• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Esaqar schreef:
    Dankuwel.
    Maar als wij *** Nederlands zijn, rot zelf dan maar op naar Quizlet.be inplaats van Quizlet.nl, ja?
    Voel me nogal aangesproken als je *** Nederlands doet. Wij zeggen toch ook geen *** Belgen?

    Maargoed ik snap je wel. Zou zelf ook vet boos zijn als iemand dat bij mij deed.
    Quizlet.be bestaat niet.
    Het gaat trouwens ook totaal niet over jou, tenzij je je aangesproken hoort te voelen en laten ze me nu nou net wel een kutbelg hebben genoemd. Your opinion is invalid. Eerst het topic lezen dan een reactie achterlaten. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou, val neer dan. Ik was als Nederlander ook op Graspop. Zulke shit gebeurd gewoon. Kut; maar het gebeurd.
    Shit belongs with GMM.


    Til hug og blod.

    Da's kut.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Capricious schreef:
    Ik vind het vervelend voor je dat jullie auto is verpest, maar het is niet zo slim op een site vol met Nederlanders een topic te openen met een lullige titel waardoor iedere Hollander zich aangesproken kan voelen. (krul)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Svale schreef:
    Mensen, doe niet zo moeilijk over die titel. Je snap toch wel dat ze het niet tegen jou heeft. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. :Y)
    Inderdaad een ontzettend lage actie, bah.


    Tijd voor koffie.

    Capricious schreef:
    Ik vind het vervelend voor je dat jullie auto is verpest, maar het is niet zo slim op een site vol met Nederlanders een topic te openen met een lullige titel waardoor iedere Hollander zich aangesproken kan voelen. (krul)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Svale schreef:
    Mensen, doe niet zo moeilijk over die titel. Je snap toch wel dat ze het niet tegen jou heeft. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. :Y)
    Inderdaad een ontzettend lage actie, bah.

    Wat is dit nou weer voor titel? Serieus..


    ars moriendi

    God wat een achterlijke rotzakken. Soms weet ik niet waar die impuls vandaan komt om anderen hun eigendom te beschadigen.
    Btw, zoals pingu zou zeggen: NEUT NEUT.
    Maar hoe achterlijk om de lichten te laten branden?


    If I were once a planet, you were the axis

    Btw ik voel me zo aangesproken door die mens die me kutbelg noemt! Als je hier zo kut vindt in België ga dan naar Nederland!!!!
    *insert Pingu*


    If I were once a planet, you were the axis

    Captives schreef:
    God wat een achterlijke rotzakken. Soms weet ik niet waar die impuls vandaan komt om anderen hun eigendom te beschadigen.
    Btw, zoals pingu zou zeggen: NEUT NEUT.
    Maar hoe achterlijk om de lichten te laten branden?
    Ikr, die auto is al zodanig oud dat de helft van de geluidjes het dus blijkbaar al niet meer doen. Maar hij is gewend om met automatische lichten te rijden en heeft er daarom vast niet meer aan gedacht. En als je aan de passagierskant zit, kan je dat nu ook niet bepaald zien als die lichten uit zijn of niet. Ik weet zelf niet waarom ze aanstonden, want hij blijft zeggen dat hij ze na de tunnel zeker had uitgedaan. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ikr, die auto is al zodanig oud dat de helft van de geluidjes het dus blijkbaar al niet meer doen. Maar hij is gewend om met automatische lichten te rijden en heeft er daarom vast niet meer aan gedacht. En als je aan de passagierskant zit, kan je dat nu ook niet bepaald zien als die lichten uit zijn of niet. Ik weet zelf niet waarom ze aanstonden, want hij blijft zeggen dat hij ze na de tunnel zeker had uitgedaan. :'D

    Tsja. :/ kijk het is voor een keer mijn schuld niet en ik moet voor geen kosten opdraaien. Hihi. ;)


    If I were once a planet, you were the axis

    Blutbad schreef:
    Dat is niet zo aardig van mijn mede Nederlanders. Hollanders geldt eigenlijk alleen voor Nederlanders uit Noord en Zuid-Holland. Maar dat terzijde. Misschien heeft iemand gezien wie het was?


    Eigenlijk alleen Zuid-Holland, dat is nog van vroeger toen Noord-Holland nog West-Friesland was.
    On-topic: Hartelijk bedankt, hè, alles over één kam scheren is natuurlijk ontzettend noodzakelijk. 'T is kut voor je auto, maar ja, shit happens. :'D
    Besides, zou je beter op je woorden letten, het is en blijft een Nederlandse site. Maar daar dacht je waarschijnlijk niet bij na door je frustratie, but still.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Moet je maar geen belg zijn :')
    En nee dit slaat nergens op, maar ik dacht ik ga jou ook even beledigen.


    -

    Genius schreef:
    Moet je maar geen belg zijn :')
    En nee dit slaat nergens op, maar ik dacht ik ga jou ook even beledigen.


    Hahaha, amazing!


    We'll still love each other, forever and always. <3