• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Maar persoonlijk kijk ik bijna nooit in het offtopic. En misschien ben ik niet de enigste die dat niet doet. Is het misschien handiger om een story te maken en dan bij ''stories promoten'' deze story inzetten en dat mensen hun verhaal naar degene kunnen pb'en die dat genre beheert en dat deze de verhalen dan in de story zet?
    (is dit wel duidelijk uitgelegd? :') )


    I agree


    Stenenlikker

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik zal het topic maken (;

    Hoe zullen we het noemen (zullen we dit anders voortzetten in pb)


    Beter ergens waar iedereen die bereid is een deel te doen, de gesprekken kan lezen....


    Stenenlikker

    Aan de mensen met wie ik het net had over de specifieke stories/topics over de verschillende onderwerpen:

    Zullen we naar de Shoutbox gaan, zo kan iedereen namelijk elkaars berichten lezen en wordt het geen zooitje met pb's.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Problem solved :Y) En nu vind ik dat straks niemand meer mag zeuren


    Happy Birthday my Potter!

    Heeft iemand zin om zich aan te melden als de JB beheerder? Zo ja, meld je eventjes in de Shoutbox. (:
    Alvast bedankt!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoals al veel vermeld: de top zou weg moeten, maar ook vermeld: dat kan niet om de een of andere reden, het zou anders een hoop problemen oplossen: minder last van hypes en het zou samenvoeg van verhalen ook verhelpen(1D en Harry Potter hebben namelijk niks met elkaar te maken) want uit creatief punt is het goed maar andere gaan originele verhalen samenvoegen met een hype om in de top te komen. Dus liefst weg met de top;)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Zoals al veel vermeld: de top zou weg moeten, maar ook vermeld: dat kan niet om de een of andere reden, het zou anders een hoop problemen oplossen: minder last van hypes en het zou samenvoeg van verhalen ook verhelpen(1D en Harry Potter hebben namelijk niks met elkaar te maken) want uit creatief punt is het goed maar andere gaan originele verhalen samenvoegen met een hype om in de top te komen. Dus liefst weg met de top;)


    Oké, en dat slaat nergens op. Als mensen heel erge fan zijn van Harry Potter en 1D dan mogen ze best een story maken over dat beide. Het is je eigen creativiteit. En sommige mensen vinden het juist leuk om te lezen dat hun twee favoriete dingen samen worden gevoegd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het is wel een beetje hypocriet om dit te zeggen,
    want als je in het andere kamp gaat krijgen waar de naar mijn mening troep vandaan komt, dan ben ik ook niet echt van mening dat iedereen dat leest.
    Want als mensen dat werkelijk zouden lezen, dan weet ik zeker dat ze niet in de top zouden staan.
    Het kan niet zo zijn dat zoveel mensen die naar mijn mening troep leuk vinden of het überhaupt kunnen lezen. :P

    Dus waarom als ze de een het wel mag, mag de anderen het opeens niet?
    Alleen vanwege dat de hype mensen eerlijk zijn over wat ze doen en het gewoon zeggen zonder schaamte, maakt nog niet dat zij de enige zijn wie het doen.
    Ik weet zeker dat er ook genoeg in het andere kamp zitten wie het doen en bovenal stelt de top toch niet bepaald veel meer voor. Het gaat alleen maar om kudo's en niet meer echt om kwaliteit.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sorry dat ik het zeg, maar er is toch al een verhaal met redelijk veel verhalen van alle genres? :x


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar er is toch al een verhaal met redelijk veel verhalen van alle genres? :x

    Is die up-to-date? Nee.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Is die up-to-date? Nee.


    Then do it yourself? :'D
    In plaats van te snauwen naar anderen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Is die up-to-date? Nee.

    Ze bedoelde het goed?(cat)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 18:44 ]


    •*• Lululu •*•

    Scorpia schreef:
    (...)
    Is die up-to-date? Nee.

    Rustig. Ik zei het alleen maar, en eerlijk gezegd vind ik het best lullig voor diegene die als eerste zo'n verhaal hebben aangemaakt. Ik weet dat zij er ook veel werk in hebben gestoken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lupone schreef:
    (...)

    Then do it yourself? :'D
    In plaats van te snauwen naar anderen ^^


    Dat doen we nu toch ook?


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpia schreef:
    (...)
    Is die up-to-date? Nee.


    Dat is eigenlijk best wel gemeen; ik weet dat ze daar heel erg veel werk en tijd in steekt. Je kan het haar op zijn minst vragen of toch laten weten.


    If you're going through hell; keep going