• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel nam mijn pols vast en trok me richting de poort van het gebouw. De poort was dicht en de uiteinde hadden scherpe toppen. Ik slik en begin te grijnzen als ik me bedenkt dat ik vast en zeker wel tussen de spijlen door kon. Gabriel pakte de metalen staven vast en trok zichzelf omhoog, en zo klom hij de poort over. Mijn ogen werden groot toen zijn arm achter een punt
    bleef happeren. En hij viel met een rotvaart aan de andere kant naar beneden op zojn rug. "Gaat het?" vroeg ik ietwat geschokt.
    Achter me hoorde ik opeens gegrom. De honden..
    Zo snel als ik kon probeerde ik me tussen de spijlen door te proppen, wat lukte. De honden sprongen wild tegem de hek op, waardoor ik gemeen mijn tong naar de honden uitstak. Ha.
    Ik liep naar Gabriel toe, en stak mijn hand naar hem uit, zodat ik hem omhoog kon helpen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Harry Edward Styles
    Ik dwaalde langzaam de gangen door terwijl ik alles om me heen goed in de gaten hield. Ik vertrouwde het niet helemaal na de eerdere voorvallen en ik wilde liever niet nog een mes in de huid van mijn nek krijgen. Nee, de eerste keer was al teveel.
    Mijn blik viel op een schaduw op de grond waarna ik langzaam een stap achteruit zette en abrupt stilstond. Ik wilde niet weer iemand tegenkomen, ondanks het me toch geen angst had aangejaagd. Eenmaal stil aan de andere kant van de gang keek ik pas net zo langzaam weer op.
    Een lichte grijns verscheen rond mijn lippen en een opgelucht zucht verliet mijn mond toen ik zag dat het Louis was. Daardoor durfde ik ook weer door te lopen in de richting van de jongen die ik mijn beste vriend noemde. Wel zo stil mogelijk, zodat hij me niet zou horen.
    Eenmaal achter hem sloeg ik mijn handen voor zijn ogen. 'Drie keer raden wie ik ben.' Zei ik bijna onhoorbaar.

    ( oké, ik kom weer binnenvallen, want ken de meeste toetsen voor de laatste twee dagen wel. Verbeter me alsjeblieft als er iets niet klopt, want ben nog niet helemaal bij.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gabriel Simon Collins

