• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    'Man of vrouw, je bent een Grijze Jager' grinnikte ik. 'Ja, het zou kunnen dat ik te lui ben, maar elke man wilt blijven liggen met een mooi meisje' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en lachte kort. Eerst wilde ik doen alsof ik haar niet eens gemist had, gewoon om de kinderachtige Jayce te zijn maar kom op, niemand kan op tegen die puppyogen. 'Heel, heel erg. Ik ging bijna dood! Moiyra Zephyr, wil je me alsjeblieft nooit meer allen laten?!' riep ik dramatisch uit terwijl ik overdreven mijn armen om haar heen sloeg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Das Kleine Moiyra.

    Ik trok even mijn wenkbrauwen op in een Oke.. Teken. Daarna gaf ik hem een tikje tegen.zijn hoofd. "Nou jij bent geen man en ik ben niet mooi dus ik geef je ongelijk." Na mijn.vraag of hij me gemist had en daar een hysterisch antwoord op gehad te hebben sloeg hij zijn kill-armen om me heen. "Oh My God, Jayce je kan.me net zo goed kussen als je me zo erg gemist hebt" zei ik laag grommend geluid en dan hetzelfde te doen met mijn wenkbrauwen zoals hij eerder deed. "en.dat was een serieus.antwoord trouwens Jayce "


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Graag, als dat mag' zei ik. Op dit soort momenten was ik de meest kinderachtigste man op aarde. Maar ach, wat moest je dan ook met mij? Toen Moiyra bevestigde dat het een serieus antwoord was kreeg ik een idee. Zonder enige verlegenheid, antwoord, schaamte, of zelfs maar een keer te blozen drukte ik mijn lippen op die van haar. Ik was totaal geen flirt, die mensen smeekten gewoon en dat was wel heel triest, maar dit was een leuk spel zo. Als je iets zei, dan deed ik het. Alsof het mij wat uit zou maken wat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Mijn reactie was dan.ook totaal voorspelbaar toen.mijn.ogen groot werden. Niemand verwacht zoiets, en al helemaal niet als het een grap is. Van het ene.op het andere moment werd ik dan.ook rood, maar mijn lippen bleven op de zijne. Was dat omdat ik schrok? Was ik bang dat hij boos werd? Of wou.ik dit? Nee dat kon niet! Snel schoof ik achteruit en verborg mijn gezicht in.de kap zodat hij mijn.reactie niet kon.peilen. Wat tevens het nog roder worden was van mijn wangen."i-ik.." Meer kreeg ik.er niet uit. Liet ik, Moiyra Edan Zethane Zephyr van me winnen? Dat is een.onmogelijk antwoord. Mijn trots nam het over van mijn.gevoelens toen ik mijn lippen.op de zijne drukte.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Toen Moiyra even haperde bij "ik", schoot ik in de lach. Eigenlijk vond ik het best wel zielig, dat kind was pas zeventien en wist niet wat ze moest doen. En ik zat haar hier maar uit te lachen. Laten we het aardig houden, ik zat haar toe te lachen. Ach, ik zou hetzelfde hebben gereageerd. Al zou ik daarna vrolijk lachen zoals altijd. Somme Jagers die ons in de gaten hielden waren nu letterlijk doodstil. Net toen ik weer wat wilde zeggen drukte Moiyra haar lippen weer op de mijne. In mijn gedachten haalde ik mijn schouders op, maar in de realiteit sloot ik enkel mijn ogen. Dat het een spel was maakte niet echt veel uit, want ik speelde net zo hard terug. Zachtjes streek ik met mijn tong over haar lippen, vragend om toestemming.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Het was letterlijk doodstil geworden.op het veld. Maar veel kon het haar eigenlijk niet schelen. Voor hem.was het een simpel spel, maar voor haar was het een questie van trots. En haar trots hing haar zwaar. Ze was dan wel zeventien, pas eigenlijk. Maar ze wist hoe ze een spel moest spelen. Ze opende zogenaamd twijfelnd haar mond om hem de toegang tegeven die hij nodig had en legde haar armen over zijn.schouders. steeds in haar hoofd herhaalde ze; gewoon een.spel niks meer. Ja, ze was zeventien en nog totaal niet veelwetens over liefde en de dingen.die daarbij hoorde. Nee, ze wist niet wat ze deed en.ja, dit was haar eerste kus.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Ik trok Moiyra wat dichterbij me en mijn handen sloten zich vloeiend om haar heupen. Teder en zacht draaide mijn tong rondjes om de hare. Heel graag zou ik mijn ogen willen openen om haar emoties te bekijken, maar ik wist hoe ongemakkelijk dat zou zijn en dat wilde ik juist voorkomen. Heel het veld was stil, dat begreep ik wel. Het kwam niet echt vaak voor dat een Jager gewoon op een bijeenkomst kuste met een andere Jager, en ik wist gewoon dat de helft van de Jagers en leerlingen vol spanning zaten toe te kijken. Tja, dan gebeurde er ook nog wat. Ondertussen richtte ik mijn gedachten weer op de kus. Hoe zou Moiyra zich voelen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Mijn gedachten maakte overuren. Waar was ik in hemelsnaam mee bezig? Was trots wel alles? Waarom deed ik dit? Ik beet zacht op zijn onderlip terwijl een van mijn handen met een lok van zijn haar speelde. Het voelde goed maar het was zo verkeerd. Ik wist zeker dat een paar van de jagers stonden te lachen maar dat het grootste deel stond toe te kijken vanwat er ging gebeuren. Ik zette elke gedachte van me af en richtte me alleen nog op Jayce en de kus ookal zei een stem in mijn achterhoofd dat ik dit wou, negeerde ik het. Jayce ging niet van me winnen. Dat wou ik gewoon niet. Of was het dat ik hem gewoon wou kussen? De Godin moge het weten.