• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    (...)

    Er was maar één kritisch topic en wat reacties :P
    Niet iedereen was er blij mee, maar dat maakt toch niet uit.
    Het punt is dat jullie met het vorige idee het verschil maakte en bij deze hype waarschijnlijk dat niet gaan doen.
    Aandacht in een story dan moeten ze daar eerst bijkomen of dit topic zien en daar tref je een kleinere groepering mee.


    Komaan, laat ons dit gewoon doen. En al is het een kleine groep die het zal zien, het is meer dan niets! (:
    En als we er een aantal stories wat ''populairder'' mee maken, dan is dat alleen maar leuk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    (...)

    Kevin ik vind je heel aardig maar op sommige momenten moet je echt stoppen met je filosofie.x)


    Jaa, want zonder filosofie was de wereld veel beter af geweest, sorry dat ik nadenk over dingen xD
    Ik geef alleen even wat kritiek en geef de wankele punten weer, zodat jullie daarover nadenken hoe jullie dat gaan oplossen.
    Of hadden jullie verwacht dat er geen kritiek hierop kwam? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    SPECS schreef:
    McGregor: Big time rush.
    Fericire: Little Mix
    Dooddoener: WO
    Cuthalion: Narnia
    xSunshineee: Dance Academy
    Wrenah: Pretty Little Liars.
    Arryn: Game of thrones.
    Conquistador: Avatar (the legend of Aang/Korra)
    Tartarus: TeenWolf
    Rider: The vampire diaries.
    Fischer: Voetbal


    Hier is een lijstje voor je!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Destined schreef:
    (...)

    Er was maar één kritisch topic en wat reacties :P
    Niet iedereen was er blij mee, maar dat maakt toch niet uit.
    Het punt is dat jullie met het vorige idee het verschil maakte en bij deze hype waarschijnlijk dat niet gaan doen.
    Aandacht in een story dan moeten ze daar eerst bijkomen of dit topic zien en daar tref je een kleinere groepering mee.


    Er was al meer gezeur over hoor c; Maar van mij mag je je mening hebben, blijkbaar gaan wij jou niet overtuigen dat dit een kans van slagen heeft. Ik vind het nu echter nogal nutteloos om deze discussie nog verder te voeren, aangezien we het duidelijk niet eens gaan worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Conquistador schreef:
    (...)

    Komaan, laat ons dit gewoon doen. En al is het een kleine groep die het zal zien, het is meer dan niets! (:
    En als we er een aantal stories wat ''populairder'' mee maken, dan is dat alleen maar leuk. (:


    Ik hou jullie niet tegen?
    Wat denk je dat ik ga doen? Plotseling het hele internet plat laten leggen, zodat jullie stoppen met dit project? xD
    ik lever alleen kritiek. Maar ik zeg alleen dat jullie vorige plan met die hype veel meer effect zou hebben wss dan dit.
    Omdat jullie het verschil maakte, kijk maar naar de top, want de stories staan er gewoon in. Met dit idee, bereik je dat wss niet meer.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hier is een lijstje voor je!='D


    Er ontbreekt een:
    Menselijk geweld en oorlog: dooddoenerVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil wel beheerder zijn van Dance Academy :3


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Er ontbreekt een:
    Menselijk geweld en oorlog: dooddoenerVO


    Je staat er al op, bij WO


    26 - 02 - '16

    AdindaSmit schreef:
    (...)

    goede inderdaad!
    Je kan er ook sport stories van maken en het dan onderverdelen in verschillende sporten, al weet ik niet of er over veel andere sporten dan voetbal geschreven word.


    Hmm volgens mij niet, tenminste ben er nog nooit een tegen gekomen. Maar misschien dat er inderdaad wel meer verhalen zijn over andere bekende sporters. Dan kunnen die er ook bij.

    Luske schreef:
    Ik wil wel beheerder zijn van Dance Academy :3

    Dat is xSunshineee.


    Some people are art and do art at the same time

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, want zonder filosofie was de wereld veel beter af geweest, sorry dat ik nadenk over dingen xD
    Ik geef alleen even wat kritiek en geef de wankele punten weer, zodat jullie daarover nadenken hoe jullie dat gaan oplossen.
    Of hadden jullie verwacht dat er geen kritiek hierop kwam? :P


    Heb jij de wereld beter gemaakt met jou filosofie dan?='D
    en nee ik verwachte kritiek....VAN JOU.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Rider schreef:
    (...)

    Er was al meer gezeur over hoor c; Maar van mij mag je je mening hebben, blijkbaar gaan wij jou niet overtuigen dat dit een kans van slagen heeft. Ik vind het nu echter nogal nutteloos om deze discussie nog verder te voeren, aangezien we het duidelijk niet eens gaan worden.


    Niet een beetje makkelijk om te zeggen "we gaan het niet eens worden"?
    Overtuig me dan met argumenten, ik wil door jullie overtuigd worden, maar ik krijg niet echt steekhoudende argumenten.
    Waarom zou dit idee beter zijn dan de vorige?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik hou jullie niet tegen?
    Wat denk je dat ik ga doen? Plotseling het hele internet plat laten leggen, zodat jullie stoppen met dit project? xD
    ik lever alleen kritiek. Maar ik zeg alleen dat jullie vorige plan met die hype veel meer effect zou hebben wss dan dit.
    Omdat jullie het verschil maakte, kijk maar naar de top, want de stories staan er gewoon in. Met dit idee, bereik je dat wss niet meer.


    Met een beetje geluk bereiken we iets meer tevredenheid en minder gezeik. Ik weet het, het is een streven dat bijna niet haalbaar is, maar ik ben zo iemand die het toch altijd probeert. We negeren gewoon fijn de top en zoeken hier lekker naar verhalen, in de hoop dat mensen ons goede voorbeeld gaan volgen en zo iedereen kan lezen en schrijven wat hij/zij wil lezen en schrijven, zonder gezeur te krijgen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Alecia schreef:
    (...)

    Je staat er al op, bij WO

    Ja maar ik doe er nog een voor het Andere geweld:menselijk geweld en oorlog;)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:24 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb jij de wereld beter gemaakt met jou filosofie dan?='D
    en nee ik verwachte kritiek....VAN JOU.=')

    Waarom typ je na een zin nooit een spatie als je een smiley typt?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:24 ]


    Some people are art and do art at the same time