• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Svale schreef:
    Mensen, doe niet zo moeilijk over die titel. Je snap toch wel dat ze het niet tegen jou heeft. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. :Y)
    Inderdaad een ontzettend lage actie, bah.


    Ik doe alleen moeilijk over de titel omdat de meeste Nederlanders officieel gezien geen Hollanders zijn. Maar ja, Holland is nou eenmaal makkelijker dan Nederland om te zeggen.


    Physics is awesome

    Ja, da's kut voor je.


    i put the fun in funeral

    Elvenking schreef:
    Pas op met je titel, genoeg Nederlanders hier (waaronder ik). :'D
    Maar dat is inderdaad echt een klote actie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik ben Belg dus over de titel heb ik niets aan te merken (no offence of course) maar het is echt zo stom om zoiets uit te halen. Ik bedoel maar wat heb je eraan? juist ja niets...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat is gewoon echt sneu . '


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Elvenking schreef:
    Pas op met je titel, genoeg Nederlanders hier (waaronder ik). :'D
    Maar dat is inderdaad echt een klote actie.


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Het maakt ook zoveel verschil dat het Nederlanders waren en geen Belgen.


    Maar het wel een klote streek! Mensen moeten van andermans eigendommen afblijven.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:42 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat is echt superkut


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Er is in Frankrijk twee keer uit onze auto gestolen, daarom verklaar ik elke Fransman nog niet tot onbeschoft. Helaas wordt een gebroken ruit niet beter van een emmertje water.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Er is in Frankrijk twee keer uit onze auto gestolen, daarom verklaar ik elke Fransman nog niet tot onbeschoft. Helaas wordt een gebroken ruit niet beter van een emmertje water.

    Doet zij/hij toch ook niet?
    ON: Kutstreek man. Daar zou ik flink van balen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt echt geluk dat het eraf ging met water! Als je er anders zoveel kosten in moet steken, voor gewoon die tekst ervan te halen...

    Ik vind de titel wel passend, aangezien het wel een stelletje klote Nederlanders waren... En het is een 'stelletje' dus duidelijk niet heel Nederland... -ik vind het wel irritant dat iedereen hierover zit te neuten-

    Stiekem ben ik benieuwd wat die zooi is. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:40 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is gewoon zielig.

    Dumbledore schreef:
    Het maakt ook zoveel verschil dat het Nederlanders waren en geen Belgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crispation schreef:
    Je hebt echt geluk dat het eraf ging met water! Als je er anders zoveel kosten in moet steken, voor gewoon die tekst ervan te halen...

    Ik vind de titel wel passend, aangezien het wel een stelletje klote Nederlanders waren... En het is een 'stelletje' dus duidelijk niet heel Nederland... -ik vind het wel irritant dat iedereen hierover zit te neuten-

    Stiekem ben ik benieuwd wat die zooi is. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Crispation schreef:
    Je hebt echt geluk dat het eraf ging met water! Als je er anders zoveel kosten in moet steken, voor gewoon die tekst ervan te halen...

    Ik vind de titel wel passend, aangezien het wel een stelletje klote Nederlanders waren... En het is een 'stelletje' dus duidelijk niet heel Nederland... -ik vind het wel irritant dat iedereen hierover zit te neuten-

    Stiekem ben ik benieuwd wat die zooi is. :Y)


    Ex astris, sciencia