• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Imagine it in your head. That they're sitting on the bed, Harry a bit weary because he's ill, and Louis helping him because he really cares.

    Perfect <3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Imagine it in your head. That they're sitting on the bed, Harry a bit weary because he's ill, and Louis helping him because he really cares.

    Perfect <3]


    [<3]


    "Family don’t end in blood”

    Abelard schreef:
    [Wat heb ik gemist? Ik kan morgen in het vliegtuig pas schrijven]


    [Harry, Louis en Briar zijn bij de jongenskamer.

    Een paar anderen zijn in de aula (ik weet niet precies wie)

    Voor de rest zou ik het ook niet weten.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Harry, het is hier maar zo'n twintig graden." Zei Briar waardoor ik even bedenkelijk opkeek. Ik wist hier eigenlijk niets op te zeggen, want het was inderdaad niet heel erg. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Louis twijfelend op zijn lip bijten waardoor ik mijn blik weer op hem richtte. 'Ik meen het, Lou.'
    Toch vertelde mijn houding iets anders, want ik bleef tegen de jongen aanleunen. Gewoon omdat ik geen kracht had om op mijn eigen benen te staan.
    Voor ik eigenlijk kon knipperen werd ik door het meisje meegetrokken op een van de bedden. Bijna direct vielen mijn ogen dicht, zodra in aanraking kwam met het zachte matras.
    'Je temperatuur is echt veel te hoog.' Ze pakte mijn hand en legde hem tegen mijn voorhoofd, om hem daarna tegen haar eigen voorhoofd te leggen, waarschijnlijk zodat ik dan het verschil kon voelen. Toen merkte ik wel dat het aan mij lag.
    Ik merkte hoe Louis ook naast me ging zitten en zijn arm om mijn schouders. Bijna gelijk kroop ik dicht tegen hem aan, want ik voelde me gewoon veilig bij de jongen in de buurt. Het was vertrouwd.
    Begrijp me niet verkeerd, want het meisje vond ik ook aardig, maar het was nog geen bekende voor me. En het was lastig om mensen gelijk... ja te vertrouwen?
    'Dankjewel.' Het verliet zacht mijn mond toen Louis ook nog is voorzichtig het zweet van mijn voorhoofd depte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Dankjewel,' zei Harry zacht.
    Ik glimlachte. 'Geen dank, Hazz.'
    Harry was dicht tegen me aan gekropen, wat me een fijn gevoel gaf.
    Toen Harry's voorhoofd voor mijn gevoel wat afgekoeld was, gooide ik het washandje weg, zo de kamer door.
    'Zullen we kijken of we de anderen kunnen vinden? Hazz, jij kan dan wel op mijn rug zitten, als je dat wil tenminste?' bood ik aan. 'Als je iets nodig hebt kun je het altijd zeggen, he?'
    Zonder te wachten op Harry's antwoord pakte ik zijn arm en trok hem voorzichtig omhoog. Ik draaide me met mijn rug naar Harry toe, zodat hij op mijn rug kon plaatsnemen.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Wel waar, Boo.' ging ik tegen zijn woorden in.
    Mijn greep om hem heen verstrakte automatisch. Louis was voor mij gewoon één levende knuffelbeer voor me en als ik ergens dan niet tegen kon dan was het als andere hem ook zo gingen zijn. Die mensen moest er zelf maar eentje zien te vinden.
    'Ik zie ze vliegen.' grinnikte ik zachtjes toen de jongen net washandje door de kamer gooide.
    Zijn volgende woorden drongen tot me door, maar voor a gehoord mogelijk was stond ik al met beide benen op de grond. Niet alleen dat, maar Louis stond ook al met zijn rug maar me toegedraaid.
    Heel voorzichtig klom ik dan ook op zijn rug. Niet alleen voor mezelf, omdat het niet ging, maar ook voor Louis. Eenmaal op zijn rug plaatsgenomen, sloeg ik mijn armen stevig om hem heens. 'Je bent lief, Boobear. En ik ga je toch nog een keer voor alles bedanken.'

