• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    notyourhero schreef:
    (...)


    or else :'D? komt er een haat topic over je actie ?

    Ik snap deze reactie niet helemaal... Zal wel aan mij liggen. Ik probeerde met mijn reactie te zeggen dat je gewoon van andermans spullen moet afblijven en dat het daarbij niet uitmaakt wie je bent.


    Life is hard and then we die

    notyourhero schreef:
    ben ik de enige die dit eigenlijk best een grappige grap vind :'D? kom op zeg, beetje moeilijk doen over een tekst die op n auto is geschreven, ze hebben t niet eens goed gedaan.
    wees blij dat het er met water afging en dat het niet gewoon in de auto is Gekrast, geschreven met watervaste stift, verfstift óf graffiti spuitbus..

    haha ik vind t nog redelijk aardig dat ze het met whiteboard of iets dergelijks hebben geschreven, en de tekst is toch ook gewoon geniaal ?.
    je ziet btw ook zo dat het een limburger was en niet een hollander of wat dan ook. wat ik overigens best triest vind, de titel.
    anyway big ups voor de troll master(Y)
    Wel ik vind het helemaal niet grappig. Je schrijft niet met markers op iemand anders zijn auto. Ja, ik mag blij zijn dan het niet in de auto gekrast is geweest, maar dat betekent niet dat ik het moet goedkeuren als het met een stift is. En best hypocriet dat ik geen topic mag aanmaken als ik vind dat je zo laffe streek niet moet uithalen, maar dat ik er wel van overtuigd ben dat wanneer jou eens iets tegen komt dat je helemaal niet aanstaat, je er vast wel een topic over mag maken. En ik wil niet moeilijk doen, maar Hollanders is in België Nederlanders. Dus of het een Limburger of weet ik weel wat was, weet ik niet. Het kwam er op neer dat het geen Belgen waren. Doet de nationaliteit er toe, nee, maar ik was gewoon boos omdat iemand op mijn auto schreef en ik wist dat het Nederlanders waren. For god sake het is maar een titel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Combustible schreef:
    Weet je waar sommige mensen in dit topic me nu aan doen denken? Dat "Big girls in costumes" topic :'3 Iedereen zeggen "mensen moeten zich niet zo aangevallen voelen en een grapje leren waarderen" vervolgens zitten we hier wel massaal te jammeren "en wat maakt het voor verschil dat het nederlanders zijn" etc. (krul)

    Best grappig opzich :Y)


    Hahahahahaha, you just made my day :')


    Tijd voor koffie.

    Fourtris schreef:
    (...)Wel ik vind het helemaal niet grappig. Je schrijft niet met markers op iemand anders zijn auto. Ja, ik mag blij zijn dan het niet in de auto gekrast is geweest, maar dat betekent niet dat ik het moet goedkeuren als het met een stift is. En best hypocriet dat ik geen topic mag aanmaken als ik vind dat je zo laffe streek niet moet uithalen, maar dat ik er wel van overtuigd ben dat wanneer jou eens iets tegen komt dat je helemaal niet aanstaat, je er vast wel een topic over mag maken. En ik wil niet moeilijk doen, maar Hollanders is in België Nederlanders. Dus of het een Limburger of weet ik weel wat was, weet ik niet. Het kwam er op neer dat het geen Belgen waren. Doet de nationaliteit er toe, nee, maar ik was gewoon boos omdat iemand op mijn auto schreef en ik wist dat het Nederlanders waren. For god sake het is maar een titel.


    I get your point ik zeg ook niet dat je er geen topic over mag maken toch ?
    Niets hypocriet aan naar mijn mening, maar oké dat je er niet mee eens bent (:
    Ik vond het gewoon Wél grappig, ik ben 4 jaar naar graspop geweest en ik heb wel ergere dingen gezien als 'met stift op een auto schrijven' *Die er vervolgens ook met water nog afgaat*

    Be happy :D graspop had een Awesome lineup!


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    I get your point ik zeg ook niet dat je er geen topic over mag maken toch ?
    Niets hypocriet aan naar mijn mening, maar oké dat je er niet mee eens bent (:
    Ik vond het gewoon Wél grappig, ik ben 4 jaar naar graspop geweest en ik heb wel ergere dingen gezien als 'met stift op een auto schrijven' *Die er vervolgens ook met water nog afgaat*

    Be happy :D graspop had een Awesome lineup!


