• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Eerst negeert ze mijn hand. Dan knikt ze koel als ik Christian voorstel. Heb ik iets verkeerd gedaan? "Christian geeft binnenkort een benefiet avond. Hij verwacht dan dat we allemaal veel geld aan het goede doel geven" ik grijns even speels en plagerig naar Christian. "Maar omdat hij mijn beste vriend is, schenk ik vaak wel een bedrag. Het is een leuk idee om mensen te leren kennen. Al ken ik de meeste van de mensen al door mijn vak, maar voor de date, als je die meeneemt is het vaak wel leuk" leg ik vriendelijk uit. "Wil je alvast wat drinken? We wachten alleen nog op de gast van Christian. Anders beginnen we alvast aan dr Amuse. Wie is die kerel eigenlijk Chris?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik hoorde zijn verhaal aan en knikte. 'We hebben wel vaker ruzie.' Zeg ik dan. 'Altijd als hij dronken is.' Vervolg ik en ik veeg mijn tranen weg. 'Soms snap ik het gewoon niet. Waarom hij er mee doorgaat. Waarom hij het doet. Ik snap het gewoon niet.' Zeg ik dan en ik kijk Balke even aan. 'En als ik hem wil helpen word hij boos.' . Soms wistbij rcht niet meer wat ik met Cameron aan moest. Het ene moment was hij super lief en het adere moment was hij ontzettend vervelend. Ik zuchtte en keek voor me.

    Aiden Sean West.

    Ik keek naar Cameron en zag dat hij zenuwachtig begon te worden. 'Het heeft met jou te maken, hè?!' Zeg ik terwijl ik hem aankijk. 'Anders had je nu wel achter haar aangegaan.' Zeg ik dan ik voel wat woede opkomen. Ik open mijn mond om allemaal woorden en vragen op hem af te vuren maar ik sluit mijn mond net op tijd. Ik wacht eerst wel af wt hij te zeggen heeft.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    'Het heeft met jou te maken, hé?!' Zegt hij dit keer harder dan normaal. 'Anders had je nu wel achter haar aangegaan.' Ik zag de woede in zijn ogen en zucht even terwijl ik opsta. 'Je moet nu niet mij de schuld geven,' schreeuwde ik bijna en ik stond op waarna ik een beetje naar achter deinsde. Ergens zag ik dat hij zich inhield en had zin om hem uit te lokken. Ik draaide me van hem weg en haalde mijn handen weer door mijn haar. 'Laat haar het zelf uitzoeken,' zei ik daarna wat rustiger.

    Hannah
    Uiteindelijk legde hij uit waarom hij geld gaf en ik zag hoe hij lol had met Christian. Ik voelde me nogal ongemakkelijk tussen die twee en hoopte dat Julia snel kwam. 'Aha,' antwoordde ik dan na een tijdje. 'En hoe kom je aan dat geld?' Vroeg ik dan toch uit nieuwschierigheid aan hem.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 22:30 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aiden Sean West.

    'Je moe nu niet mij de schuld gaan geven,' schreeuwde hij bijna en hij stond op. Hij deisnde achter uit en draaide zijn rug nar mij toe. 'Laat het haar zelf uitzoeken.' Zegt hij iets rustiger. Ik sta boos op en loopt naar hem toe. 'Ze hoed verdomme van je klootzak!' Zeg ik boos ik ik duw hem op de grond. 'Ze lijd onder dat stomme drinken van jou!' Schreeuw ik naar hem een trap in zijn maag. Dit doet de emmer doen over lopen bij mij en ik ga op hem zitten en ram er op los. Na een paar rake beuken voel ik vier paar sterke handen mij vast pakken en mij overeind trekken. Ik voel al snel dat mijn haden op mijn rug worden gedraaid en dt er en paar boeien om een gaan. 'Laat me verdomme los!' Zeg ik boos. Ik ziedat de politie mij vast heeft en er geen ontkomen meer aan is. Ik kijk naar Cameron. Ik hoor een ziekenwagen aankomen. Ergens hoop ik wel dat ik hem niet te erg pijn heb gedaan, maar hij gaat zowiezo het ziekenhuis in. Ik zucht diep en ik word de politie auto ingeduwd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Ze knikte. 'We hebben wel vaker ruzie.' Zei ze 'Altijd als hij dronken is.' vervolgde ze daarna ,waarbij ze nog wat tranen wegveegde.
    Ik haalde een pakje papieren zakdoekjes uit en haf er eentje aan haar."Geen zorgen ,hij wil je alleen maar jaloers maken. Ik durf zelfs te wedden ,dat hij ook nog gevoelens heeft voor jou."zeg ik dan gemeend tegen haar. "Heb je zin in een oppepkoffie? Of iets anders? Ik trakteer wel."stel ik dan met een glimlachje voor om haar wat op te vrolijken. Ik ging dan later wel een berichtje sturen naar Aiden ,dat alles in orde was. "Weet Aiden er iets van?"vroeg ik haar dan. Hij leek veel te rustig ,of hij speelde een spelletje met mijn gedachten en zit Cameron vast al in elkaar te kloppen....