    "Gaat het?" hoorde ik Naveah vragen. Ik knikte even kort ,maar bleef liggen om eerst mijn ademhaling weer normaal te krijgen.
    Ik hoorde gegrom en keek op ,waar ik Naveah zag .Ze propte zicht tussen de spijlen en was net optijd erdoor ,voordat die honden haar konden verscheuren.
    Nav liep naar me toe en stak haar hand uit die ik vastnam en mezelf omhoog trok.
    "Dank je."glimlach ik naar haar en ik keek even naar mijn arm ,die helemaal open lag. Het brandde verschrikkelijk en mijn brandbonden leken het er nog erger bij te maken. Ik scheurde een reep stof van mijn trui af en bond die om mijn bovenarm als hoop dat ,het zo zou stoppen met bloeden.
    Ik neem haar hand weer vast en loop met haar mee richting de stad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik liep wat door de gangen te dwalen, toen ik opeens twee handen voor mijn ogen voelden. Ik schrok me dood, en moest me inhouden niet te schreeuwen.
    "Drie keer raden wie ik ben," zei een stem zachtjes. Ik zuchtte opgelucht toen ik de stem van mijn beste vriend herkende.
    "Ehm... De kerstman? Paul? Of misschien... Kevin?" plaagde ik. Kevin was misschien niet zo'n goed voorbeeld, aangezien duiven niet kunnen praten. En deze duif al helemaal niet, want hij leeft niet eens. Maar ja, iedereen weet al dat ik soms nogal prettig gestoord ben, dus dat is Harry inmiddels wel gewend. Volgens mij vinden de meeste echt gestoorden mij ook nogal raar. Terwijl ze zelf ook niet helemaal honderd procent zijn. Maar ik ben wel gewend dat mensen mij raar aankijken.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    "Ehm... De kerstman? Paul? Of misschien... Kevin?" plaagde Louis toen hij doorkreeg dat ik de angstaanjagende persoon was. Ik had ondertussen mijn handen voor zijn ogen weggehaald en had ik rond zijn nek geslagen. 'Ik ga voor de eerste. En omdat je zo lief bent geweest, mag je zeggen wat je van de kerstman wilt hebben. Hij is namelijk zo dom geweest, om niet mee te nemen.' Met een simpele beweging zat ik bij Louis op zijn rug. Normaal zat het kind bij de kerstman op schoot, om te vertellen en te luisteren, maar ik draaide het nu om. Ik had ondertussen wel geleerd om net zo vreemd te doen en vrolijk door te gaan op één onderwerp. 'Oh, je mag alles vragen en graag een verlanglijstje, zodat de kerstman kan kiezen.' Ondanks de jongen het niet kon zien, was een enorme grijns op mijn gezicht te vinden en mijn ogen straalde ook een en al onschuld uit. Ik voelde me nu al weer een stuk op mijn gemak bij Louis.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel pakte mijn uitgestoken arm vast en trok zichzelf omhoog. Pijnlijk keek ik naar zijn wond die op zijn arm zat. Hij scheurde een reep van zijn shirt af en bond het om zijn arm. Nadat hij het had vast gebonden pakte hij me hand weer vast en zo liepen we samen richting, dacht ik, de stad. Bewonderend, als een klein kind die voor het eerst iets speciaals ziet, kijk ik om me heen. Wauw, ik was eigenlijk al vergeten hoe buiten eruit zag. "Wauw.." mompelde ik zachtjes en gaf een klein kneepje in de hand van Gabriel. "Hebben we eigenlijk geen geld nodig? Anders komen we niet zo ver," zei ik tegen Gabriel, op een toon, zodat alleen Gabe het kon horen, de andere mensem hoeften niks te weten wie we waren en waar we vandaan kwamen etcetra.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 22:53 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Wauw.."mompelde ze toen we in de stad waren. Ze haf een kneepje in mijn hand ,waardoor ik haar even aankijk."Hebben we eigenlijk geen geld nodig? Anders komen we niet zo ver," vroeg ze dan en ik lach zachtjes. "Naveah en heb 4 jaar op straat geleefd ,ik weet wel wat beters dan geld."zeg ik en op dat moment ,paseren we een buiten terrasje. Een opdiener dat totaal niet door heeft dat we naast hem lopen heeft een dienblad met verschillende drankjes en ik pak het flesje cola ,die op zijn plateau stond en heef het aan Nav en loop zonder dat iemand het ooit opgemerkt heeft door. "Zo doen we dat."zeg ik met een grijnsje.
    Niet veel later lopen we ook langs een man ,die zijn sigaretten en portefeuille in zijn achterzak ,subtiel haal ik die eruit en steek ze dan mijn broekzak.
    "Nu hebben we geld."zeg ik lachend als we een eindje verder zijn van de man.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Zachtjes lachtte Gabriel waardoor ik een wenkbrauw optrekte. "Navaehen hen 4 jaar op straat geleefd, ik weet wel wat beters dan geld," zei hij waardoor ik vaag knikte. We passeerde een buiten terrasje, een opdiener had niet door dat Gabriel het flesje cola van zijn dienblad afpakte waardoor ik grinnikte. Hij gaf het flesje aan mij en dankbaar pakte ik het flesje aan. "Zo doen we dat," grijnsde Gabriel, waardoor een glimlachje mijn gezicht sierde. Niet veel later liepen we langs een man, waar in zijn achterzak en portefeuille zat en een pakje sigaretten. "Nu hebben we geld," zei hij lachend toen de man ver van ons weg was. Een lachje verliet mijn mond. "Badboy," grinnikte ik zachtjes en verstrengelde mijn vingers beter in die van hem. "I like that," grijnsde ik naar hem.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Een lachje verliet haar mond. "Badboy," ,grinnikte ze zacht en ik voelde haar vingers met die van mij verstrengelen ,waardoor ik een fijn ,warm gevoel kreeg vanbinnen. "I like that," grijsde ze en ik grijnsde terug."Wat wil je doen? Iets eten ,rondwandelen ,naar een dansclub gaan,dingen stelen ?"somde ik op en keek haar vragend aan.
    Niet zo heel erg ver hier vandaan ,wist ik een winkeltje waar ik vroeger vaak ging. Toen ik nog bij de bende zat ,hadden we ooit een klusje voor hem geklaard en sindsdien mochten we altijd wel eens iets hebben van zijn winkel.
    "Maar we gaan eerst daar naartoe."zeg ik als ik naar het vervallen gebouwtje wijs.
    Ik neem haar mee en ga de winkel binnen. Het was eigenlijk een mini ,nachtwinkeltje en je had hier van eten ,tot drank ,naar sigaretten en ook alleen voor de vertrouwde klanten drugs.
    "He Banji. fijn je weer eens te zien."zeg ik tegen de oude man achter de kassa. Hij leek ook verrast mij te zien.
    "Ahn Gabe ,ik dacht dat je dood was?"zei hij verbaasd en ik grinnik even. "Nee ,niet echt ,maar dat aanbod van jaren gelden is toch nog altijd haldig hé."zeg ik met een grijnsje en hij lacht even.
    "Tuurlijk ,kies maar ,maar plunder niet alles leeg."zei hij dan lachend en keek even naar Naveah. "En wie is deze schoonheid."vroeg hij dan aan Naveah.
    Ja Banji ,was een pedo... "Das Naveah ,maar goed ,we kijken wel wat we willen hebben."zeg ik vlug en trek Naveah naar achter voordat ze die man wat kan aandoen. "Je hebt hem gehoord ,wat wil je hebben."vraag ik haar met een glimlach.