    Dit is gewoon vandalisme en ik vind niet dat het zomaar even goed gepraat mag worden.
    Ik denk ook niet dat het gaat om het feit dat er op de auto is geschreven, maar meer om wat er op de auto staat.
    Geen enkel excuus vind ik goed genoeg om zulke teksten op andermans auto te schrijven, want het is gewoon heel beledigend en ik zou het zelfs discriminatie noemen, omdat ze het puur gemunt hebben op belgen wat ik uit de tekst opmaak. Dit kan gewoon niet en ze moeten gewoon beter nadenken over wat ze doen. Deze actie slaat gewoon nergens op, maar dat is mijn mening.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dit is gewoon vandalisme en ik vind niet dat het zomaar even goed gepraat mag worden.
    Ik denk ook niet dat het gaat om het feit dat er op de auto is geschreven, maar meer om wat er op de auto staat.
    Geen enkel excuus vind ik goed genoeg om zulke teksten op andermans auto te schrijven, want het is gewoon heel beledigend en ik zou het zelfs discriminatie noemen, omdat ze het puur gemunt hebben op belgen wat ik uit de tekst opmaak. Dit kan gewoon niet en ze moeten gewoon beter nadenken over wat ze doen. Deze actie slaat gewoon nergens op, maar dat is mijn mening.

    Well, I agree with you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    notyourhero schreef:
    ben ik de enige die dit eigenlijk best een grappige grap vind :'D? kom op zeg, beetje moeilijk doen over een tekst die op n auto is geschreven, ze hebben t niet eens goed gedaan.
    wees blij dat het er met water afging en dat het niet gewoon in de auto is Gekrast, geschreven met watervaste stift, verfstift óf graffiti spuitbus..

    haha ik vind t nog redelijk aardig dat ze het met whiteboard of iets dergelijks hebben geschreven, en de tekst is toch ook gewoon geniaal ?.
    je ziet btw ook zo dat het een limburger was en niet een hollander of wat dan ook. wat ik overigens best triest vind, de titel.
    anyway big ups voor de troll master(Y)


    Vraag ik mij toch af wat jij had gedaan als het bij jou was gebeurd. Ik denk dat je dan niet anyway big ups voor de troll master had gezegd en een soort gelijk topic had geopend maar dat denk ik.

    Het gaat er om dat mensen af moeten blijven van andermans spullen, met dit soort dingen begint en aan het einde van het liedje gebeuren er misschien dingen zoals een auto vernielen. Is het dan nog steeds een grappige grap, volgens jou?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 18:44 ]


    Physics is awesome

    notyourhero schreef:
    ben ik de enige die dit eigenlijk best een grappige grap vind :'D? kom op zeg, beetje moeilijk doen over een tekst die op n auto is geschreven, ze hebben t niet eens goed gedaan.
    wees blij dat het er met water afging en dat het niet gewoon in de auto is Gekrast, geschreven met watervaste stift, verfstift óf graffiti spuitbus..

    haha ik vind t nog redelijk aardig dat ze het met whiteboard of iets dergelijks hebben geschreven, en de tekst is toch ook gewoon geniaal ?.
    je ziet btw ook zo dat het een limburger was en niet een hollander of wat dan ook. wat ik overigens best triest vind, de titel.
    anyway big ups voor de troll master(Y)


    Laten we dan gezellig met z'n allen jouw spullen gaan bekladden ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    notyourhero schreef:
    (...)

    I get your point ik zeg ook niet dat je er geen topic over mag maken toch ?
    Niets hypocriet aan naar mijn mening, maar oké dat je er niet mee eens bent (:
    Ik vond het gewoon Wél grappig, ik ben 4 jaar naar graspop geweest en ik heb wel ergere dingen gezien als 'met stift op een auto schrijven' *Die er vervolgens ook met water nog afgaat*

