• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Rider schreef:
    (...)

    Dat doen we nu toch ook?

    Boks, ouwe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 18:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Rider schreef:
    (...)

    Dat doen we nu toch ook?


    Een story in met alle stories verzameld is nou niet bepaald hetzelfde als wat jullie doen, in mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    (...)

    Een story in met alle stories verzameld is nou niet bepaald hetzelfde als wat jullie doen, in mijn ogen.

    Wat is het probleem dan?


    Some people are art and do art at the same time

    Memoria schreef:
    (...)
    Rustig. Ik zei het alleen maar, en eerlijk gezegd vind ik het best lullig voor diegene die als eerste zo'n verhaal hebben aangemaakt. Ik weet dat zij er ook veel werk in hebben gestoken.


    ik weet dat er ooit eentje gemaakt is, dat heb ik ook eerder in dit topic gezet, maar een nieuwe up to date story, waarbij iedereen een eigen deel beheerd, leek ons toch een goede oplossing voor het probleem.


    Happy Birthday my Potter!

    Lupone schreef:
    (...)

    Een story in met alle stories verzameld is nou niet bepaald hetzelfde als wat jullie doen, in mijn ogen.


    We zijn nu exact aan datgene waar jij het over hebt bezig, als je even terug leest in dit topic c;

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 18:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Abelard schreef:
    (...)

    Oké, en dat slaat nergens op. Als mensen heel erge fan zijn van Harry Potter en 1D dan mogen ze best een story maken over dat beide. Het is je eigen creativiteit. En sommige mensen vinden het juist leuk om te lezen dat hun twee favoriete dingen samen worden gevoegd.


    Je weet best wat ik bedoel en LEES het bericht:uit creatief standpunt is dit goed


    Queer zijn is gewoon alles

    Scorpia schreef:
    (...)
    Wat is het probleem dan?


    Dat dat meer met de regels mee is dan gewoon randomly kudo's uitdelen terwijl dat dat niet de bedoeling is. Jullie vitten op de 1D-stories die niets anders doen dan onterecht kudo's vragen/verdienen, en uiteindelijk doen jullie krak hetzelfde.
    De mensen die tijd steken in het maken van duidelijke overzichten van verschillende (soorten) stories en die samenvoegen tot een eigen story, geven elke story een kans (iets wat jullie ten eerste al niet doen) en doen ook niet aan kudo-rondjes etc. Als mensen daar stories tegenkomen die ze willen lezen, lezen ze die, en hoeft er niet nodeloos gekudo'd worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rider schreef:
    (...)

    We zijn nu exact aan datgene waar jij het over hebt bezig, als je even terug leest in dit topic c;


    Ik weet het.
    Maar dat is nog geen reden dat je andere mensen moet gaan afsnauwen of wat dan ook. En dit is niet perse op jou persoonlijk gericht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rider schreef:
    (...)

    ik weet dat er ooit eentje gemaakt is, dat heb ik ook eerder in dit topic gezet, maar een nieuwe up to date story, waarbij iedereen een eigen deel beheerd, leek ons toch een goede oplossing voor het probleem.

    Hier was ik niet van op de hoogte, maar is het dan geen beter idee om die story gewoon tot orde te brengen inplaats van een nieuwe aan te maken?
    Nou ja, ik zie dat jullie alles al geregeld hebben, dus ik houd mijn mond maar even.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lupone schreef:
    (...)

    Dat dat meer met de regels mee is dan gewoon randomly kudo's uitdelen terwijl dat dat niet de bedoeling is. Jullie vitten op de 1D-stories die niets anders doen dan onterecht kudo's vragen/verdienen, en uiteindelijk doen jullie krak hetzelfde.
    De mensen die tijd steken in het maken van duidelijke overzichten van verschillende (soorten) stories en die samenvoegen tot een eigen story, geven elke story een kans (iets wat jullie ten eerste al niet doen) en doen ook niet aan kudo-rondjes etc. Als mensen daar stories tegenkomen die ze willen lezen, lezen ze die, en hoeft er niet nodeloos gekudo'd worden.

    Ik heb het over de reacties op mijn 'Is hij up-to-date? Nee.' post, niet over de hype of the unknown stories.


    Some people are art and do art at the same time

    Lupone schreef:
    (...)

    Dat dat meer met de regels mee is dan gewoon randomly kudo's uitdelen terwijl dat dat niet de bedoeling is. Jullie vitten op de 1D-stories die niets anders doen dan onterecht kudo's vragen/verdienen, en uiteindelijk doen jullie krak hetzelfde.
    De mensen die tijd steken in het maken van duidelijke overzichten van verschillende (soorten) stories en die samenvoegen tot een eigen story, geven elke story een kans (iets wat jullie ten eerste al niet doen) en doen ook niet aan kudo-rondjes etc. Als mensen daar stories tegenkomen die ze willen lezen, lezen ze die, en hoeft er niet nodeloos gekudo'd worden.


    We zijn juist op het moment bezig met zo'n story.


    Stenenlikker

    Lupone schreef:
    (...)

    Ik weet het.
    Maar dat is nog geen reden dat je andere mensen moet gaan afsnauwen of wat dan ook. En dit is niet perse op jou persoonlijk gericht.

    Ik bedoelde die post uiteindelijk wel goed. qq


    Some people are art and do art at the same time

    Lupone schreef:
    (...)

    Ik weet het.
    Maar dat is nog geen reden dat je andere mensen moet gaan afsnauwen of wat dan ook. En dit is niet perse op jou persoonlijk gericht.


    Ja, daar heb je wel gelijk in.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ik heb het over de reacties op mijn 'Is hij up-to-date? Nee.' post, niet over de hype of the unknown stories.


    Dat je niet zo kattig moet doen. Maar goed.
    Dan kun je eventueel de auteur(s) ervan contacteren en misschien voorstellen om samen te werken, of aan te bieden de story helpen up-to-date te houden?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een klein vraagje dan. Hoe lost dit het probleem eigenlijk op? Ik bedoel, voor de fanfiction schrijvers is het goed vanwege dat hun verhalen meer onder de aandacht worden gebracht, maar hoe lost dit het probleem op voor de onbekende personen schrijvers? Jullie maken allemaal categorieën aan voor fanfictions lees ik zo'n beetje in de shoutbox, maar ik lees niets over de OP's. Dus schieten jullie nu niet een beetje jullie doel voorbij?

    Als iemand zegt dat ik verkeerd zit oké, maar leg het me dan ook uit.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.