• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wrennah schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met Pompeji. Ik ben je ruzie echt zat.
    Ze gaan zelf die Hype ding afschrappen en een belans vinden tussen alle genre en nog steeds zitten jullie ruzie te zoeken!!


    What the fuck is opeens iedereen zijn probleem? Ik zoek geen ruzie hoor.
    Ik heb een mening, en dat haar woordkeuze zo rottig was, daar kan ik niks aan doen.
    Maar jullie kunnen er allemaal lekker in stikken ik heb geen zin in gezeik van jullie allemaal.
    En jou ken ik ook niet eens?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:21 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    What the fuck is opeens iedereen zijn probleem? Ik zoek geen ruzie hoor.
    Ik heb een mening, en dat haar woordkeuze zo rottig was, daar kan ik niks aan doen.
    Maar jullie kunnen er allemaal lekker in stikken ik heb geen zin in gezeik van jullie allemaal.


    Kan je het alsjeblieft een beetje deftig houden? Het is nog steeds een van de regels dat je respect voor elkaar moet hebben.
    En dat geldt voor iedereen in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Met dit topic vraag je gewoon om ruzie. ;c

    Valentino schreef:
    (...)

    What the fuck is opeens iedereen zijn probleem? Ik zoek geen ruzie hoor.
    Ik heb een mening, en dat haar woordkeuze zo rottig was, daar kan ik niks aan doen.
    Maar jullie kunnen er allemaal lekker in stikken ik heb geen zin in gezeik van jullie allemaal.
    En jou ken ik ook niet eens?

    wauw, iemand voelt zich aangevallen.


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    wauw, iemand voelt zich aangevallen.


    Ja, vind je het gek als je zegt "Ik ben JE ruzie meer dan zat"


    Your make-up is terrible

    Lupone schreef:
    (...)

    Kan je het alsjeblieft een beetje deftig houden? Het is nog steeds een van de regels dat je respect voor elkaar moet hebben.
    En dat geldt voor iedereen in dit topic.


    Het was niet tegen haar bedoeld, het was meer in zijn algemeenheid.
    But I'll keep it nice!

    @Wrennah Ik ga niet eens meer op jouw belachelijke gedoe reageren. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Het was niet tegen haar bedoeld, het was meer in zijn algemeenheid.
    But I'll keep it nice!

    @Wrennah Ik ga niet eens meer op jouw belachelijke gedoe reageren. :')


    I'll keep it nice en dan ga je gewoon verder?
    Als er hier niet normaal gereageerd wordt, gooi ik er gewoon een slotje op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh ik volg dit al even, en eigenlijk heb ik gewoon zin om te vragen dit te sluiten, maar ik doe het niet omdat ik niet wil dat het nog erger wordt. Dus kunnen we het alsjeblieft laten rusten? Het grote probleem is van de baan en iedereen lijkt een beetje off-topic te gaan en over te gaan in massaruzies...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    't Is ook nooit goed hè, op Quizlet.
    Ik weet een goede oplossing, zolang iets níét tegen de regels is, laten we het gewoon zo en als dat wel het geval is dan laten we de mods het toch oplossen?
    Dit is niet tegen de regels, sooooo just let it go :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Valentino schreef:
    (...)

    Het was niet tegen haar bedoeld, het was meer in zijn algemeenheid.
    But I'll keep it nice!

    @Wrennah Ik ga niet eens meer op jouw belachelijke gedoe reageren. :')


    Dit bedoel ik dus; je hebt altijd commentaar. Als iemand je erop aanspreekt, ga je meteen in de aanval.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Scorpia schreef:
    (...)
    Is die up-to-date? Nee.
    Eigenlijk wel, want de laatste update was 2 weken geleden. Your argument is invalid. :W

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:27 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap eigenlijk het nut van dit topic niet. Je kan het beter zeggen tegen Alecia zelf, dan er een topic over te gaan maken, want dan lok je gewoon ruzie uit. De meeste berichten hier zijn ook off-topic.

    Lupone schreef:
    (...)

    I'll keep it nice en dan ga je gewoon verder?
    Als er hier niet normaal gereageerd wordt, gooi ik er gewoon een slotje op.


    Sorry hoor, maar hiermee ga ik absoluut niet te ver. Ik ga volgens jou gewoon door maar ik scheld niet eens.
    Maar whatever, je bent een mod je denkt dat je kunt doen en laten wat je wilt, en niemand die er tegenin gaat, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
    Leg me maar eens precies uit wat ik dan verkeerd heb gedaan.

    @ Pompeji Je kent mij niet eens dus wil je alsjeblieft je woorden voor je houden?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:31 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tartarus schreef:
    Ugh ik volg dit al even, en eigenlijk heb ik gewoon zin om te vragen dit te sluiten, maar ik doe het niet omdat ik niet wil dat het nog erger wordt. Dus kunnen we het alsjeblieft laten rusten? Het grote probleem is van de baan en iedereen lijkt een beetje off-topic te gaan en over te gaan in massaruzies...


    Je weet toch wel dat als het niet jouw topic is, je het niet zomaar kan laten sluiten door het enkel te vragen hé?


    Your make-up is terrible

    Lupone schreef:
    (...)

    I'll keep it nice en dan ga je gewoon verder?
    Als er hier niet normaal gereageerd wordt, gooi ik er gewoon een slotje op.


    Ik denk dat je dat beter nu al kunt doen voordat Quizlet’s World War l werkelijkheid wordt.