    Be happy :D graspop had een Awesome lineup!
    Wel ik ga al vier jaar naar Graspop en heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Iedereen had altijd respect voor een andermans spullen. Zelf met mijn buren op de camping heb ik nooit problemen gehad, integendeel we bieden elkaar een pintje aan. Op de weide zelf heb ik nooit al iets tegenkomen, mensen laten me niet vallen tijdens het crowdsurfen en in de moshpit raak ik zelf de grond nog niet als ik val. Iedereen heeft daar respect voor elkaar en dan beklieden een paar mensen mijn auto. Voor mij is dat erg genoeg ook al gaat het er met water af. Je doet dat gewoon niet. Dat is niet hun auto maar de mijne. In plaats van er mee te lachen en zulke teksten op mijn auto te schrijven hadden ze eerder het kunnen laten weten aan iemand zodat we misschien de lichten konden gaan uitdoen en de accu niet leeg stond de zondag. Je blijf gewoon van iemands spullen af en je noemt al helemaal niemand een kutbelg in België. Als je zo over Belgen denk, moet je maar niet naar een Belgische festival komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel vervelend dat zoiets is gebeurd inderdaad. Dat moet gewoon niet kunnen. Ze moeten van andermans spullen afblijven, maar goed je zal altijd idioten houden (zowel Nederlanders als Belgen als Duitsers etc.). En al dat gezeik over die titel, tja het zal wel. Maar wat ik niet snap, je bent boos op het feit dat ze jou een kut belg noemen en dat vind je echt niet kunnen, maar vervolgens maak je wel een titel met stelletje ***hollanders waarbij de *** neem ik aan voor kut staat. Dan denk ik, ja ik snap dat je boos bent en zo, maar je doet nu precies hetzelfde als zij doen..

    Fischer schreef:
    Heel vervelend dat zoiets is gebeurd inderdaad. Dat moet gewoon niet kunnen. Ze moeten van andermans spullen afblijven, maar goed je zal altijd idioten houden (zowel Nederlanders als Belgen als Duitsers etc.). En al dat gezeik over die titel, tja het zal wel. Maar wat ik niet snap, je bent boos op het feit dat ze jou een kut belg noemen en dat vind je echt niet kunnen, maar vervolgens maak je wel een titel met stelletje ***hollanders waarbij de *** neem ik aan voor kut staat. Dan denk ik, ja ik snap dat je boos bent en zo, maar je doet nu precies hetzelfde als zij doen..
    Ik ben eerder boos dat ze op mijn auto schreven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ribery schreef:
    (...)
    Nee, de volgende keer als ik op straat aangesproken wordt door de eerste de beste kerel die toevallig Marokkaans is, zal ik ook eens een topic openen over "die klote Marokkanen". Moet jij eens kijken wat er gebeurt.

    This

    Fourtris schreef:
    (...)Wel ik ga al vier jaar naar Graspop en heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Iedereen had altijd respect voor een andermans spullen. Zelf met mijn buren op de camping heb ik nooit problemen gehad, integendeel we bieden elkaar een pintje aan. Op de weide zelf heb ik nooit al iets tegenkomen, mensen laten me niet vallen tijdens het crowdsurfen en in de moshpit raak ik zelf de grond nog niet als ik val. Iedereen heeft daar respect voor elkaar en dan beklieden een paar mensen mijn auto. Voor mij is dat erg genoeg ook al gaat het er met water af. Je doet dat gewoon niet. Dat is niet hun auto maar de mijne. In plaats van er mee te lachen en zulke teksten op mijn auto te schrijven hadden ze eerder het kunnen laten weten aan iemand zodat we misschien de lichten konden gaan uitdoen en de accu niet leeg stond de zondag. Je blijf gewoon van iemands spullen af en je noemt al helemaal niemand een kutbelg in België. Als je zo over Belgen denk, moet je maar niet naar een Belgische festival komen.


    Dat komt op mij over alsof je het allebei even erg vindt. Maar goed maakt verder niet uit, ik snap dat je kwaad bent.

    Fischer schreef:
    (...)

    Dat komt op mij over alsof je het allebei even erg vindt. Maar goed maakt verder niet uit, ik snap dat je kwaad bent.
    Het is gewoon nogal belachelijk om iemand uit te schelden met zijn eigen nationaliteit in zijn eigen land.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Het is gewoon nogal belachelijk om iemand uit te schelden met zijn eigen nationaliteit in zijn eigen land.


    Je scheld ons nu even hard uit. (cat)


    Your make-up is terrible