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Doordat ik met mijn rug naar Aiden toe stond kon ik niet zien dat hij uiteindelijk boos op me af kwam lopen. Ik voelde een duw waardoor ik op de grond viel. Mijn gezicht was zo ie zo geschaafd en ik probeerde wat rechter op te komen maar dat lukte niet door dat hij me een trap gegeven had. Ik kreunde van de pijn en voelde daarna dat hij op me kwam zitten en ik voelde alles pijn doen. Al snel werd ik gered, doordat zijn handen werden vastgepakt door een of andere agent. 'Laat me verdomme los!' Schreeuwt hij nog en een glimlach verschijnt op me gezicht ondanks ik onder het bloed zat. 'Klootzak, je krijgt wat je verdient,' schreeuwde ik naar hem terwijl ik probeerde overeind te komen wat amper lukte. 'Fuck you,' mompelde ik terwijl ik me op mijn buik draaide van de pijn. Je hoorde me amper meer en terwijl mijn lip onder het bloed zat net als al het andere. Ik voelde me misselijk en gaf dan ook een paar keer over. Ik hoorde dan ook een ambulance aankomen en ik zuchtte. Ik haatte ziekenhuizen, ik werd al snel omhoog getild door een paar mannen en ik keek ze geiïriteerd aan. Toch kon ik er niks tegen doen en wreef ik met mijn hand over mijn hoofd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Hij pakte een papieren zakdoekje en hij gaf het aan me. Ik glimlachte waterig en pakte het aan. 'Geen zorgen. Hij wil je alleen maar jaloers maken. Ik durf zelfs te weddn dat hij ook nog gevoelens heeft voor jou.' Zegt hij dan en ik haal mijn schouders niet wetend op. 'Heb je zin in een oppepkoffie of iets anders? Ik trakteer wel.' Zegt hij dan en hij schent me een glimlachje. 'Weet Aiden er iets van?' Vraagt hij. 'Ik denk het wel. Ik heb niks gezegd. Maar hij wee meer dan ik denk dat hij weet.' Zeg ik dan en ik kijk even bedenkelijk of mijn zin wel klopt. 'Maar, nee ik hoef geen koffie, toch bedankt.' Zeg ik met een flauw glimlachje. Met het zakdoekje dep ik mijn ogen droog en ik gooi hem in een prullenbak. 'Laten we maar terug gaan, ik wou nog met Cameron praten.' Zeg ik dan. Ik hoor een stemmetje in mijn achterhoofd zeggen: Doe het nou niet. Laat hem voor jou werken. Ik schud mijn hoofd en kijk Blake aan.

    Aiden Sean West.

    'Klootzak, je krijgt wat je verdient!' Schreeuwt hij. Een van de agenten maak mijn handboeienlos als hij ziet dat ik striemen krijg. Trucje. Ik ontsnap uit de greep van de agent en ren naar Cameron. 'De enige klootzak hier en jij!' Schreeuw ik boos. 'Je had je gore poten van mijn zusje af moeten houden!' Schreeuw ik wee en ik geef hem een knietje in zijn kruis.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Uit mijn ooghoeken zag ik dat Aiden weer ontsnapte. Terwijl ik nog half stond gaf hij me een knietje in mijn kruis terwijl hij schreeuwde dat ik met mijn gore poten van zijn zusje moest afblijven. Ik piepte even en herstelde me daarna even en pakte hem vast. Het had niet veel zin ik was in vergelijking met hem veel kleiner en zwakker. 'Ze wou mij,' schreeuwde ik toen naar hem terwijl ik hem nog steeds bij zijn t-shirt vasthield. 'Ze heeft me fucking verleid, je weet het verhaal niet eens.' Ergens was ik wel blij dat hij het verhaal niet wist. Ik was daarin toch de 'bad guy.' Door de adreline was mijn pijn minder en keek ik hem pissig aan en hoopte maar dat hij snel weer werd opgepakt. Ik kon toch niet tegen hem op.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Ze glimlachte waterig en nam het zakdoekje aan,waarna ze haar schouders ophaalde. 'Ik denk het wel. Ik heb niks gezegd. Maar hij wee meer dan ik denk dat hij weet.' zei ze bedenkelijk en ik knikte even zacht. 'Maar, nee ik hoef geen koffie, toch bedankt.' zei ze dan met een flauw glimlachje,waardoor ik weer even knikte. 'Laten we maar terug gaan, ik wou nog met Cameron praten.' zei ze en kijk even moeilijk ,maar knikte dan toch. "Is goed." ik liep samen met haar terug richting de anderen ,toen ik sirenes hoorde ,was dat alles behalve goed. Ik zette het op een sprintje en zag Aiden met Cameron vechten. Ik liep daar hun toe en probeerde Aiden weg te trekken van Cameron ,die al vol onder bloed en blauwe plekken zat. "Aiden stop."roep ik naar hem terwijl ik de twee nog steeds uit elkaar probeer te houden ,maar dan kwamen de politie agenten zich er nog mee moeien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    We liepen samen terug tot we sirenes hoorden. Blake zette het op het rennen en ik ook. Aiden en Cameron waren aan het vechten en de politie trok Aiden ruw weg bij Cameron. Cameron zat onder de blauwe plekken en ikginde Aiden geen blik mee waardig. Ik liep naar Cameron toe en trok hem zacht in een knuffel. 'Het spijt me..' 'Het spijt me zo..' Zei ik zacht in zijn oor en ik duwde hem iets van me af om hem beter te bekijken. Ik beet op mijn lip. Waarom deed Aidendit nou? Waarom? Hij zat onder het bloed en de blauwe plekken. Vol medelijden keek ik hem aan en ik beet op mijn lip 'Het spijt me..' Zei ik nog eens en ik legde mijn hand voorzichtig op zijn wang

