vraag ik angstig.
    Ik zie dat het een vrouw/meisje. 'L-isa? Vraag ik ik zie beweging en zie inderdaad dat het Lisa is 'Waarom zit je hier? Zo Alleen?' Vraag ik niet begrijpent. ' Ik ben Liam aan het zoeken ' zeg ik en glimlach waterig, ik wil hem nog 1 keer vast houden hem een kus geven.een foto van ons maken want ik heb nu niks? Dus hoe ga ik het aanpakken, zo gewoon doorlopen. Ik zal hem vinden! LEVEND!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Harry:

    Ik merk dat Emma langs me gerwnt is. Die heeft een doel... 'verdomme' hoor ik achter me. 'Harry? Harry ben je er nog?' hoor ik Niall zeggen en ik kijk om. Ik maak een instemmend geluidje en loop dan toch maar terug. 'Dus Liam.. oke' antwoord ik simpel. Het is voor mij net zo'n shock als dat hij zegt dat hij van een meisje houd. Geen shock dus. 0 problemen mee. 'En waarom houd je dan van hem?' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik zie Emma naar Lisa lopen en bijt op mijn lip. Ik heb eigenlijk geen reden om hier te blijven zitten. Ik heb geen manier om mezelf te vermoorden of iets dergelijks. En ik wil wel graag in mijn eigen...luchtbedje slapen. Morgen maar een plan maken. Ik loop op Emma af en zeg: 'Emma het is hier te gevaarlijk, ga terug en ik ga mee'. Ikmerk dat ik nog in mijn boxer sta door de koude wind. 'Eh.. beslis alsjeblieft snel want ik krijg het wat koud' zeg ik wat ongemakkelijk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik loop door naar het strand en tot mijn grote zie ik liam op me aflopen ' Emma het is te gevaarlijk hier, ik ga mee dan gaan we terug.' Mijn mond valt open. ' Maar belis alsjeblieft snel want ik heb het koud.' Ik doe me grote trui en training broek uit en geef ze aan hem. ' Ik weet niet wat ik moet zeggen.' Kraam ik uit wtf bedenk ik me ampter 'mag ik je een knuffel geven?' Vraag ik ongemakkelijk. Snel een berichtje schrijven naar de jongens ' ik heb hem' stuur ik ze. En loop ongemakkelijk terug.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 13:49 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    'Dus Liam oke' ik glimlach zwak omdat hij het accepteerd. 'En waarom houd je dan van hem?" vraagt hij. 'EHm Harry ik wil best je vragen beantwoorden maar ik denk dat iemand van de EHBO moet komen even want het bloed gaat door de lagen verband heen' zeg ik zacht en laat het doorweekt met bloed verband zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha whoooopps

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 13:51 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ze haalt een touw uit haar zak en ik zucht.' Ik wil je gewoon nog even vast houden al ga je boos zitten doen dat boeit me echt niet. Ik hou van je ookal ben je down voel je je kut ben je boos, idontcare oke? Laat me je gewoon nog even vast houden en voor de laatste keer mijn lippen op de jouwe leggen zodat wij het erna kunnen uitmaken, enjij wat kan beginnen met niall. Of je gaat voor mijn touw?' zegt ze. Nog 1 reden, ze houden geen rekening met hoe ik me voel. Ik voelde me net niet eens zo kut meer, maar dit helpt niet echt. 'Nee' zeg ik simpel. Ik kies niet voor een touw of Emma. Stampvoetend loop ik terug. Ze wil een kus en dan wil ze me dood? Ik dacht dat meisjes wel beter wisten. Misschien is Emma een uitzondering. Ik kom aan bij het kamp en loop rechtstreeks de tent in. Als ik Harry bij niall zie gaat er een schokje door mijn hart. Snel schud ik mijn hoofd, rustig maar Li, morgen ben je er niet meer. Ik loop naar mijn bed, kut het ligt naast Niall. Ik kijk hem niet aan maar pak mijn kleding. Ik kan het niet laten om toch te kijken, maar meteen zie ik niall zijn bloedende wond. 'Niall, houd je wond bij elkaar zodat het niet verder scheurt, ik stuur Danny' zeg ik kalm. Ik neem mijn spullen mee en als ik uit de tent ben waarschuw ik Danny meteen. Hij pakt zijn spullen en is verdwenen in de jongenstent. Ik kijk snel om het hoekje en zie dat hij Niall gaat opereren. Het is ook zijn schuld... Ik schud mijn hoofd en loop naar de douches. ik sluit mezelf op in een hokje en geniet van de warme stralen die langs mijn lichaam glijden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { -.-...... Zullen we die maar doen die je in het begin deed? :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Neeeee neee, ik had het gewijzigt..! ;$)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ik kijk met grote rode ogen op als Liam binnen komt maar me keihard negeert. Hard bijt ik op mijn lip 'sorry Li' fluister ik. Ik zie hem een blik op mijn been richten 'Niall, houd je wond bij elkaar zodat het niet verder scheurt, ik stuur Danny' ik knik twijfelend. 'Ik hou van je' zeg ik zacht voor hij weg loopt. Danny komt al snel met spullen aan gelopen en hij deelt me mee dat hij me gaat operen waardoor ik knik.

    [kundegij danny doen. Zouden we het miss. zo kunnen doen dat het heel lang duurt voor de verdoving enz werkt want ik ga om half vijf eten en ben er daarna niet meer en dan ka ik nog wel even lekker rpge


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorriee!)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    lol doe anders dat stuk over de touw weg dat liam gewoon boos gweggelopen is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    lol doe anders dat stuk over de touw weg dat liam gewoon boos gweggelopen is

    (Haha, dat zou ik net zeggen )


    Gotta get, gotta get out of my head <3