• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook absoluut geen problemen met je titel. Ik zou zelf ook zo over de gaan schelden en over elk ander groepjes buitenlanders. Ze hadden wss weer eens teveel alcohol op -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dumbledore schreef:
    Het maakt ook zoveel verschil dat het Nederlanders waren en geen Belgen.


    Chaos is a ladder.

    Crispation schreef:
    Je hebt echt geluk dat het eraf ging met water! Als je er anders zoveel kosten in moet steken, voor gewoon die tekst ervan te halen...

    Ik vind de titel wel passend, aangezien het wel een stelletje klote Nederlanders waren... En het is een 'stelletje' dus duidelijk niet heel Nederland... -ik vind het wel irritant dat iedereen hierover zit te neuten-

    Stiekem ben ik benieuwd wat die zooi is. :Y)


    Wel grappig dat jij + de mensen die jou quoten allemaal Belgen zijn (cat).


    i put the fun in funeral

    Crispation schreef:
    Je hebt echt geluk dat het eraf ging met water! Als je er anders zoveel kosten in moet steken, voor gewoon die tekst ervan te halen...

    Ik vind de titel wel passend, aangezien het wel een stelletje klote Nederlanders waren... En het is een 'stelletje' dus duidelijk niet heel Nederland... -ik vind het wel irritant dat iedereen hierover zit te neuten-

    Stiekem ben ik benieuwd wat die zooi is. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Backfire schreef:
    (...)

    Wel grappig dat jij + de mensen die jou quoten allemaal Belgen zijn (cat).

    Ik ben geen belg. (joehoe) :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik ben geen belg. (joehoe) :')


    Verpest mijn opmerking maar weer :c


    i put the fun in funeral

    Het waren Nederlanders, ik zie niet in waarom ik mijn titel dan nog in een ander jasje moet steken, ik beledig ook niemand van jullie er mee, tenzij jij degene zou zijn die op mijn auto heeft gekliederd. Als iemand een topic met tering slet aanmaakt, zijn toch ook niet alle vrouwen opeens op de tenen getrapt. Trouwens als iemand mij een domme kutbelg mag noemen, mag ik die zeker een kuthollanders of Nederlander terug noemen, en al zeker als zij mijn auto vandaliseren


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Backfire schreef:
    (...)

    Verpest mijn opmerking maar weer :c

    Daar ben ik voor. (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fourtris schreef:
    Het waren Nederlanders, ik zie niet in waarom ik mijn titel dan nog in een ander jasje moet steken, ik beledig ook niemand van jullie er mee, tenzij jij degene zou zijn die op mijn auto heeft gekliederd. Als iemand een topic met tering slet aanmaakt, zijn toch ook niet alle vrouwen opeens op de tenen getrapt. Trouwens als iemand mij een domme kutbelg mag noemen, mag ik die zeker een kuthollanders of Nederlander terug noemen, en al zeker als zij mijn auto vandaliseren

    Als je de inhoud hebt gelezen, dan snap je zeker waarom je die titel hebt gekozen, maar als je het nog niet hebt gelezen dan zit je toch met een 'dank je maar niet heus'-gevoel. Het is kut, zeer zeker wel.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:01 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Fourtris schreef:
    Het waren Nederlanders, ik zie niet in waarom ik mijn titel dan nog in een ander jasje moet steken, ik beledig ook niemand van jullie er mee, tenzij jij degene zou zijn die op mijn auto heeft gekliederd. Als iemand een topic met tering slet aanmaakt, zijn toch ook niet alle vrouwen opeens op de tenen getrapt. Trouwens als iemand mij een domme kutbelg mag noemen, mag ik die zeker een kuthollanders of Nederlander terug noemen, en al zeker als zij mijn auto vandaliseren


    Dan noem je ze de klootzakken die op je auto hebben gekliederd, in plaats van ***Hollanders. Als ik overvallen ben door twee zwarte mannen ga ik ook geen topic openen met 'Stelletje ***negers'. 't Is in principe misschien niet zo dat je alle Nederlanders beledigt, die zouden wel heel snel op hun teentjes getrapt zijn dan, maar leuk klinkt het niet en ik vermoed dat je dat zelf ook doorhebt.


    i put the fun in funeral

    Crispation schreef:
    Je hebt echt geluk dat het eraf ging met water! Als je er anders zoveel kosten in moet steken, voor gewoon die tekst ervan te halen...

    Ik vind de titel wel passend, aangezien het wel een stelletje klote Nederlanders waren... En het is een 'stelletje' dus duidelijk niet heel Nederland... -ik vind het wel irritant dat iedereen hierover zit te neuten-

    Stiekem ben ik benieuwd wat die zooi is. :Y)
    Glas in mijn been, soort van verstuikte enkel, graspop momentjes etc. Niet echt belangrijk dus. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen probleem met de titel en voel me ook niet aangesproken om wat mijn "landgenoten" doen. Ik vind alleen het onderscheid maken tussen Belgen en Nederlands gewoon zo onnodig. Belgen hadden namelijk precies hetzelfde kunnen doen.\

    OT: Ik vind het wel een echte kut streek T_T

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svale schreef:
    Mensen, doe niet zo moeilijk over die titel. Je snap toch wel dat ze het niet tegen jou heeft. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. :Y)
    Inderdaad een ontzettend lage actie, bah.

    ColouredWind schreef:
    Het eerste wat ik dacht was "Dank je wel" door je titel. Misschien niet handig qua titel doordat er vrij veel Nederlanders op Quizlet zitten, me included.
    Maar het is inderdaad gigantisch asociaal. Gelukkig kon je in ieder geval nog naar huis toe en bij de verzekering een schadeclaim indienen?


    Some people are art and do art at the same time

    Je had 't anders kunnen zeggen, ja :Y) Maar, afijn, laat ik dat afschuiven op je frustratie.

    Wat 'n nare streek, zeg! Ik begrijp die rivaliteit tussen Nederlanders en Belgen nooit zo.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'