• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yo, wat, is deze 'discussie' nog steeds aan de gang. Kunnen we het niet laten rusten of zo? (cat)

    Barnabas schreef:
    Weet je wat ik niet snap? Wat als ze wél alle Nederlanders bedoelde, waarom zou je er dan überhaupt over mekkeren? Dan zou het haar mening geweest zijn. Het is dan niet dat ze Hitler ambities heeft om iedere Nederlander uit te roeien. :') Mensen zijn zo snel geïrriteerd, pffft.
    Dit is een "wat als" reactie, ik zeg niet dat ze het zo heeft bedoeld.


    Nou, misschien had ze die ambities toevallig wel. (krul)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, misschien had ze die ambities toevallig wel. (krul)

    Leuk. Krijgen we weer eens een oorlog. :Y) Moet ze zich wel met zo'n snorretje vertonen, anders neem ik haar niet serieus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Elvenking schreef:
    Yo, wat, is deze 'discussie' nog steeds aan de gang. Kunnen we het niet laten rusten of zo? (cat)


    Ah, binnen een paar pagina's is dit topic vol, dicht en zal niemand er ooit nog van spreken (cat).


    If you're going through hell; keep going

    Barnabas schreef:
    (...)
    Leuk. Krijgen we weer eens een oorlog. :Y) Moet ze zich wel met zo'n snorretje vertonen, anders neem ik haar niet serieus.
    Goed genoeg?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Weet je wat ik niet snap? Wat als ze wél alle Nederlanders bedoelde, waarom zou je er dan überhaupt over mekkeren? Dan zou het haar mening geweest zijn. Het is dan niet dat ze Hitler ambities heeft om iedere Nederlander uit te roeien. :') Mensen zijn zo snel geïrriteerd, pffft.
    Dit is een "wat als" reactie, ik zeg niet dat ze het zo heeft bedoeld.

    Ik zie het al helemaal voor me :'D Quizlet die compleet op zijn kop staat, de mods die proberen de boel rustig te houden.
    Oh, the horror, THE HORROR!

    Fourtris schreef:
    (...)Goed genoeg? [IMAGE]

    Moet goed genoeg zijn ;p Ik weet alleen niet handig is om dat te hebben als je moet gaan marcheren met je soldaten. Valt telkens je snor eraf xd

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 13:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik zie het al helemaal voor me :'D Quizlet die compleet op zijn kop staat, de mods die proberen de boel rustig te houden.
    Oh, the horror, THE HORROR!
    Eigenlijk zou het moeten een Nederlander zijn, want Hitler was ook een jood die de joden uitroeide. Naw, daar gaat mijn wereldambitie. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Eigenlijk zou het moeten een Nederlander zijn, want Hitler was ook een jood die de joden uitroeide. Naw, daar gaat mijn wereldambitie. (no_chears)

    Niet perse:
    Journalist Jean-Paul Mulders analyseerde het DNA van familie van Hitler en komt met een opmerkelijke conclusie. Het DNA maakt deel uit van de haplogroep E1b1b. Deze groep komt vrij weinig in Duitsland en het westen van Europa voor en is het meest bij de Berbers, Somaliërs en – hoe ironisch – de Asjkenazische Joden te vinden. Dat meldt het Belgische tijdschrift Knack.

    Mulders vond de familieleden van Hitler in Oostenrijk en de VS. Uit de DNA-analyse is af te leiden dat Hitler zelf in ieder geval niet tot het zogenaamde arische of zuivere ras behoorde. Professor Ronny Decorte van de Katholieke Universiteit Leuven noemt de resultaten verrassend.

    Afrika
    Haplogroep E1b1b komt het vaakst voor in het noorden van Afrika. Zo’n vijftig tot tachtig procent van alle Noord-Afrikanen behoort tot deze genetische groep. Onder de Berbers en Somaliërs maakt zelfs meer dan tachtig procent deel uit van deze haplogroep. Maar ook veel Asjkenazische joden mogen zich er toe rekenen.

    Kaakbeen
    Om er helemaal zeker van te zijn dat Hitler tot deze specifieke groep behoorde, moet er DNA worden afgenomen. Dat zou theoretisch gezien mogelijk moeten zijn: er is ondanks het feit dat het lichaam van Hitler verbrand werd nog een kaakbeen bewaard gebleven. Dat ligt opgeslagen in het Russische archief. Knack meldt op de site toestemming te hebben gevraagd om het kaakbeen aan een DNA-test te onderwerpen.

    Hitler haatte de Joodse bevolking. Onder zijn leiding werden naar schatting ongeveer zes miljoen Joden vermoord. Hij gaf het volk onder meer de schuld van het verlies dat Duitsland tijdens de Eerste Wereldoorlog had geleden.

    Bron: Klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Bron: Klik[/spoiler]
    Ah bon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ah bon.

    Je zou nu dus ook kunnen zeggen dat hij een neger had kunnen zijn :x Which makes it even funnier.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 13:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Je zou nu dus ook kunnen zeggen dat hij een neger had kunnen zijn :x Which makes it even funnier.
    Haha eigenlijk wel. :'D
    Maar was Hilter zijn moeder niet Joods?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Haha eigenlijk wel. :'D
    Maar was Hilter zijn moeder niet Joods?

    Nope:
    Ze was rooms-katholiek en woonde trouw alle kerkdiensten bij.

    Bron: Wikipedia


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Bron: Wikipedia
    Dan heeft een ass mij dat vroeger verkeerd uitgelegd. Maar nu kan ik nog steeds alle Nederlanders gaan uitroeien. Zal alvast al beginnen met mijn plan uit te werken. Mwhaaha fear me!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jammer van je auto.

    Capricious schreef:
    Ik vind het vervelend voor je dat jullie auto is verpest, maar het is niet zo slim op een site vol met Nederlanders een topic te openen met een lullige titel waardoor iedere Hollander zich aangesproken kan voelen. (krul)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."