• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Backfire schreef:
    (...)

    Dan noem je ze de klootzakken die op je auto hebben gekliederd, in plaats van ***Hollanders. Als ik overvallen ben door twee zwarte mannen ga ik ook geen topic openen met 'Stelletje ***negers'. 't Is in principe misschien niet zo dat je alle Nederlanders beledigt, die zouden wel heel snel op hun teentjes getrapt zijn dan, maar leuk klinkt het niet en ik vermoed dat je dat zelf ook doorhebt.
    Een titel zegt ook niet alles. Ik heb sterretjes geschreven ipv kut, ik leg helemaal uit waarom ik pissed ben en misschien noem ik ze wel zo omdat zij mij een kutbelg noemen. Ik vind het wel een beetje kommaneuken hoor voor het moment. Iedereen zit hier nu te memmen over die titel, terwijl ik er van overtuigd ben dat wanneer iemand eens iets kut meemaakt de kans groot is dat de helft zijn mening wel zal herzien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    Ik heb geen probleem met de titel en voel me ook niet aangesproken om wat mijn "landgenoten" doen. Ik vind alleen het onderscheid maken tussen Belgen en Nederlands gewoon zo onnodig. Belgen hadden namelijk precies hetzelfde kunnen doen.\

    OT: Ik vind het wel een echte kut streek T_T
    Het was ook niet de bedoeling de onderscheid te maken, maar het lag gewoon voor de hand dat zij het deden door wat er stond. Niet dat ik iets tegen Nederland integendeel, een van mijn beste vriendinnen is er eentje. Hele lieve meid trouwens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gelukkig ging het met water eraf, anders mocht je nog eens voor heel veel geld je auto over gaan spuiten.
    En dat is zeker een duur grapje.
    Echt lage actie dit :W Hebben ze niet iets beters te doen ofzo?


    It's never gonna happen, Guys.

    Dumbledore schreef:
    Het maakt ook zoveel verschil dat het Nederlanders waren en geen Belgen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aetha schreef:
    Gelukkig ging het met water eraf, anders mocht je nog eens voor heel veel geld je auto over gaan spuiten.
    En dat is zeker een duur grapje.
    Echt lage actie dit :W Hebben ze niet iets beters te doen ofzo?

    Daarom moet je ook nooit naar Nederland.
    Wij hebben namelijk idioten wonen in ons land wie op bierfietsen rijdt en op andermans auto´s kliedert.
    Jammer genoeg is 90% van onze bevolking daarmee gevuld. Echt, wat voor idioten er in ons land horen.
    Persoonlijk vind ik de belgen ook vriendelijker dan Nederlanders.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik zou ook heel boos zijn als iemand dat met mij uit zou halen. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Destined schreef:
    Daarom moet je ook nooit naar Nederland.
    Wij hebben namelijk idioten wonen in ons land wie op bierfietsen rijdt en op andermans auto´s kliedert.
    Jammer genoeg is 90% van onze bevolking daarmee gevuld. Echt, wat voor idioten er in ons land horen.
    Persoonlijk vind ik de belgen ook vriendelijker dan Nederlanders.


    Even tussendoor, wat is er mis met een bierfiets? Behalve dan dat de mensen die erop fietsen het prima naar hun zin hebben en gewoon een leuke tijd hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Even tussendoor, wat is er mis met een bierfiets? Behalve dan dat de mensen die erop fietsen het prima naar hun zin hebben en gewoon een leuke tijd hebben.


    Nou, wat er mis mee is, zijn de mensen wie erop zitten :P De fiets op zichzelf zorgen niet voor de schade.
    Het zijn juist de jongeren wie erop zitten en niet weten wanneer ze moeten stoppen met drinken wie alle schade aanrichten.
    Het is wel toevallig hè, dat deze doelgroep vaak bij dit soort incidenten betrokken zijn.

    Je kunt misschien wel zeggen dat ze het naar hun zin hebben, maar moet dat ten kosten van anderen. Er zijn meer genoeg mensen wie er last van hebben van dit soort jongeren. Ze mogen van mij best plezier hebben, maar moeten rekening houden met anderen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, wat er mis mee is, zijn de mensen wie erop zitten :P De fiets op zichzelf zorgen niet voor de schade.
    Het zijn juist de jongeren wie erop zitten en niet weten wanneer ze moeten stoppen met drinken wie alle schade aanrichten.
    Het is wel toevallig hè, dat deze doelgroep vaak bij dit soort incidenten betrokken zijn.

    Je kunt misschien wel zeggen dat ze het naar hun zin hebben, maar moet dat ten kosten van anderen. Er zijn meer genoeg mensen wie er last van hebben van dit soort jongeren. Ze mogen van mij best plezier hebben, maar moeten rekening houden met anderen.


    Mensen moeten inderdaad rekening met anderen houden, daar ben ik het echt helemaal mee eens! Ik denk dat ik heel anders tegen dat soort jongeren aankijk, omdat ik er ook zo eentje ben. Ik val geen mensen lastig, maar ik ga wel met dat soort mensen om. Maar goed, iedereen kijkt daar anders tegen aan. Ik heb zelf ook een bloed hekel aan die mensen die kei veel drinken en andere lastig vallen. Daar kan ik zo niet tegen. Laat iedereen lekker van zijn avond genieten.

    Hierna ga ik weer ontopic. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Mensen moeten inderdaad rekening met anderen houden, daar ben ik het echt helemaal mee eens! Ik denk dat ik heel anders tegen dat soort jongeren aankijk, omdat ik er ook zo eentje ben. Ik val geen mensen lastig, maar ik ga wel met dat soort mensen om. Maar goed, iedereen kijkt daar anders tegen aan. Ik heb zelf ook een bloed hekel aan die mensen die kei veel drinken en andere lastig vallen. Daar kan ik zo niet tegen. Laat iedereen lekker van zijn avond genieten.

    Hierna ga ik weer ontopic. (:


    Ik rebelleer nogal tegen de maatschappij :P
    Vandaar dat ik zo tegen dit soort primitieve mensen ben.
    Hoewel ik niet kan ontkennen dat ik soms ook weleens drink.
    Van het weekend wat Japanse Sake gehad, dat is sterkspul zeg :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Is een domme actie,
    maar je titel: niet alle Nederlanders zouden zoiets doen


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dankuwel.
    Maar als wij *** Nederlands zijn, rot zelf dan maar op naar Quizlet.be inplaats van Quizlet.nl, ja?
    Voel me nogal aangesproken als je *** Nederlands doet. Wij zeggen toch ook geen *** Belgen?

    Maargoed ik snap je wel. Zou zelf ook vet boos zijn als iemand dat bij mij deed.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 19:01 ]

    Esaqar schreef:
    Dankuwel.
    Maar als wij *** Nederlands zijn, rot zelf dan maar op naar Quizlet.be inplaats van Quizlet.nl, ja?
    Voel me nogal aangesproken als je *** Nederlands doet. Wij zeggen toch ook geen *** Belgen?


    Wat dacht je van nee? Beetje overdreven reactie dit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Esaqar schreef:
    Dankuwel.
    Maar als wij *** Nederlands zijn, rot zelf dan maar op naar Quizlet.be inplaats van Quizlet.nl, ja?
    Voel me nogal aangesproken als je *** Nederlands doet. Wij zeggen toch ook geen *** Belgen?

    Maargoed ik snap je wel. Zou zelf ook vet boos zijn als iemand dat bij mij deed.

    Kom op zeg, ze heeft het toch niet tegen jou of wel? No need to feel attacked.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.