• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    -

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 19:00 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Destined schreef:
    Een klein vraagje dan. Hoe lost dit het probleem eigenlijk op? Ik bedoel, voor de fanfiction schrijvers is het goed vanwege dat hun verhalen meer onder de aandacht worden gebracht, maar hoe lost dit het probleem op voor de onbekende personen schrijvers? Jullie maken allemaal categorieën aan voor fanfictions lees ik zo'n beetje in de shoutbox, maar ik lees niets over de OP's. Dus schieten jullie nu niet een beetje jullie doel voorbij?

    Als iemand zegt dat ik verkeerd zit oké, maar leg het me dan ook uit.


    Er komt ook iets voor de OP's hoor haha :3


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Scorpia schreef:
    (...)
    Eigenlijk snap ik het probleem daarvan niet. Assasin had ook een meisjesnamen-topic geopend die best wel lang was, waar ze moeite in had gestoken. En dan plots, wanneer het niet meer up-tp-date is, maakt iemand anders hetzelfde topic aan, maar dan wél up-to-date. Wat we nu doen, is toch hetzelfde?


    Dat is niet helemaal waar. Degene die het nieuwe topic geopend had vroeg aan mij of ze een jongensnamen topic mocht openen aangezien ik het meisjesnamen topic geopend had. Ik zei dat het goed was en aangezien ik de andere niet meer up-to-date hield zei ik tegen haar dat ze die van mij mocht overnemen als ze daar ook zin in had.


    Your make-up is terrible

    Scorpia schreef:
    (...)
    Eigenlijk snap ik het probleem daarvan niet. Assasin had ook een meisjesnamen-topic geopend die best wel lang was, waar ze moeite in had gestoken. En dan plots, wanneer het niet meer up-tp-date is, maakt iemand anders hetzelfde topic aan, maar dan wél up-to-date. Wat we nu doen, is toch hetzelfde?


    Het is gemakkelijker om aan een story samen te werken, dan aan een topic. Want een topic kan slechts door 1 persoon bewerkt worden, naast de moderators.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is niet helemaal waar. Degene die het nieuwe topic geopend had vroeg aan mij of ze een jongensnamen topic mocht openen aangezien ik het meisjesnamen topic geopend had. Ik zei dat het goed was en aangezien ik de andere niet meer up-to-date hield zei ik tegen haar dat ze die van mij mocht overnemen als ze daar ook zin in had.

    Oh. Nvm dan. Sorry :')


    Some people are art and do art at the same time

    Sighs. Maak gewoon een 'groot topic' aan bij stories promoten, vanaf daar link je naar topics in het 'off-topic' gedeelte (dus per genre een topic) en daar droppen mensen hun story in. Dan is het overzichtelijk en snapt iedereen 'm.

    Al vind ik persoonlijk dat de top allang niet meer draait om het goed schrijven. Er staan verhalen in, die - in mijn opzicht - belachelijk slecht geschreven zijn of onorigineel. Maar hey.. het hoort erbij.


    To infinity and beyond •

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Er komt ook iets voor de OP's hoor haha :3


    Jaa, dat snap ik, maar ik hoop dat jullie niet denken dat OP's in te delen zijn in 1 catagorie, want OP's zijn qua genre ontzettend verschillend. Dus ik hoop dat jullie er wel met alles rekening houden en niet alle OP's over één kam scheren. Ik, als voorzitter van de schrijverscodecommissie, kan dat niet toestaan. :P(De laatste zin is niet serieus bedoeld, hoewel de boodschap dat wel is).


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Een klein vraagje dan. Hoe lost dit het probleem eigenlijk op? Ik bedoel, voor de fanfiction schrijvers is het goed vanwege dat hun verhalen meer onder de aandacht worden gebracht, maar hoe lost dit het probleem op voor de onbekende personen schrijvers? Jullie maken allemaal categorieën aan voor fanfictions lees ik zo'n beetje in de shoutbox, maar ik lees niets over de OP's. Dus schieten jullie nu niet een beetje jullie doel voorbij?

    Als iemand zegt dat ik verkeerd zit oké, maar leg het me dan ook uit.


    Ik ben ook niet meer mee. Feitelijk gaat heel die zever om de kudo's die gegeven worden. De oplossing, een storie aanmaken met verschillende categorieën voor 'hoofdzakelijk' de fanfictie stories. En de OP krijgt dan z'n eigen deel, off course.
    Enfin, de enige oplossing is dus dat er gewoon niet meer gekudo't wordt, enkel op verhalen die men graag leest. Bwugh, is dit gedoe en gezever opgelost, komt er wel iets anders aangezien er altijd wel iets te zeveren moet zijn - althans, dat idee heb ik toch hoor momenteel hier op Q -.-
    Ik heb er allerzins m'n buik van vol, omdat het telkens iets is.

    Nu zijn ze bezig met een concept om alle categorieën onder de aandacht te brengen, is er een volgend gezever aangezien er al zo'n storie is - ergens -.-
    En eigenlijk zit ik nu al te wachten op het volgende zever, wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens helemaal los van dit alles gaat staan -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat was volgens mij het hele concept van dat topic, niet? Kudoën en af en toe lezen. Niet iedereen was geïnteresseerd in het verhaal van de ander. Eigenlijk was dat hele topic één grote kudoknop.


