• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Hannah vraagt hoe ik aan het geld kom. "10 jaar lang hard werken en studeren" antwoord ik. "Tot ik zo'n goede advocaat was dat veel mensen mij als hun advocaat wilde en daarom bereid waren mij een hele hoop geld te betalen daarvoor" voeg ik er aan toe. Dan glimlach ik. "Ik heb mazzel dat ik goed ben in wat ik doe, anders had ik lang niet zo veel geld verdient, maar ik werk er ook hard voor. Verdien het helaas niet slapend"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    De bel gaat en Cedric verdwijnt de hal in. Even later komt hij terug met Hannah, die even glimlacht en knikt naar mij. Ik glimlach even terug. Hij verteld Hannah dat ik binnenkort een benefiet avond geef en dat ik verwacht dat iedereen veel geld uitgeeft aan het goede doel. Hij grijnst even naar me en ik knik grijnzend terug. "Laat dat geld maar rollen, die paar duizend euro kan iedereen wel missen" zeg ik. Dan vraagt hij wie die kerel is. Ik haal mijn schouders even op "mijn ouders kennen die van hem en vroegen of ik hem een beetje in de gaten kan houden en eventueel aan een baan of iets kon helpen." Hij vraagt wat het goede doeldit keer is. "Onderzoek naar kinderkanker" antwoord ik. Hannah vraagt hem hoe hij aan al het geld komt. Ik grinnik even als hij zegt dat hij helaas niet slapend zijn geld verdient. "Tja, wat dat betreft doe ik het beter" zeg ik.

    Amy Lisa Parker
    Julia knikt en pakt zelf een jurkje uit de kast. Ze vraagt wat ik ervan vindt en ik knik. "Leuk jurkje, ik zeg doen" zeg ik. Ik oak nog een jurkje uit de kast en hou twee jurkjes omhoog "welke denk jij?" Vraag ik. Het ene jurkje is blauw en de andere is rood. Hmm... ik vraag me af of hij al mijn hakken nog heeft. Ik had altijd een hekel aan hakken, maar tegenwoordig draag jk ze best vaak voor mijn werk. "Welke schoenmaat heb je??" Vraag ik.

    Hannah
    '10 jaar lang hard werken en studeren,' begon hij en ik keek hem even fronsend aan. 'Weet Juul dat?' Vroeg ik toen en lachtte even in mezelf. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn geweest dat ze het voor het geld deed. Niet dat dat nu het geval is, maar er was altijd een kleine kans dat meneer spijt van dit etentje kreeg. Ik keek om me heen en nam toen plaats op de bank en zakte weg.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Na een tijdje te hebben doorgezeurd stapte hij toch in de ziekenwagen. Ik zuchtte opgelucht en zag hoe ze de deuren dicht deden. Mijn telefoon rinkelse m ik nam hem uit mijn zak. Mijn vader. Ik nam op en meteen kwam er een vrgenvuur op mij af. Ik had alles verstaan en rolde met mijn ogen. 'Als je het wil weten ga je maar lekker naar het politie bureau en vraag je het hem zelf.' Zei ik hoogst geïrriteerd en ik drukte hem weg. 'Sorry.' Verontschuldigde ik met tegenover Blake. 'Ga je mee naar het ziekenhuis?' Vroeg ik hem en ik stopte mijn mobiel terug in mijn zak


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julia Miller
    "Leuk jurkje, ik zeg doen," zegt Amy, waarna ze een rood en blauw jurkje omhoog houdt en mij vraagt te kiezen. "Ik zou de rode doen, die staat je wat leuker denk ik," antwoordde ik. "Welke schoenmaat heb je?" vraagt ze. "38.5 maar meestal pas ik 39 ook wel goed," antwoord ik met een glimlachje.

    (Klein stukje, excusez-moi, ik kon niet meer verzinnen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Roxanna Vermeer
    Van een afstandje kijk ik naar het meisje. Volgens mij heet ze zoella. Maar ik ben het al weer vergeten. Ik ben me dood geschrokken door de vechtpartij. Ik had mijn telefoon gepakt en gebeld.ik heb gezegd dat er een erge vechtpartij was en de plaats en heb toen opgehangen. Ik ben opgestaan en weggelopen. Heel laf misschien. Maar ik kan niet tegen ruzie. Het doet me aan mijn broer denken. Mijn lieve goede broer.
    Het meisje hangt op en zegt iets tegen de jongen die bij haar staat. Ik bedenk dat ik niet nu weg kam gaan alsof er niks gebeurd is. Driftig veeg ik de tranen uit mijn ogen. Dan loop ik op hub af. ,,Zoella!" Roep ik onderweg. Op een drafje ga ik verder. Ik stop bij de 2. ,,Toch?"
    Met veel moeite pers ik er een glimlachje uit.
    ,,Sorry." Fluister ik voordat ze iets terug kunnen zeggen. Gelijk daarna maak ik aanstalten om weg te gaan.