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Briar Aileen McLaggen.
    Louis en Harry hielden weer een hele conversatie. Ik keek loom van de een naar de andere. Alleen de laatste zinnen drongen tot me door. "Zullen we kijken of we de anderen kunnen vinden? Hazz, jij kan dan wel..." en voor de rest vervaagde het weer. Ik ging wel met ze mee. Ik had toch niks te doen, en ik wist dat we hier niet uitkwamen. Dat ze ons misschien wel open gingen snijden om te achterhalen wat voor ziekte we nou hadden. Ze zouden ons hoe dan ook onderzoeken. Misschien wilden ze als ze wisten wat het was er wel mensen mee gaan bedrijgen. Ik keek van Harry naar Louis. Maar wie zijn "ze" eigenlijk? Ik stond langzaam op, en zag hoe Louis Harry zijn rug aanbood. Welke anderen? Er is hier niemand. Niemand gaat ons hier vinden. Er zijn 10 mensen van mijn leeftijd in dit gebouw. Een paar begeleiders. De enge mevrouw van Seggeren waarvan ik dacht dat ze eigenlijk helemaal niet vriendelijk was. Dat ze een angstaanjagend geheim had.

    [De schuine stukjes zijn haar gedachtengang.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    TIJD VOOR ONTBIJT!!!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Word ontbijt omgeroepen?? En ik ben donderdag of vrijdag om 2 uur weg op vakantie. Volgens mij is er wifi dus ik kan soms nog wel reageren :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik zal nu weer reageren, ik ben veel te langzaam. Sorry.]


    Reality's overrated.

    MYxLoubear schreef:
    Niall Horan:

    "Ja," mompelt hij. Toch geloof ik hem niet. "En jij? Gaat het met jou?" vraagt hij. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar natuurlijk ben ik weer verstijfd. En wat moet ik anders zeggen tegen een jongen die ik niet ken? "Ik ben trouwens Liam Payne, en ik weet niet of het slim is op dit moment handen te schudden, tenzij je zo graag een klam stuk ham wilt schudden. Maar ik weet niet of ik besmettelijk ben." stelt hij zichzelf voor. Dus hij is echt niet lekker! Maar hij moet wel een reden hebben om het dan.. te ontkennen. Misschien is het een gevoelig onderwerp ofzo. Ik zie hem af en toe dingen met zijn ogen doen, en er komt niet erg veel verandering in zijn bleke huid. 'I-ik haal wat water voor je' en zonder te wachten op een antwoord loop ik naar het... deel van het eten. Ik pak een plastic bekertje en doe er wat water in. Gelukkig mogen we onszelf wel van water voorzien. Ik kijk even achterom. Een emmer zou wel handig zijn... Ik leg het bekertje neer. EN probeer ope een falende wijse over 'de balie' of whatever te klimmen. Ik zoek in een paar kastjes en vind een emmer die ik over de balie heen gooi om er vervolgend achter aan te gaan. Pff, nu krijg ik ook wel wat dorst. Ik neem nog een bekertje water mee en hang de emmer aan mijn arm. Ik ga voorzichtig naast Liam zitten en overhandig hem het water. Ik zet de emmer voor hem en begin wat ongemakkelijk te drinken van mijn water. 'Trouwens, ik ben Niall' zeg ik.


    Liam James Payne

    "I- Ik haal wat water voor je," zegt Niall en hij staat op en haalt water. Dan zoekt hij nog naar iets ander. Een emmer blijkt uiteindelijk. Niall gaat weer voorzichtig naast me zitten en begint, ongemakkelijk, van zijn water te drinken.
    "Trouwens, ik ben Niall," zegt hij dan.
    Ik knik. "Bedankt voor het water en de emmer, Niall," zeg ik, met een dankbaar glimlachje.
    Ik drink het water voorzichtig op, bang dat mijn maag weer overstuur raakt. En ik wrijf even over mijn voorhoofd, al weet ik dat je hoofdpijn niet weg kan wrijven.
    Dan merk ik dat het ontbijt open gaat. Ik kijk Niall vragend aan. