• Ik ben dus gisteren nacht teruggekomen van een combi Graspop Metal Meeting, wat ontzettend vet was, en toen wij naar de auto liepen hebben een stelletje onnozele Nederlanders op onze auto gekliederd. Waarom weet ik dat het Nederlanders waren omdat geen enkele Belg 'Domme kutbelg dat wordt duwen of op je eentje trekken' op iemand zijn auto zal schrijven. Mijn vriend was dus vergeten de lichten van mijn auto uit te doen (hij reed in het doorgaan) waardoor we dus een platte batterij hadden. Gelukkige brachten we onze spullen in de loop van de dag naar de auto waardoor we het op tijd merkte dat het contact uit lag en we de VAB konden bellen. Ik vind het echt ontzettend laf om op iemand anders zijn auto te schrijven. Dat doe je toch helemaal niet.
    Gelukkig ging het allemaal meteen af met water.
    En nog iets anders, ik heb Erica, Scandal, ontmoet en wat een lieve meid is me dat zeg. En dan heb ik nog een heleboel andere zooi tegengekomen, maar dat lijk me niet gepast voor dit topic.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tis gewoon nogal overhaast generaliserend, maar niet zo (tegen iedereen) bedoelt.
    Wel sneu dat je op andermans auto kliedert, heel kinderachtig. Ach ja, zulke mensen bestaan..


    Aan niets denken is ook denken.

    Guys, als er iets met jou auto gebeurt, hou je je ook niet in.


    Tijd voor koffie.

    Valentino schreef:
    (...)

    Eigenlijk alleen Zuid-Holland, dat is nog van vroeger toen Noord-Holland nog West-Friesland was.
    On-topic: Hartelijk bedankt, hè, alles over één kam scheren is natuurlijk ontzettend noodzakelijk. 'T is kut voor je auto, maar ja, shit happens. :'D
    Besides, zou je beter op je woorden letten, het is en blijft een Nederlandse site. Maar daar dacht je waarschijnlijk niet bij na door je frustratie, but still.


    Holland heeft tijdens de Rebupliek bestaan uit Zuid en Noord-Holland en daarna is volgens mij Holland blijven bestaan uit Zuid en Noord-Holland dus ik weet het niet maar misschien hebben we dan verschillende lessen geschiedenis gehad.

    Maar Fourtris, ik vind het toch wel vreemd dat je vriend ervan overtuigd is dat hij de lichten heeft uit gedaan en ze blijkbaar nog aan waren. En vraag mij af hoe die Nederlanders hebben gezien dat je accu leeg was, aangezien ik niet zoveel verstand heb van auto's.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Holland heeft tijdens de Rebupliek bestaan uit Zuid en Noord-Holland en daarna is volgens mij Holland blijven bestaan uit Zuid en Noord-Holland dus ik weet het niet maar misschien hebben we dan verschillende lessen geschiedenis gehad.

    Maar Fourtris, ik vind het toch wel vreemd dat je vriend ervan overtuigd is dat hij de lichten heeft uit gedaan en ze blijkbaar nog aan waren. En vraag mij af hoe die Nederlanders hebben gezien dat je accu leeg was, aangezien ik niet zoveel verstand heb van auto's.
    Ik vermoed dat ze zagen dat onze lichten aan waren 's nachts en er van uit gingen dat na het weekend de accu waarschijnlijk leeg ging zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het hilarisch dat sommige Nederlanders hier gelijk begint te schelden over het gebruik van het woord kuthollanders (ook al is dat niet gericht op iedere nederlander maar op een groepje die haar auto heeft besmeurd) en daarmee maar al te graag bewijst dat ze inderdaad een stel kuthollanders zjin die hun internationale reputatie als zijnde onbeschoft zeker verdiend 8D

    De mensen die wel beleefd zijn geweest, ongeacht hun nationaliteit, krijgen een stel koekjes van me :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Valentino schreef:
    (...)

    Eigenlijk alleen Zuid-Holland, dat is nog van vroeger toen Noord-Holland nog West-Friesland was.
    On-topic: Hartelijk bedankt, hè, alles over één kam scheren is natuurlijk ontzettend noodzakelijk. 'T is kut voor je auto, maar ja, shit happens. :'D
    Besides, zou je beter op je woorden letten, het is en blijft een Nederlandse site. Maar daar dacht je waarschijnlijk niet bij na door je frustratie, but still.


    West-Friesland is maar een gedeelte van Noord-Holland :3.


    i put the fun in funeral

    Elvenking schreef:
    Pas op met je titel, genoeg Nederlanders hier (waaronder ik). :'D
    Maar dat is inderdaad echt een klote actie.


    Bad decisions make good stories.

    Dat is echt ene lage streek, doe je gewoon niet. (En ja ik ben een Nederlander).