    Samuel Van der meer
    Ik zie Justin in het zand zitten. Ik loop naar hem toe en plof naast hem neer.
    ,,zo. O en trouwens om terug te komen op je voorstel, Roxi kan ook best wel een keer koken hoor. Anders verleerd ze het alleen maar." Zeg ik met een knipoog. ,,Maar vertel. Mag jij wel met vreemde jongetjes praten?" zeg ik terwijl ik plagend mijn tong uitsteek.

    Marc Robinson.
    Ik kijk de kamer rond. Casual ofzo vertelde Christiaan. Wat is dat in vreedesnaam?
    Ik pak een spijkerbroek die er schoon uitziet. Goed genoeg. Ik trek de kastdeur open.
    Ha. Er ligt nog precies een schoon t-shirt in. Perfect. Ik kleed me om en kijk in de vuile spiegel. Goed genoeg. Ik kijk nog een keer door de kamer. Vroeger, toen Julia er nog was, was het hier gezellig. Romantisch. Ik schud mijn hoofd. Julia is verleden tijd.
    Ik loop naar buiten en doe de deur op slot. Dan loop ik in de richting van het ' feestje '

    Ik zucht en druk op iets wat hoogstwaarschijnlijk de bel is. Het ziet er hier chic uit. Ik zal wel in verkeerde kleding zijn. Ik ben ook nog erg laat. Dit wordt een nieuw hoogtepunt in mijn verzameling mislukte dingen.


    Matthew Simon Collins

    "Hier? Met je zusjes in de kamer ernaast?" vroeg ze verbaasd ,waardoor ik weer rood word. Daar had ik niet aan gedacht.
    Ze legde haar hand op mijn schouder en keek me afwachtend aan ,maar voordat ik iets kan zeggen ,was ze me al voor.
    "Dat lijkt me niet zo'n goed idee namelijk.. Tenzij ze het gewend zijn, maar dat lijkt me niet." zegt ze en ik grinnikte zacht.
    "Ja dat was ik helemaal vergeten. Naar jou hotelkamer dan of..."vroeg ik haar dan vragend. Ik wilde niet dat ze iets deed wat ze niet wilde. Misschien gingen we wel te rap ... Ik beet op mijn lip en keek haar dan afwachtend aan.


