• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Dertien fucking pagina's over een titel. Dat is een record jongens. :Y)

    Barnabas schreef:
    Dertien fucking pagina's over een titel. Dat is een record jongens. :Y)
    Jammer dat je hiervoor geen extra badge krijg. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Als jij het niet fijn vind dat het gelijk kutbelgen zijn, is het toch ook wel te begrijpen dat Nederlands het niet fijn vinden als het gelijk ****hollanders zijn. Het komt gewoon een beetje scheef over, that's all.
    Ja, maar ik had het toch helemaal niet over jou, dus snap ik niet waar jij moeilijk over doet als ik het niet eens tegen jou heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ja, maar ik had het toch helemaal niet over jou, dus snap ik niet waar jij moeilijk over doet als ik het niet eens tegen jou heb.



    Stelletje ***hollanders
    Dat klinkt nogal algemeen je had meschien beter 'dat groepje ***hollanders' genomen
    Hoor je het verschil?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 11:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)


    Stelletje ***hollanders
    Dat klinkt nogal algemeen je had meschien beter 'dat groepje ***hollanders' genomen
    Hoor je het verschil?
    Een stelletje is een groepje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Of titel discussie is ook passend :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Of titel discussie is ook passend :Y)
    Nu wel ja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Een stelletje is een groepje.


    Oohh..............
    Dan toch maar titel discussie


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)


    Stelletje ***hollanders
    Dat klinkt nogal algemeen je had meschien beter 'dat groepje ***hollanders' genomen
    Hoor je het verschil?


    Ze heeft zelf al aangegeven dat ze lang niet alle Hollanders bedoelt. Ik ben Nederlander, maar ik voel me niet aangesproken. In mijn ogen is 't probleem van Foutris hoe ze een topictitel maakt, niet die van jou. Ik ga niet speculeren of 't een handige titel is of niet, maar ik vind zelf dat je de titel moet negeren als het jou niet aanstaat. Je moet zelf beslissen wat jij ermee doet, maar [en dat vind ik]: ze heeft al aangegeven dat het niet om alle Nederlanders gaat, maar om dat groepje. Zolang jij, ik, Foutris en iedereen op dit topic weten dat het om die personen gaat, is er in mijn ogen geen probleem. Vind ik.

    And that's all I'm saying.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 11:15 ]

    Fourtris schreef:
    (...)Ja, maar ik had het toch helemaal niet over jou, dus snap ik niet waar jij moeilijk over doet als ik het niet eens tegen jou heb.


    Ik doe niet moeilijk hoor, ik zeg het gewoon. (cat) Ik trek me er verder ook niet veel van aan, alleen dat het enkel een beetje scheef over komt. Ik snap wel dat mensen er een punt van maken want jij maakt er zelf ook een punt van dat ze domme kutbelg hadden geschreven. Ik snap ook heus wel dat je het niet tegen alle Nederlanders bedoeld.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik doe niet moeilijk hoor, ik zeg het gewoon. (cat) Ik trek me er verder ook niet veel van aan, alleen dat het enkel een beetje scheef over komt. Ik snap wel dat mensen er een punt van maken want jij maakt er zelf ook een punt van dat ze domme kutbelg hadden geschreven. Ik snap ook heus wel dat je het niet tegen alle Nederlanders bedoeld.
    Ik maak er eerder een punt van dat ik het niet kunnen vind dat ze op mijn auto geschreven hebben en ik vond de tekst niet echt wenselijk, maar dat boeit me minder, ik heb er meer problemen mee dat ze kliederen op mijn auto. Het is mij gewoon opgevallen dat het Nederlanders waren door wat er op stond. Verder doet die nationaliteit er niet toe. Ik heb gewoon nog nooit meegemaakt dat iemand dat deed bij spullen van mij. Ik ga al 4 jaar naar Graspop en we zijn ook al met de auto naar ander festivals geweest en we hebben nog nooit meegemaakt dat iemand anders aan je spullen komt, behalve nu, dus ik vond het niet de normaalste zaak van de wereld en ik was gewoon wat gefrustreerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ik maak er eerder een punt van dat ik het niet kunnen vind dat ze op mijn auto geschreven hebben en ik vond de tekst niet echt wenselijk, maar dat boeit me minder, ik heb er meer problemen mee dat ze kliederen op mijn auto. Het is mij gewoon opgevallen dat het Nederlanders waren door wat er op stond. Verder doet die nationaliteit er niet toe. Ik heb gewoon nog nooit meegemaakt dat iemand dat deed bij spullen van mij. Ik ga al 4 jaar naar Graspop en we zijn ook al met de auto naar ander festivals geweest en we hebben nog nooit meegemaakt dat iemand anders aan je spullen komt, behalve nu, dus ik vond het niet de normaalste zaak van de wereld en ik was gewoon wat gefrustreerd.


    Ik snap ook écht niet dat mensen andermans spullen gaan bekladden. Hoe haal je het toch in je hoofd. Dat is nooit leuk, nergens niet. Ik snap ook niet dat iemand hier durft te zeggen dat het grappig is. Ik zie de lol er namelijk niet van in.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap ook écht niet dat mensen andermans spullen gaan bekladden. Hoe haal je het toch in je hoofd. Dat is nooit leuk, nergens niet. Ik snap ook niet dat iemand hier durft te zeggen dat het grappig is. Ik zie de lol er namelijk niet van in.
    Ja, maar wie zegt het ook.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ja, maar wie zegt het ook.


    (krul)


    Your make-up is terrible

    Weet je wat ik niet snap? Wat als ze wél alle Nederlanders bedoelde, waarom zou je er dan überhaupt over mekkeren? Dan zou het haar mening geweest zijn. Het is dan niet dat ze Hitler ambities heeft om iedere Nederlander uit te roeien. :') Mensen zijn zo snel geïrriteerd, pffft.
    Dit is een "wat als" reactie, ik zeg niet dat ze het zo heeft bedoeld.


    "Well, well. Look who we've got here!"