• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    @ Alecia & @ Rider

    Worden het nu aparte topics die ieder een eigen beheerder hebben, of een story met meerdere co-auteurs? Zelf ben ik nog steeds van de meerdere topics, maar als jullie daar anders over denken kunnen we ook gewoon een story doen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil opzich wel een topic aanmaken voor lopende Hunger Games verhalen, mocht hier behoefte aan zijn (: ?


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Conquistador schreef:
    @ Alecia & @ Rider

    Worden het nu aparte topics die ieder een eigen beheerder hebben, of een story met meerdere co-auteurs? Zelf ben ik nog steeds van de meerdere topics, maar als jullie daar anders over denken kunnen we ook gewoon een story doen?


    Mij lijkt een story handiger om gezeik te voorkomen, aangezien ze anders misschien gaan zeuren dat het de hele tijd bij actieve topics staat of zo, maar beiden is ook een optie...


    Happy Birthday my Potter!

    Conquistador schreef:
    @ Alecia & @ Rider

    Worden het nu aparte topics die ieder een eigen beheerder hebben, of een story met meerdere co-auteurs? Zelf ben ik nog steeds van de meerdere topics, maar als jullie daar anders over denken kunnen we ook gewoon een story doen?


    Ik wil hier trouwens ook wel in joinen en dan het LOTR/Hobbit gedeelte doen.
    Zelf lees ik graag ook wel dat soort story's.


    Stenenlikker

    Rider schreef:
    (...)

    Mij lijkt een story handiger om gezeik te voorkomen, aangezien ze anders misschien gaan zeuren dat het de hele tijd bij actieve topics staat of zo, maar beiden is ook een optie...


    Als we ze in offtopic plaatsen is er toch geen probleem?


    26 - 02 - '16

    AdindaSmit schreef:
    Ik wil opzich wel een topic aanmaken voor lopende Hunger Games verhalen, mocht hier behoefte aan zijn (: ?


    Als jij dat gedeelte doen zou willen vind ik het best hoor. Hoewel ik niet weet wat de rest ervan vind. Ik wil in ieder graag het HP gedeelte claimen als dat kan.Ghehe :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alecia schreef:
    (...)

    Als we ze in offtopic plaatsen is er toch geen probleem?


    Dan niet nee, daar had ik nog niet aan gedacht c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil mij wel opofferen voor het 1D gedeelte, dan voelt niemand zich minder gewaardeerd en bovendien las ik ze eerst ook heel veel c;


    Happy Birthday my Potter!

    Conquistador schreef:
    (...)

    Als jij dat gedeelte doen zou willen vind ik het best hoor. Hoewel ik niet weet wat de rest ervan vind. Ik wil in ieder graag het HP gedeelte claimen als dat kan.Ghehe :Y)


    haha ik ben gek op Hunger Games verhalen en ik schrijf ze zelf ook, dus ik claim dat gedeelte wel als dat mag :3


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Ik wil hier trouwens ook wel in joinen en dan het LOTR/Hobbit gedeelte doen.
    Zelf lees ik graag ook wel dat soort story's.


    Ik vind het goed. Maar zoals ik al tegen AdindaSmit zei, ik ga hier niet alleen over. Maar van mij mag het wel. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, nu is het topic veranderd. Jullie je zin, jezus.


    Some people are art and do art at the same time

    Alecia schreef:
    (...)

    Als we ze in offtopic plaatsen is er toch geen probleem?


    Maar persoonlijk kijk ik bijna nooit in het offtopic. En misschien ben ik niet de enigste die dat niet doet. Is het misschien handiger om een story te maken en dan bij ''stories promoten'' deze story inzetten en dat mensen hun verhaal naar degene kunnen pb'en die dat genre beheert en dat deze de verhalen dan in de story zet?
    (is dit wel duidelijk uitgelegd? :') )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    Ik wil mij wel opofferen voor het 1D gedeelte, dan voelt niemand zich minder gewaardeerd en bovendien las ik ze eerst ook heel veel c;


    Ik vind het best. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Maar persoonlijk kijk ik bijna nooit in het offtopic. En misschien ben ik niet de enigste die dat niet doet. Is het misschien handiger om een story te maken en dan bij ''stories promoten'' deze story inzetten en dat mensen hun verhaal naar degene kunnen pb'en die dat genre beheert en dat deze de verhalen dan in de story zet?
    (is dit wel duidelijk uitgelegd? :') )


    Ik zal het topic maken (;

    Hoe zullen we het noemen (zullen we dit anders voortzetten in pb)


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    (...)

    Maar persoonlijk kijk ik bijna nooit in het offtopic. En misschien ben ik niet de enigste die dat niet doet. Is het misschien handiger om een story te maken en dan bij ''stories promoten'' deze story inzetten en dat mensen hun verhaal naar degene kunnen pb'en die dat genre beheert en dat deze de verhalen dan in de story zet?
    (is dit wel duidelijk uitgelegd? :') )


    Hmmmm, dat lijkt mij echt een super idee c:


    Happy Birthday my Potter!