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Een klein, totaal niet tegenstribbelend geluidje verliet mijn mond toen Moiyra zachtjes in mijn onderlip beet. Hoe deed ze het toch? Hoe kon ze dit spel zo goed laten voelen? Een licht gevoel speelde zich door me heen. Dat gevoel had ik al eerder gevoeld. En ik wist maar al te goed wat het was. Aan de ene kant verbaasde het me dat Moiyra dit deed, maar aan de andere kant juist helemaal niet. Teder likte ik even over haar gehemelte en ging weer verder met de kus. Het was voor mij geen spel meer. Het was fout, en toch voelde het goed. Ik dacht er niet eens aan hoe het zou zijn als Lilith of Jai nu zou komen. Eigenlijk dacht ik nergens meer aan, alleen maar aan één ding. En dat was het meisje naast me.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    Het geluidje dat hij maakte gaf haar een voldaan gevoel. Haar handen die zich op zijn schouders plaatste duwde hem zacht maar niet dwingend neer, zodat ze over hem heen hing. ze haalde haar lippen van de zijne om.die plagend net niet over de zijne te laten gaan. De rollen draaide zich om, zacht beroerde haar tong de zijne. Het feit dat het om haar trots ging was volledig weggevaagd. Het enige wat ze dacht was dat dit te goed was. een zachte zucht verliet haar lippen, maar ze was volledig verdoofd door het gevoel dat ze had. Kennen deed ze het niet. dit had ze nognooit eerder.meegemaakt.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Gewillig liet ik haar gaan en hield mijn ogen dicht. Een zachte, speelse grom rolde over mijn lippen toen ze haar lippen van de mijne haalde. Zo gemeen, zo goed. Langzaam voelde ik iets aan mijn houding veranderen. Ik voelde gewoon dat ik dit wilde. De enige vraag was: Was dit wel verstandig? Waarschijnlijk niet, maar het kon me niet tegenhouden. Waar ik wel aan twijfelde was of Moiyra dit nog als een spel zag. Toch wist ik niet wat het was, maar er leek iets te zijn waardoor ik ging twijfelen. Nu nog erachter komen wat het was. Grijnzend ging ik weer helemaal in op de kus. Ik was wel benieuwd wanneer Moiyra besloot om te stoppen, ik stopte niet zolang zij doorging. Niet dat ik zou willen dat het stopte. Hell no.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Een smalle glimlach sierde haar lippen toen gij een geluidje maakte. Inplaats van alleen aandacht te besteden aan zijn lippen waren. De hare langs zijn kaak naar zijn hals en weer terug naar zijn lippen. Maar die net niet aanrakend. Het gevoel in haar buik verspreidde zich naar haar hoofd en haar gedachten stonden nu op nul. Ze wist zelfs niet wat ze deed, haar handen stonden naast zijn hoofd en haar ogen had ze nogsteeds gesloten. Ze was alleen wel nieuwschierig naar zijn reactie. Zacht beet ze voor de tweede keer in zijn onderlip, maar liet deze niet los, integendeel tot dat liet ze haar tong er zacht overheen gaan.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Mijn adem stokte in mijn keel. Haar lippen leken wel overal te zijn. Ik moest happen naar adem toen ik ze over mijn hals voelde. Voor de tweede keer raakte ze mijn lippen niet aan, maar beet weer in mijn onderlip. Het tweede genietende geluidje rolde zonder enkel probleem over mijn lippen. Wat ik verwacht had was een simpele kus, maar dit sloeg echt alles. Het voelde steeds beter, even had ik gedacht dat dit Moiyra's eerste kus was, maar dat was gewoon onmogelijk. De ogen van Jagers voelde ik op me brandden, maar ik besteedde er verder geen aandacht aan. Het feit dat ik verdoofd was door haar aanrakingen ging me niet uit de weg, want als ik ook maar de minste beweging maakte hield ze misschien op, en dat wilde ik voorkomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Zo plots als ze begon stopte ze ook weer, Ging van hem af en.schoof achteruit. Haar gezicht verborg ze in haar mantel, ookal zou iedereen.kunnen weeten dat ze bloosde. Iets had tegen haar gezegd dat ze moest atoppen voor ze te laat was. Te laat voor wat? Geen idee. Het enige dat ze wist was dat ze opnieuw haar lippen.op de zijne wou drukken. Maar iets in haar wist dat ze dat niet zou moeten doen dus bleef ze op zitten voor hem, haar gezicht proberend te verbergen wat haar niet zo.goed af ging nu. Hakkelig wist ze nog iets uit te brengen. "S-sorry i-ik.." Ze beet op haar onderlip. Haar eerste kus..weg.. en het voelde nog goed ook.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Ik kwam weer overeind en toverde een glimlach op mijn gezicht. Ondertussen was ik uit mijn gedachten en keek wat rond. De helft zat ons echt aan te gapen. 'Wat? Heb ik een eng beest of zo op me?' vroeg ik en snel legde ik mijn hand. Op mijn hoofd. Niks. Mijn schouders haalde ik op en verbaasd keek ik Moiyra aan. 'Waarvoor sorry? Nee toch, je hebt toch geen zandcobra uit Arrida?' Toen leek het me dat -dat wel heel onlogisch was. De glimlach kwam weer op mijn gezicht. 'Maar wat is er dan?' vroeg ik niet begrijpend. Er was toch niets wat Moiyra had misdaan? Misschien was ik wel gewoon dom, kon ook natuurlijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."