• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    [Mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Abelard schreef:
    [Mijn topics]


    "Family don’t end in blood”

    Mijn topics


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oh yeah.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Briar Aileen McLaggen.
    Versuft open ik mijn ogen, waarna ik even een paar keer moet knipperen om weer helder te zien. Zodra ik zie waar ik ben, schiet ik overeind. Ik weet namelijk niet waar ik ben. Verdwaasd keek ik om me heen, en zag dat ik op een zacht, comfortabel bed had gelegen. Om me heen staan nog vier van die bedden, met slapende meisjes er op. Ik trek verbaasd een wenkbrauw op. Wat deden die slapende meisjes hier? En wat doe ik hier? Ik liep langzaam naar de deur, waar een papier opgeplakt zat. Er stond een rooster op. Ook stond er op dat we een gesprekje kregen met een mevrouw genaamd Van Seggeren. Het klinkt als zeggen. Mevrouw Van Zeggen. Ik hoop maar dat ze niet te veel praat, want dat kan ik veel beter. Ik werd ook onderzocht. Samen met een jongen met de naam Harry E. Styles. Waar zou die E. voor staan? Ik ben altijd nieuwsgierig naar de dingen waar je eigenlijk helemaal niks aan hebt. Maar ik heb er wel wat aan. Ik open voorzichtig de deur van de kamer. Er was een gang. Ik loop de gang op, en dwaal door het huis. Het was zo stil en leeg, al had ik wel het gevoel dat er meer mensen waren. En natuurlijk Harry E. Styles. En die andere jongens die nog op het papier stonden. Ik wil nu een deur openen, anders trek ik het niet meer. Ik trok aan een deurklink, waardoor de deur openzwaaide. Daar lagen vijf slapende jongens. Ik maakte een vertederd geluidje.

    [Inspiratie (krul)
    Ze is trouwens best een beetje gestoord in haar hoofd. Maar tegen anderen kan ze wel redelijk normaal doen : D]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Louis William Tomlinson.
    Ik wordt wakker en een golf van misselijkheid komt opzetten. Ik kan nog net voorkomen dat ik mijn maaginhoud eruit kots. Ik ga rechtop zitten. Meteen begint mijn hoofd vreselijk te bonken. Ik kreun pijnlijk en neem dan de moeite om me heen te kijken. Tot mijn verbazing is het geen vertrouwde omgeving. Ik ken deze kamer niet. Ik zie nog vier andere slapende jongens liggen, ook zij komen me niet bekend voor. Paniek overspoeld me. Waar ben ik? Wie zijn zij? Ik wil hier weg!
    Ik spring mijn bed uit, de hoofdpijn negerend. Ik begin hard op de deur te bonken en te schreeuwen tot mijn keel er pijn van doet.
    'HELP! LAAT ME ERUIT! IK WIL ERUIT, HELP ME!'
    Ik ben zo in paniek dat ik vergeet te controleren of de deur überhaupt wel op slot zit. Ik begin harder te slaan, en voel hoe er afdrukken van het hout van de deur in mijn handen komen te staan.

    [Louis is nogal in de war, door zijn ziekte heeft hij af en toe momenten waarbij hij compleet in de war is. Dit blijft niet de hele tijd zo, maar vandaar zijn paniekerige reactie.]


    "Family don’t end in blood”

    [MT]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles
    Ik werd wakker door hard gebonk en geschreeuw. Dat zorgde ervoor dat ik bijna direct overeind op bed zat. Mijn krullen plakte tegen mijn voorhoofd door het zweet. Mijn koorts was weer teruggekeerd waardoor ik het liefst weer wilde slapen.
    Maar met de herrie ging het niet werken. Ik wreef in mijn ogen en keek de kamer rond en mijn blik bleef uiteindelijk hangen bij de veroorzaker. Wacht even, kende ik hem? Mijn geheugen was niet al te best, maar ik wist zeker dat deze jongens en de kamer onbekend was.
    Ik wilde schreeuwen en zeggen dat hij moest kappen, maar ik wilde zelf toch ook wel weten hoe of wat.
    Dit voelde niet goed, maar eerst zou die jongen moet kalmeren.
    Nog een reden dat ik niet deed wat ik wilde. De jongen was in paniek.
    Ik stond op waarna ik naar de jongen slofte.
    'Boo, stil maar,' zei ik zacht en zijn handen pakte ik vast, om vervolgens voor hem te gaan staan.
    Ik had geen idee wie hij was of wat ik moest doen. Maar ik was dan ook net wakker en in een compleet nieuwe situatie. 'Je bent niet alleen. Het komt allemaal goed.'

    ( Deze is kort, maar mijn telefoon is leeg. Moet even zoeken naar een oplader.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik word genegeerd :'C
    Lees mijn post eens.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Ik word genegeerd :'C
    Lees mijn post eens.]