    Fucken met een nationaliteit moet je de volgende keer maar weglaten, dan krijg je zes pagina's aan boze berichten. Maar wat rot! Gelukkig heb je het er wel af kunnen krijgen.


    Searching heavens for another earth

    Het had een vriendelijkere reactie geweest hadden die mensen in plaats van je auto onder te krabbelen, het verteld aan die parkeerwachters of aan de organisatie. Dan hadden zij eventueel nog iets kunnen doen zoals het ergens uithangen of op de schermen laten zien als waarschuwing of weet ik veel wat.

    En de lichten vergeten kan altijd. Ik heb ook altijd moeite als ik opeens met mijn ouders hun auto moet rijden. Die auto heeft automatische lichten. En als ik dan het groot licht wil opzetten, zit ik altijd aan de andere kant bij de ruitenwissers en ben ik aan het sproeien. :')
    Maar dat is gewoon omdat ik niet gewend ben dat ik die 2 stokjes niet moet gebruiken. =P
    Dusjah, kan gebeuren.

    En ik vind het GEWELDIG dat jij me zo'n lieve meid vond. :Y)
    Het is geheel wederzijds! *O*
    De volgende keer nemen we een foto. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het had een vriendelijkere reactie geweest hadden die mensen in plaats van je auto onder te krabbelen, het verteld aan die parkeerwachters of aan de organisatie. Dan hadden zij eventueel nog iets kunnen doen zoals het ergens uithangen of op de schermen laten zien als waarschuwing of weet ik veel wat.

    En de lichten vergeten kan altijd. Ik heb ook altijd moeite als ik opeens met mijn ouders hun auto moet rijden. Die auto heeft automatische lichten. En als ik dan het groot licht wil opzetten, zit ik altijd aan de andere kant bij de ruitenwissers en ben ik aan het sproeien. :')
    Maar dat is gewoon omdat ik niet gewend ben dat ik die 2 stokjes niet moet gebruiken. =P
    Dusjah, kan gebeuren.

    En ik vind het GEWELDIG dat jij me zo'n lieve meid vond. :Y)
    Het is geheel wederzijds! *O*
    De volgende keer nemen we een foto. :')
    Doen we zeker. Ik dacht echt hetzelfde. Waarom hebben ze het niet gemeld bij iemand dan konden we ze misschien gaan uitdoen. Nog een geluk dat we het tijdens de dag zeggen en niet 's nachts, want dan hadden we een miserie. Gelukkig is mijn oma lid van de VAB, want zo hebben we totaal niks moeten betalen om hem te laten opladen. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okammy schreef:
    Ik vind het hilarisch dat sommige Nederlanders hier gelijk begint te schelden over het gebruik van het woord kuthollanders (ook al is dat niet gericht op iedere nederlander maar op een groepje die haar auto heeft besmeurd) en daarmee maar al te graag bewijst dat ze inderdaad een stel kuthollanders zjin die hun internationale reputatie als zijnde onbeschoft zeker verdiend 8D

    De mensen die wel beleefd zijn geweest, ongeacht hun nationaliteit, krijgen een stel koekjes van me :Y)



    Yay! Cookies! *Grabs one*


    Tijd voor koffie.

    Okammy schreef:
    Ik vind het hilarisch dat sommige Nederlanders hier gelijk begint te schelden over het gebruik van het woord kuthollanders (ook al is dat niet gericht op iedere nederlander maar op een groepje die haar auto heeft besmeurd) en daarmee maar al te graag bewijst dat ze inderdaad een stel kuthollanders zjin die hun internationale reputatie als zijnde onbeschoft zeker verdiend 8D

    De mensen die wel beleefd zijn geweest, ongeacht hun nationaliteit, krijgen een stel koekjes van me :Y)


    Nee, de volgende keer als ik op straat aangesproken wordt door de eerste de beste kerel die toevallig Marokkaans is, zal ik ook eens een topic openen over "die klote Marokkanen". Moet jij eens kijken wat er gebeurt.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nee, de volgende keer als ik op straat aangesproken wordt door de eerste de beste kerel die toevallig Marokkaans is, zal ik ook eens een topic openen over "die klote Marokkanen". Moet jij eens kijken wat er gebeurt.
    Ah mem zo niet, jullie maken van een mug een olifant. Doe niet alsof ik heel Nederland beledigd heb, want dat deed ik niet. Het was een stelletje rotzakken die het gedaan hebben, dus ik mag best boos zijn. Alsof jij niet pinnig zou zijn als iemand je auto besmeurd. Ik ga al 4 jaar naar Graspop en dit is de eerste keer dat ik zoiets tegen komt, dus dit is niet echt de normaalste zaak van de wereld, dus ik mag best wel wat boos zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wrennah schreef:
    Klote actie inderdaad!!


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3