    (heb vlug wat verzonnen :'D hopelijk vind je het goed ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Helemaal prima, maar ik ga iig nu slapen en typ morgen een post. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis William Tomlinson
    "Ik ga voor de eerste. En omdat je zo lief bent geweest, mag je zeggen wat je van de kerstman wilt hebben. Hij is namelijk zo dom geweest, om niet mee te nemen," antwoordde Harry. Behendig sprong hij op mijn rug. "Oh, je mag alles vragen en graag een verlanglijstje, zodat de kerstman kan kiezen."
    Ik voelde me meteen al helemaal op mijn gemak met Harry. Dramatisch laat ik mezelf op de grond vallen.
    "Oh, kerstman, kunt u mij misschien eerst even helpen? Er is zojuist een olifant op mijn rug gesprongen," jammer ik.
    Daarna begin ik allerlei dingen op te sommen voor mijn verlanglijstje.
    "Ik wil graag een leuk vrouwtje voor Kevin. En een vliegende auto. En een villa gemaakt van chocola, een nieuw streepjesshirt, en een dressuur giraf. Oh, en een bende waakhonden voor als ik nog een keer aangevallen wordt door een van de bewoners hier."


    "Family don’t end in blood”

    Llamarmy schreef:
    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik keek langs zijn vinger naar de lachende jongen. Dat gebeurde hier niet vaak en ik snapte dus ook wel dat hij het eng vond. Zelf was ik hier ook eigenlijk nooit echt vrolijk. Ja heel soms op een van mijn goede dagen als ik iets leuks deed met Antz, maar anders ook echt niet, dan was ik gewoon neutraal, wat al heel wat voor me was. Ik keek toen naar Cole's deur en klopte op zijn schouder. "Alles komt goed. Hij eet je niet op. Ik bescherm je tegen hem." zei ik. Ik deed een stap naar voren, waardoor hij deels achter mijn rug verdween en klopte vier maal kort achter elkaar op de deur. Hopelijk was hij in zijn kantoor, maar ik verwachtte van wel, aangezien hij daar altijd was. En waarom zou hij er niet zijn? Hij moest toch wel een beetje een oogje houden op ons met al die groentjes hier in het huis.