    ( Huh? Sorry mijn telefoon doet vreemd waardoor ik niet volledig scherm heb D: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynlinson schreef:
    (...)

    ( Huh? Sorry mijn telefoon doet vreemd waardoor ik niet volledig scherm heb D: )


    [Nou, Briar staat dus een soort van in de deuropening bij de jongens. (doeg)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan:
    Ik word wakker van gebonk. Dat zullen de stemmen vast wel zijn. Opstaan Nialler opstaan! hoor ik eentje roepen. Nee, blijf lekker liggen! roept een ander. Sta op en geniet van deze prachtige dag! - Ach, wat is het nut van leven? - Kom op je kan het wel! - Ga gewoon. De stemmen dwarrelen door mijn hoofd en ik besluit maar om op te staan. Gek, meestal doet 1 het woord ofzo... Wat maakt mij het eigenlijk uit? Ik sjok het bed uit maar merk nadat ik in mijn ogen gewreven heb dat er 2 mensen zitten. Wacht..ik ben niet thuis. Nu. Niet. Gek. Worden! Weg! Straks doe je nog iets verkeerd! zegt een stem. Het heeft helemaal gelijk. Ik stap zo onopvallend mogelijk achteruit en ga in een hoekje zitten. Lafaard, doe iets! Je kan niet gewoon door een deur lopen? zegt een ander stemmetje. Gewoon doen Niall! - Ja![/i. Ik sta op en loop langs de twee jongens naar buiten. Blijkbaar stond er ook een meisje. Die had ik niet eens gemerkt. Snel loop ik verder. Wat heb je gedaan? Straks vinden ze je stom! - Blijf maar gewoon uit de buurt van ze. - Dat is beter voor iedreen. Ik knik en loop nog een paar rondjes in de aula. Tja, de stemmen zeiden het...

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 20:34 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Sofia Grace Flynn

    Met een bonkend hoofd werd ik wakker. Ik hoorde nog net hoe iemand de deur dicht trok. Ik liet mijn ogen nog even gesloten en draaide me om. Terwijl ik me om draaide voelde ik dat ik niet hetzelfde lag als altijd. Sinds ik het me kan herinneren lag ik altijd om linkerzijde. Maar zo lag ik niet. Ik ging weer op mijn rug liggen en opende mijn ogen. Dit was ook niet mijn plafond. Met een ruk schoot ik overeind. Gelijk kwamen er zwarte vlekken in mijn zicht, ik werd duizelig en mijn hoofdpijn werd ook erger. Ik bleef even een aantal secondes zo zitten todat de duizeligheid over is en ik weer normaal kan zien. Ik draaide mijn hoofd wat naar links en rechts. Dit was totaal mijn kamer niet. Mijn blauw, grijze ogen speurde de kamer af. Er lagen nog drie andere meisjes en een leeg bed. Waarschijnlijk was die van dat lege bed de deur net uitgegaan. Waar was Mitchelle, mijn tweelingzus? Waar was ík?
    Na een tijdje rond te kijken, nam ik een besluit. Ik wilde er nú achter komen waarom ik hier was. Ik stapte uit het bed. En daar ging het o zo bekende ritueel weer: Zwartte vlekken, duizelig, hoofdpijn, wachten en klaar.
    Ik zuchtte, waarneer stopte dat nou eens? Toen voelde ik met mijn voet een tas. Ik wat naar beneden. Thank God hadden ze wel mijn spullen meegenomen. Ik opende mijn beige cowboybag en zocht naar een klein spiegeltje. Ik richtte dat ding op maar nek. Helaas, die rode vlekken zaten er ook nog steeds.
    Ik ruimde 'm weer op en bekeek voor de zoveelste keer de kamer. Mijn blik viel op een papier dat op de deur zat geplakt. Met een langzame pas liep ik erheen. Het was een rooster. Ik zag mijn eigen naam erop staan, wat altijd wel als eerste opviel. Mijn eigen naam dan. niet dat die zo bijzonder was, maar aangezien ik de rest niet kende...
    Ik moest rond drie uur 's middags naar het kantoor van mevrouw Seggeren, een naam waarvan ik nog nooit gehoord had. Ik opende de deur. De gang was lang en breed, vergeleken mijn mijn eigen huis dan. Niet te snel, maar ook niet te langzaam liep ik door het huis op zoek naar de aula.
    Na ongeveer vijf minuten lopen vond ik 'm. Er stond een blonde jongen rondjes te lopen. 'Hai,' zei ik zacht, maar wel verstaanbaar.
    Ook hier keek ik even rond. Uiteindelijk besloot ik om even op één van de stoelen te gaan zitten.

    [Zo, die is langer dan verwacht. :] ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 20:43 ]


    Do what people say you can't.