• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Elvenking schreef:
    Yo, wat, is deze 'discussie' nog steeds aan de gang. Kunnen we het niet laten rusten of zo? (cat)

    Echt he. Ik klik zo nu en dan op dit topic omdat we inmiddels 15 pagina's ver zijn om de zin 'stelletje kut, oh nee wacht, stelletje ***Hollanders.' Iedereen verveelt zich, we need an oldskool riot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Page 16! Dat gaat snel.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 14:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik voel me niet aangesproken. Ik ben een Flevolander en ben toevallig wel in Noord-Holland geboren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Moet ik nog bijles geven voor diegene wie mijn grammaticale uitleg niet begrepen? :P
    Echt xD als mensen nou eens werkelijk gingen lezen wat er stond en niet zo primitief denken als: "Hé! Er staat een scheldwoord in de tekst, dan zou ze ons allemaal vast beledigen." *** is een bijvoegelijk naamwoord in deze zin en niet een zelfstandig naamwoord!
    Begrijpt iedereen het nu? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Moet ik nog bijles geven voor diegene wie mijn grammaticale uitleg niet begrepen? :P
    Echt xD als mensen nou eens werkelijk gingen lezen wat er stond en niet zo primitief denken als: "Hé! Er staat een scheldwoord in de tekst, dan zou ze ons allemaal vast beledigen." *** is een bijvoegelijk naamwoord in deze zin en niet een zelfstandig naamwoord!
    Begrijpt iedereen het nu? :P

    Ja. :P :P :P


    ars moriendi

    Hoe trek je een auto op? Maar goed niet echt vriendelijk van ze, beter dat het slechts stift was.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."