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:46 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Aiden werd bij me weggetrokken door de politie, Blake en Zoë. Al snel werd ik in een zachte knuffel van Zoë getrokken en ik keek grijnzend richting Aiden. Even liet ze me los om me te bekijken en ik trok expres een zielig gezichtje. Het was niet moeilijk aangezien ik ook echt veel pijn had. 'Het spijt me,' fluisterde ze in mijn oor tijdens de knuffel en weer een grijns sierde mijn gezicht. Ze beet op haar lip terwijl ik haar haar rond mijn vinger draaide. 'Het maakt niet uit,' zei ik en keek naar Aiden. Hij gaat dit niet leuk vinden, een van de redenen waarom ik dit deed. Mijn blik ging daarna weer naar Zoë en daarna naar Blake. Hij had vast alles ook weer door, zoals altijd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Het maakt niet uit.' Zei hij terwijl hij een lok van mijn haar rond zijn vinger draaide. Ik glimlachte licht en keek hem aan. Ik legde mijn andere hand op zijn andere wang waardoor hij me wel moest aankijken. Ik keek nog evem maar de politie auto die met Aiden er in weg reed. Ik keek weer naar Cameron en zuchtte. Ik keek hem recht in zijn ogen aan en plantte daarna zacht mijn lippen op de zijne. Ik sloot mijn ogen en zoende hem zacht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Zoë glimlachtte even licht en legde toen haar hand op mijn wang waardoor ik haar wel moest aankijken. Ze keek me recht in mijn ogen aan en kustte me toen zacht waarmee ik met haar akkoord ging en glimlachtte even tussendoor. Door mij was Aiden in een slechte schaduw gezet en was ik het slachtoffer. Niemand zou het toch meer te weten komen, behalve als Aiden weer terugkwam. En Blake, die zou het vast ook nog vragen. Ik moest er maar niet teveel over nadenken. Eigenlijk moest ik me schuldig voelen dat ik hier zo met Zoë stond. Maar dat deed ik niet, ik genoot zelfs van het moment ookal kreeg ik zoveel pijn steken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Door het zoenen proefde ik wat bloed, maar dat was niet hetgeen dat me liet stoppen. Ik voelde dat hij pijn had en stopte de zoen. 'Je moet nasr het ziekenhuis.' Zei ik en ik keek hem aan. Ik drukte nog een vlinderzacht kusje op zijn lippen en keek naar de ziekenbroeders. Ze keken mij aan em gaven me een knipoog. Ik glimlachte even naar ze. Ik wist dat Cameron ziekenhuizen haat maar hij moest er heen. Het wa beter voor hem. 'Zal ik met je mee gaan?' Vroeg ik hem en ik keek hem aan.
    (Ik ga slapen byee)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik schudde met mijn hoofd toen ze stopte en ik keek naar de broeders die stonden te wachten. 'Het hoeft niet,' zei ik op haar voorstel. 'Ik ga niet.' Mijn blik ging weer naar Blake. Ik zuchtte geluidloos en voelde een steek in mijn borst. Ze zochten het maar uit, Aiden kreeg altijd zijn zin en dan nu weer. Pas nadat ze hadden doorgezeurd stapte ik in alles wat ik nu deed deed pijn en kneep even mijn ogen dicht.

    Metoo :) xx


    Everything is illuminated by the light of our past.