    Searching heavens for another earth

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik ben ook niet meer mee. Feitelijk gaat heel die zever om de kudo's die gegeven worden. De oplossing, een storie aanmaken met verschillende categorieën voor 'hoofdzakelijk' de fanfictie stories. En de OP krijgt dan z'n eigen deel, off course.
    Enfin, de enige oplossing is dus dat er gewoon niet meer gekudo't wordt, enkel op verhalen die men graag leest. Bwugh, is dit gedoe en gezever opgelost, komt er wel iets anders aangezien er altijd wel iets te zeveren moet zijn - althans, dat idee heb ik toch hoor momenteel hier op Q -.-
    Ik heb er allerzins m'n buik van vol, omdat het telkens iets is.

    Nu zijn ze bezig met een concept om alle categorieën onder de aandacht te brengen, is er een volgend gezever aangezien er al zo'n storie is - ergens -.-
    En eigenlijk zit ik nu al te wachten op het volgende zever, wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens helemaal los van dit alles gaat staan -.-

    Ja, alles wat we niet doen is niet goed. Wat willen jullie dan wel? :')

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 19:05 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ja, alles wat we niet doen is niet goed. Godver, wat willen jullie dan wel? :')


    Dat kan echt nog steeds wat vriendelijker, zoals ik daarnet ook al zei?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, dat snap ik, maar ik hoop dat jullie niet denken dat OP's in te delen zijn in 1 catagorie, want OP's zijn qua genre ontzettend verschillend. Dus ik hoop dat jullie er wel met alles rekening houden en niet alle OP's over één kam scheren. Ik, als voorzitter van de schrijverscodecommissie, kan dat niet toestaan. :P(De laatste zin is niet serieus bedoeld, hoewel de boodschap dat wel is).


    OH, zo :') Ja, ik weet niet hoe ze dat allemaal gaan doen, maar ik verwacht wel dat ze de OP's ook onderverdelen in genres :3


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Lupone schreef:
    (...)

    Dat kan echt nog steeds wat vriendelijker, zoals ik daarnet ook al zei?

    Ik heb het woord 'godver' weggehaald. En wat is er nu zo onvriendelijk aan?


    Some people are art and do art at the same time

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik ben ook niet meer mee. Feitelijk gaat heel die zever om de kudo's die gegeven worden. De oplossing, een storie aanmaken met verschillende categorieën voor 'hoofdzakelijk' de fanfictie stories. En de OP krijgt dan z'n eigen deel, off course.
    Enfin, de enige oplossing is dus dat er gewoon niet meer gekudo't wordt, enkel op verhalen die men graag leest. Bwugh, is dit gedoe en gezever opgelost, komt er wel iets anders aangezien er altijd wel iets te zeveren moet zijn - althans, dat idee heb ik toch hoor momenteel hier op Q -.-
    Ik heb er allerzins m'n buik van vol, omdat het telkens iets is.

    Nu zijn ze bezig met een concept om alle categorieën onder de aandacht te brengen, is er een volgend gezever aangezien er al zo'n storie is - ergens -.-
    En eigenlijk zit ik nu al te wachten op het volgende zever, wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens helemaal los van dit alles gaat staan -.-


    Dus wat je eigenlijk zegt, is dat we terug bij af zijn? :P
    Want als mensen van de OP's niet meer kudo'en dan komen de OP verhalen wss niet meer in de top, neemt één richtingsverkeer het over en heeft alles niets veranderd. Dus dit is het briljante plan waar ze op zijn gekomen. Wow, er gaat echt iets goed mis hier xD

    Ik dacht eerst bij de hype, dat kan weleens een goed idee worden, het is wel tijd voor een revolutie, maar het plan wat jullie eigenlijk willen doen bestaat al en dat is Rutger's andere site fanfic.nl xD Dus laten we quizlet gewoon quizlet houden en gewoon niet zo gek doen. Probeer gewoon de onbekende stories in de top te krijgen en nou en dat mensen gaan klagen, moeten zij weten. Beide kampen houden hun verhalen in de top door hersenloos te kudo'en, dus ik snap het hele probleem niet eens.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ja, alles wat we niet doen is niet goed. Godver, wat willen jullie dan wel? :')


    Momenteel - ben ik toch van in het idee - maakt het niet uit wat je doet, aangezien je nooit voor iedereen goed kan doen. Ik vind het een leuk initiatief, en dat was voor mij ook waar de hype of unknown stories voornamelijk omdraaide, om verhalen onder de aandacht te brengen en om ze een kans te geven.
    Het is alleen dat je continue gezever houdt, wat je ook doet, of juist niet doet. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat er zoveel gedoe omtrent die hype zou komen, misschien ook omdat ik in dat opzicht de kudo's al lang niet meer zie dat je die krijgt omdat je ze verdient. Ze worden voornamelijk misbruikt, en degenen die er dan wel met een juiste manier mee omspringen, vallen dan toch weg omdat het toch eerder commercieel is dan dat het gegeven wordt omdat iets goed is.
    De kudo's en de top falen in min inziens gewoon en mag van mij gewoon helemaal weggelaten worden.

    De enige oplossing voor dit gezever, waarvoor dit topic op de eerste plaats is geopend, is dat men stopt met kudo's geven bij de hype of unknown stories. En daar staat een storie aanmaken om alle verhalen (fanfics en OP) een kans te geven, los van.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”