• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Destined schreef:
    (...)

    Dus wat je eigenlijk zegt, is dat we terug bij af zijn? :P
    Want als mensen van de OP's niet meer kudo'en dan komen de OP verhalen wss niet meer in de top, neemt één richtingsverkeer het over en heeft alles niets veranderd. Dus dit is het briljante plan waar ze op zijn gekomen. Wow, er gaat echt iets goed mis hier xD

    Ik dacht eerst bij de hype, dat kan weleens een goed idee worden, het is wel tijd voor een revolutie, maar het plan wat jullie eigenlijk willen doen bestaat al en dat is Rutger's andere site fanfic.nl xD Dus laten we quizlet gewoon quizlet houden en gewoon niet zo gek doen. Probeer gewoon de onbekende stories in de top te krijgen en nou en dat mensen gaan klagen, moeten zij weten. Beide kampen houden hun verhalen in de top door hersenloos te kudo'en, dus ik snap het hele probleem niet eens.


    Nieuwe oplossing! Alle fanfics verhuizen naar fanfic.nl en de OP's blijven op Quizlet!
    *Verwacht alweer volgend commentaar :'D*


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Nieuwe oplossing! Alle fanfics verhuizen naar fanfic.nl en de OP's blijven op Quizlet!
    *Verwacht alweer volgend commentaar :'D*


    Dat vind ik nog geen eens zo heel slecht idee,
    maar dan gaan mensen plotseling weer klagen over vrijheid en dat soort irrelevante dingen :P
    Fanfic is trouwens ook niet bepaald zo modern als Quizlet, maar je kan het er goed meedoen.
    Ben je trouwens wel van dat top probleem af, want bij fanfic hebben ze geen top xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind het 'The hype of the unknown stories'-topic sowieso een slecht idee, maar goed. En wat jij nu zo belachelijk vind gebeurt niet alleen bij OP verhalen hoor.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DIXONCIDER schreef:
    Ik vind het 'The hype of the unknown stories'-topic sowieso een slecht idee, maar goed. En wat jij nu zo belachelijk vind gebeurt niet alleen bij OP verhalen hoor.


    Nou, het is op zich een goed idee, vind de uitvoering alleen wat minder, maar nog altijd stukken beter dan de naar mijn mening onzin waar ze nu mee bezig zijn, want wat ze nu aan het doen zijn, is gewoon een fanfic.nl binnen quizlet maken en dat vind ik op zich wel grappig, omdat zoiets al bestaat. Het heet fanfic.nl xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Merrow schreef:
    (...)

    Nieuwe oplossing! Alle fanfics verhuizen naar fanfic.nl en de OP's blijven op Quizlet!
    *Verwacht alweer volgend commentaar :'D*


    Je lokt gewoon reacties uit met dit soort opmerkingen :')


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Je lokt gewoon reacties uit met dit soort opmerkingen :')


    Dat valt dan tot dusver vrij tegen :P
    jij bent de enige wie reageert.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat valt dan tot dusver vrij tegen :P
    jij bent de enige wie reageert.


    Lololol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    We verplichten niemand, en ik lees er wel een heel deel uit die lijst hoor en meestal blijven ze niet staan ook lol :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Destined schreef:
    (...)

    Dus wat je eigenlijk zegt, is dat we terug bij af zijn? :P
    Want als mensen van de OP's niet meer kudo'en dan komen de OP verhalen wss niet meer in de top, neemt één richtingsverkeer het over en heeft alles niets veranderd. Dus dit is het briljante plan waar ze op zijn gekomen. Wow, er gaat echt iets goed mis hier xD

    Ik dacht eerst bij de hype, dat kan weleens een goed idee worden, het is wel tijd voor een revolutie, maar het plan wat jullie eigenlijk willen doen bestaat al en dat is Rutger's andere site fanfic.nl xD Dus laten we quizlet gewoon quizlet houden en gewoon niet zo gek doen. Probeer gewoon de onbekende stories in de top te krijgen en nou en dat mensen gaan klagen, moeten zij weten. Beide kampen houden hun verhalen in de top door hersenloos te kudo'en, dus ik snap het hele probleem niet eens.


    Ik vind het vooral een beetje hypocriet dat ze allemaal zeuren op hoe de fanfics in de top komen maar het zelf vervolgens ook doen en dan verwachten dat niemand er iets van zegt. Van mij mag iedereen lekker doen waar ze zin in hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het vooral een beetje hypocriet dat ze allemaal zeuren op hoe de fanfics in de top komen maar het zelf vervolgens ook doen en dan verwachten dat niemand er iets van zegt. Van mij mag iedereen lekker doen waar ze zin in hebben.


    Jaa, ik ben bang dat ik je gelijk moet geven en dat gebeurt niet vaak, dus maak er maar geen gewoonte van. :P
    Maar de hypocrisie van de mens slaat weer eens toe. Ik vind gewoon dat iedereen de vrijheid heeft om te kudo'en wat ze willen ongeacht het motief.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Pompeji schreef:
    Zo werkt dat nou, anders moet je 90 verhalen gaan lezen.
    En dit is niet ronduit belachelijk, dat jij dit topic maakt is ronduit belachelijk.


    Ik vind jouw reactie ronduit belachelijk. Wie ben jij dan om te zeggen dat dit topic belachelijk is?
    En het is niet meer als normaal dat je kudo's geeft aan de stories die je daadwerkelijk ook leest.
    Zo hoort het te werken, maar dat maakt voor jou niet uit, want ja, OP is geweldig en OP moet in de top ook al leest niemand de stories zelf.
    Ik vind zoals jullie met die actie omgaan echt diep triest.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik vind jouw reactie ronduit belachelijk. Wie ben jij dan om te zeggen dat dit topic belachelijk is?
    En het is niet meer als normaal dat je kudo's geeft aan de stories die je daadwerkelijk ook leest.
    Zo hoort het te werken, maar dat maakt voor jou niet uit, want ja, OP is geweldig en OP moet in de top ook al leest niemand de stories zelf.
    Ik vind zoals jullie met die actie omgaan echt diep triest.


    Ik heb al genoeg met jou geruzied.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    fallenbadass schreef:
    Jammer dat er niets aan gedaan kan worden :'D Dus dit topic heeft eigenlijk heel weinig nut. Gek ook dat iedereen altijd maar loopt te zeiken over het feit dat 1D heel Quizlet overheerst, maar zodra er iets aan gedaan word - op een éérlijke manier, want we overtreden geen regels - het wéér niet goed is.


    +1

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik vind jouw reactie ronduit belachelijk. Wie ben jij dan om te zeggen dat dit topic belachelijk is?
    En het is niet meer als normaal dat je kudo's geeft aan de stories die je daadwerkelijk ook leest.
    Zo hoort het te werken, maar dat maakt voor jou niet uit, want ja, OP is geweldig en OP moet in de top ook al leest niemand de stories zelf.
    Ik vind zoals jullie met die actie omgaan echt diep triest.


    Ik ben het eens met Pompeji. Ik ben je ruzie echt zat.
    Ze gaan zelf die Hype ding afschrappen en een belans vinden tussen alle genre en nog steeds zitten jullie ruzie te zoeken!!


    -

    Pompeji schreef:
    (...)

    Ik heb al genoeg met jou geruzied.


    Sorry?
    Ik ken je niet eens, en ook je oude usernames zeggen me niks, ik heb volgens mij nog nooit ruzie met je gehad, dat zou ik wel onthouden.
    Maar dat is goed, als je dit al ruziën noemt, dan zou ik het me inderdaad niet herinneren wat ik noem dit geen ruzie.


    We'll still love each other, forever and always. <3