    Anthony Daniël von Monroe
    Mijn lichaam verstijfde toen Aiden op de deur voor Cole zijn kantoor klopten. Ondanks dat ik Aiden geloofde en wist dat hij me zou beschermen, was ik als de dood, voor de man achter de deur. Ik schuilde weg achter Aiden en ging op mijn tenen staan om over zijn schouder heen te pieken. Mijn handen omklemde zijn shirt stevig en ik staarde vol afwachting naar de deur. Maar deze ging niet open en er kwam ook geen teken van leven achter de deur vandaan. Misschien was hij er niet. Nee, dat kon niet. Cole was er altijd. Je kon hem de slechtste directeur ooit noemen. -wat hij zeker was. Maar aan zijn afwezigheid zou dat niet liggen. Alleen we zagen hem nooit. We zagen sowieso maar weinig mensen die ervoor zouden moeten zorgen dat het hier liep zoals het moest. Maar niemand zag ooit bewaking en naar groepstherapie was nog niemand ooit gegaan. Laat staan gewone therapie. En niemand die dat raar vond. Als we hadden gewikt hadden we vandaag nog een moord gepleegd met die nieuwelingen en als je een beetje je best deed, kon je zo over het hek klimmen en nooit meer terugkomen. En niemand die je zou missen. Eigenlijk was het gewoon belachelijk. Niemand die hier van op zou knappen. Ze moesten eens een voorbeeld nemen aan mijn kindertehuis, waar ik heel mijn jeugd was vastgeroest. Of liever niet, want in vergelijking met daar, was het hier een paradijs. Ik wilde niet eens aan die afschuwelijke plek terugdenken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [@Saar, zo ongeveer pagina 16 van Topic 1 :X]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik voelde Anthony achter me verstijven toen ik aanklopte. Zelf vond ik het nou ook niet echt prettig om bij de grote baas op gesprek te gaan, maar aangezien dit de slechste gesloten inrichting ooit was, een paradijs voor de psychopaat, kon je nog wel eens wat bereiken. Ondertussen had hij mijn bloes stevig vast. Gelukkig alleen mijn losse bloes want anders had hij me nu gekeeld. Er kwam geen antwoord van achter de deur, maar ik wist zeker dat Cole er was, hij was er namelijk altijd. Ik knakte mijn knokkels even en klopte toen weer vier keer kort achter elkaar op de deur. "Alles komt goed, Antz." zei ik nog maar eens tegen het angstige jochie achter me. Ik wilde helemaal niet dat hij bang was. Ik vond het het fijnst als ik gewoon de vrolijke Anthony naast me had, maar dat gebeurde jammer genoeg maar weinig. Ik aaide even kort over zijn lamamuts en keek toen weer naar de deur. Kon hij niet opschieten. Ik hoorde namelijk gelach achter ons in de gang en het was niet het gelach van een van de anderen hier, dus dit gelach zou ik maar graag veranderen in gegil of tranen.


    Bowties were never Cooler

    After schreef:
    [@Saar, zo ongeveer pagina 16 van Topic 1 :X]


    (Normaal ,zou je dan al moeten weten ,dat Anthony en Mitchell bloed hadden genomen van Niall -als ik me niet vergis- en toen dronken ze ervan ,waardoor Antz doordraaide en een mok brak. Gelukkig kon Mitchell hem weer kalmeren en heeft hij hem ook verzorgd. Naveah heeft voor het eerst in jaren gelachen.
    En dan + dit
    Fleeko schreef:
    ( Mitcheel heeft Antz zijn arm verzorgd ,Louis is wat rond gaan dwalen en kwam Naveah en Gabe tegen die een kinderachtig spel aan het spelen waren ,waardoor Louis wilde mee doen ,maar dan draaide alles weer om ,waardoor het meer op een wurg spel leek en Mitchell en Atnz staan aan Cole's deur ,terwijl Naveah en Gabe proberen uit het huis te komen ,om even te genieten van de stad. Zoiets ongeveer ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH