• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scholar schreef:
    (...)
    *Zucht* Het gaat niet om alle Nederlanders... Alleen om die mensen die haar auto beklad hebben. Dit heeft niets met nationaliteiten te maken, maar gewoon met een groepje mensen dat toevallig Nederlands was. Als er k*t Fransen had gestaan, was er waarschijnlijk geen enkele opwinding geweest, maar nu is iedereen opeens but hurt.

    No shit Sherlock, er zitten hier ook geen Fransen. Als zij zich aangsproken voelde door dat 'kutbelg', dan is het toch ook niet zo lastig om te snappen dat sommige Nederlanders hier zich aangesproken voelen door '**** Hollanders'.

    Deze discussie gaat lang door eh.

    Het is heel vervelend wat er met je auto gebeurt is, maar het is wel fijn dat je het er nog af kan krijgen.
    En people, kom op. Het punt is duidelijk, de titel is niet handig geformuleerd. Heb het hele topic nog even doorgelezen Let's get on with our lives, shall we? :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    LeDerp schreef:
    (...)
    No shit Sherlock, er zitten hier ook geen Fransen. Als zij zich aangsproken voelde door dat 'kutbelg', dan is het toch ook niet zo lastig om te snappen dat sommige Nederlanders hier zich aangesproken voelen door '**** Hollanders'.

    Ik vind het vooral vreemd dat mensen haar gaan uitschelden omdat zij commentaar heeft op totaal onbekende mensen die toevallig in hetzelfde land wonen.


    I am an idiot, I move.

    LeDerp schreef:
    (...)
    No shit Sherlock, er zitten hier ook geen Fransen. Als zij zich aangsproken voelde door dat 'kutbelg', dan is het toch ook niet zo lastig om te snappen dat sommige Nederlanders hier zich aangesproken voelen door '**** Hollanders'.


    Ik vind dat eigenlijk wel lastig te snappen. Hoewel.. Nederlanders hebben blijkbaar EEEEEEERRRGGGG lange teentjes (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik vind dat eigenlijk wel lastig te snappen. Hoewel.. Nederlanders hebben blijkbaar EEEEEEERRRGGGG lange teentjes (cat)

    Believe me, als dit topic 'stelletje ****belgen' had geheten waren de reacties echt niet veel gezelliger en innemender geweest.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Believe me, als dit topic 'stelletje ****belgen' had geheten waren de reacties echt niet veel gezelliger en innemender geweest.

    Die Belgen snappen toch niet wat ermee bedoeld word dan :'D
    Sorry kon het niet laten haha.


    -

    LeDerp schreef:
    (...)
    Believe me, als dit topic 'stelletje ****belgen' had geheten waren de reacties echt niet veel gezelliger en innemender geweest.


    Hangt ervanaf of Belgen, in tegenstelling tot Nederlanders, wel goed Nederlands kunnen lezen 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Hangt ervanaf of Belgen, in tegenstelling tot Nederlanders, wel goed Nederlands kunnen lezen 8D

    Volgens mij kan iedereen op deze site iig wel lezen dus ik ben vrij zeker dat het daar niet aan zal liggen.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Volgens mij kan iedereen op deze site iig wel lezen dus ik ben vrij zeker dat het daar niet aan zal liggen.




    Destined schreef:
    Maken jullie je nog steeds zorgen over die naam in de titel? :P
    Echt joh, laat toch gaan en kijk anders even taalkundig naar deze zin.

    De titel luidt: Stelletje ***hollanders
    Stelletje = het aantal dat wordt gegeven in dit geval een onbepaald aantal.
    *** = Het bijvoegelijk naamwoord dat wordt gegeven, dus ze heeft het over een bepaalde groep.
    Hollanders = het zelfstandig naamwoord en de groep waar over wordt gesproken.

    In feiten heeft ze het alleen over het stelletje ***hollanders en iedereen die vindt dat deze naam niet kan, voelt zich blijkbaar erg aangesproken bij deze groep, maar dat alleen doordat er een scheldwoord voor hollanders staat. Ja, er zijn hier op Q hollanders en dat zijn de mensen wie komen van Noord en zuid-holland, dat zijn een stelletje hollanders. Maar een stelletje ***hollanders zijn de mensen wie in dit geval dit soort dingen op auto's schrijven. Ze bedoelt dus hiermee niet alle hollanders zijn *** maar ze bedoelt alleen het stelletje ***hollanders. Dus degene wie bij de groep ***hollanders hoort en als er mensen zijn die vinden dat ze bij deze groep horen, maar ten onrechte hier worden van beschuldigd, mag je klagen.

    Conclusie: Voel je dus niet zo aangesproken, ga lekker verder met je leven en probeer eens voor de gein een keer een boek open te slaan. :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Jezus, het gaat er gewoon om dat je niet een hele fucking bevolkingsgroep moet gaan betrekken bij iets wat een paar malloten gedaan hebben.
    Dat is gewoon kortzichtig en dom. Klaar.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Jezus, het gaat er gewoon om dat je niet een hele fucking bevolkingsgroep moet gaan betrekken bij iets wat een paar malloten gedaan hebben.
    Dat is gewoon kortzichtig en dom. Klaar.

    Dat doet ze gewoon niet!


    I am an idiot, I move.

    Fourtris schreef:
    (...)Ja, want ik heb jou ook echt uitgescholden. Niet dus.


    Als jij het niet fijn vind dat het gelijk kutbelgen zijn, is het toch ook wel te begrijpen dat Nederlands het niet fijn vinden als het gelijk ****hollanders zijn. Het komt gewoon een beetje scheef over, that's all.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als jij het niet fijn vind dat het gelijk kutbelgen zijn, is het toch ook wel te begrijpen dat Nederlands het niet fijn vinden als het gelijk ****hollanders zijn. Het komt gewoon een beetje scheef over, that's all.

    Thank you, Nikki. Dit dus. En nu vind ik het allemaal wel prima. -3-


    ars moriendi

    Dertien fucking pagina's over een titel. Dat is een record jongens. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    of ut nu Hollanders, belgen, Fransen, Luxemburgers, Duitsers, polen, tjechen, russen, italianen, Spanjaarden of wat dan ook zijn.
    je blijft met je jatten van andermans spullen af in dit geval inderdaad kut Hollanders =)

    note ik ben zelf een hollander een echte want ik kom uit zuid-holland.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.