• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Je scheld ons nu even hard uit. (cat)
    Ja, want ik heb jou ook echt uitgescholden. Niet dus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ja, want ik heb jou ook echt uitgescholden. Niet dus.

    Ehm nee, je hebt een heel forum uitgescholden. Zij noemen jou kutbelg (waarmee ze een hele nationaliteit aanspreken), jij noemt hen kuthollanders (waaronder wij dus ook vallen.) (cat)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Ehm nee, je hebt een heel forum uitgescholden. Zij noemen jou kutbelg (waarmee ze een hele nationaliteit aanspreken), jij noemt hen kuthollanders (waaronder wij dus ook vallen.) (cat)
    En waar staat dat precies dat ik jullie heb uitgescholden? ... want dat zie ik toch nergens staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zit dit al vanaf de eerste pagina mee te lezen en damn, wat kunnen mensen zich aanstellen hier zeg. Ik ben zelf ook Nederlander maar ze heeft het toch niet tegen heel Nederland? Ze heeft het over dat groepje dat dat gedaan heeft en ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen als mij dat gebeurde. Dat jullie je aangesproken voelen, zegt toch meer over jullie dan over Fourtris zelf, lijkt me. Dit is gewoon echt drama maken om niets hier. Jammer dat zo'n topic meteen weer verkloot moet worden.

    OT: rot dat ze zo je auto beklad hebben :/ Gelukkig is het er nog afgegaan! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Fourtris schreef:
    (...)En waar staat dat precies dat ik jullie heb uitgescholden? ... want dat zie ik toch nergens staan.

    De titel..?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    De titel..?


    In de titel scheldt ze de mensen uit die haar auto hebben beklad, niet jou persoonlijk (cat).

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 21:03 ]


    If you're going through hell; keep going

    Ribery schreef:
    (...)
    De titel..?
    Dan moet je toch even de beginpost wat beter gaan lezen, want dan zou je doorhebben waarop de titel slaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wat een rot actie van die mensen die dat gedaan hebben!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 21:10 ]


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    Ribery schreef:
    (...)
    Ehm nee, je hebt een heel forum uitgescholden. Zij noemen jou kutbelg (waarmee ze een hele nationaliteit aanspreken), jij noemt hen kuthollanders (waaronder wij dus ook vallen.) (cat)




    Lees de beginpost. Denk na. Lees de rest van het topic. Luister naar Destined en zijn uitvoerige grammaticale uiteenzetting als je het dan nog niet begrijpt.

    srsly, u guise


    quidquid excusatio prandium pro

    God,stop met ruzie te zoeken. Ze bedoelt niet jullie. Enkel dat groepje vindt ze kut.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    idd ze heeft het toch niet over iedereen!


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    Okammy schreef:
    (...)



    Lees de beginpost. Denk na. Lees de rest van het topic. Luister naar Destined en zijn uitvoerige grammaticale uiteenzetting als je het dan nog niet begrijpt.

    srsly, u guise

    Wat Dutch-motherfucker-do-you-speak-it? Gast, ik ga dat hele topic niet nalezen.


    ars moriendi

    Je weet niet zeker dat het Nederlands waren, hoor (:
    Misschien waren het wel Polen die toevallig een woordje Nederlands kunnen en een hekel hebben aan Belgen?
    Polen was een voorbeeld, kon net zo goed een Afrikaan zijn (:
    Maar btw, nog steeds stom dat ze dat gedaan hebben! Ik zou dat ook niet pikken, maar niet gelijk de Nederlands beschuldigen, hoewel, grote kans dat ze het gedaan hebben...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Hahaha oh heerlijk dit. Ik heb dit gemist. Dit is de Quizlet die ik ken :3


    -

    Page394 schreef:
    Je weet niet zeker dat het Nederlands waren, hoor (:
    Misschien waren het wel Polen die toevallig een woordje Nederlands kunnen en een hekel hebben aan Belgen?
    Polen was een voorbeeld, kon net zo goed een Afrikaan zijn (:
    Maar btw, nog steeds stom dat ze dat gedaan hebben! Ik zou dat ook niet pikken, maar niet gelijk de Nederlands beschuldigen, hoewel, grote kans dat ze het gedaan hebben...

    *Zucht* Het gaat niet om alle Nederlanders... Alleen om die mensen die haar auto beklad hebben. Dit heeft niets met nationaliteiten te maken, maar gewoon met een groepje mensen dat toevallig Nederlands was. Als er k*t Fransen had gestaan, was er waarschijnlijk geen enkele opwinding geweest, maar nu is iedereen opeens but hurt.


    I am an idiot, I move.