    Blake Austin Gabriëls

    Uiteindelijk kregen de ziekenbroeders na veel zeuren ,Cameron toch in de wagen. Ik had zijn uitdagende blik naar Aiden wel opgemerkt.
    Ik schudde zachtjes mijn hoofd. Hij ging het echt nooit leren. Zoella was in gesprek met iemand op haar gsm ,dus liet ik haar wel met rust. Het ene deel van me zei dat ik naar Aiden moest gaan ,aangezien hij toch een goede vriend van me is en ik het wel een beetje begrijp dat hij Cameron in elkaar had geslagen -zou ik eigenlijk ook doen als ik een zusje had en hij er mee stond spelen alsof het maar een ding was- Maar Cameron is mijn beste vriend -ookal verdiende hij het wel- en ik moest toch nog eens met hem gaan praten -en met een afkickklinik om hem daar in op te nemen...-
    'Sorry.' hoorde ik de bekende stem van Zoë ,waardoor ik wakker schrik uit mijn gedachten en haar even aankijk.
    'Ga je mee naar het ziekenhuis?' vroeg ze dan en ik knikte zonder er goed over na te denken. "Zoella!"hoorde ik dan een onbekende stem ropen "Toch?"
    vroeg ze met een lich geforceerd glimlachje. Het meisje die Cameron had voorgesteld had voor de eerste keer iets gezegd en zij had vast ook de politie gebeld.
    "Sorry." fluisterde ze dan ,waarna het meisje aanstalten maakte om weg te gaan. Ik keek van Zoella naar het meisje. Ik had er eigenlijk niet veel mee te maken ,dus besloot ik maar stil te wezen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoella!' Horde ik uit de verste komen en ik zag Roxanna aankomen rennen. 'Toch?' Vroeg ze en ik knikte. 'Sorry' verontschuldigde ze zichzelf. Ik fronste even. 'Het is niet jouw schuld.' Zeg ik en ik zet een glimlach op. Hij is zo fake als wat maar mensen eie mij niiet goed kennen zullen aannemen dat he een gewone vriendelijke glimlach is. 'Zullen we gaan?' Vroeg ik aan Blake. Ik ha niet zo'n zin op bij haar te blijven staan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik rolde met mijn ogen terwijl ik om me heen keek en de ziekenhuisgeur opsnoof. Ergens wachtte ik op Zoë, ik had geen idee of Blake mee zou gaan maar ik kon het wel verwachten. Hij zou haar nooit alleen laten gaan. Ik had zojuist gehoord dat er niks ergs met me aan de hand was dan een paar pijnlijke blauwe plekken en stekende rugpijn. Ik zuchtte en liet mijn handen over me gezicht glijden. Ik zou Aiden dit niet meer vergeven, hij had tenslotte mij in elkaar geslagen waardoor ik nog zwak overkwam ook. Na dit alles wou ik zelfs nog wraak, ookal was dat het domste wat ik kon doen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    . 'Het is niet jouw schuld.' zei ze tegen het meisje met een nep glimlach.Tja misschien was alles niet zo erg geweest als de politie niet was gekomen ,maar het kon misschien wel erger geweest zijn.... 'Zullen we gaan?' vroeg Zoella me dan . Ik kijk even naar het meisje ,die Roxanna noemde ,maar keek dann weer naar Zoë en knikte. "Ja is goed ."stemde ik in. "We zien je misschien later nog eens hé."zeg ik met een zwak glimlachje tegen Roxanna en ,daarna ga ik met Zoella mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Ja is goed.' Stemde Blake in. Een opgeluchte glimlach kwam op mijn gezicht te staan. Het was beter als hij meeging. Wat moest ik tegen hem zeggen? 'We zien je later wel hè.' Zei Blake en we liepen samen naar het ziekenhuis. Aan de bali vroeg ik in welke kamer Cameron lag. Eennaaml bij de kamer slikte ik even. 'Wil jij eerst?' Vroeg ik aan Blake. Misschien moest ik hier wel helemaal niet zijn. Misschien wou hij mij wel helemaal niet zien. Ik was tenslotte wel het tweelingzusje van degene die er voor heeft gezorgd dat hij nu in het ziekenhuis ligt. Ik keek even naar Blake en vervolgens door het raam naar Cameron. Mijn ogen glesen over hem heen en daarna naar de grond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Toen we in het ziekenhuis aankwamen vroeg Zoella aan de bali waar Cameron lag. De vrouw legde ons uit waar we die kamer konden vinden ,en daarna liepen we die richting uit.
    'Wil jij eerst?' vroeg Zoë aan me. Ergens begreep ik niet waarom ze het vroeg ,maar ze leek veel te twijfel achtig. Ik knikte dan maar gewoon en open de deur ,waarna ik de kamer binnenging en mijn armen over elkaar heen sla terwijl ik Cameron bekijk. Bond en blauw ,net zo zielig als een geslagen hond. Ik zucht zachtjes. Sinds de dood van zijn vader ging het echt niet veel beter met hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ik zag de deur opengaan en zag Blake als eerst binnenkomen. Ik zat rechtop en ontweek zijn blik terwijl ik keek hoe Zoë achter hem aankwam. Ik vond het fijner om haar te zien. 'Hey,' zei ik wat zacht en keek nog steeds naar Zoë. Ik had geen idee wat ik tegen Blake moest zeggen, hij was waarschijnlijk de enigste die hier wist dat ik niet het slachtoffer was en het verdiende. Daarintegen was Zoë eigenlijk best wel naïef. Ik ging rechtop zitten van plan om weg te gaan. 'Ik wil hier weg.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Vanmiddag na werk komt men reactie


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West

    Ik liep naar binnen en zag dat Cameron naar mij keek. Ik zuchtte en hoorde dat hij 'Hey.' Zei maar ik zei niks terug. 'Ik wil hier weg.' Zei hij en hij stond op. 'Dat lijkt me niet zo verstandig.' Zeg ik en ik duw hem zacht terug op het bed. Ik draaide me om en zag twee agenten aankomen lopen. 'We zijn hier voor meneer Pathe. ' zeiden ze en ik slikte. 'Wilt u aangifte doen?' Vroegen ze terwijl ze hem aankeken. Ik keek naar de grond. Ik hoopte dat hij nee zou zeggen, maar ik wist het niet zo goed. Ik wou niet dat Auden de bak in kwam. Ergens wist ik wel dat hij het had gedaan om mij en dat het Cameron zijn eigen schuld was maar ik dacht er niet zo goed over na. Ik was ook niet van plan om een kant te kiezen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †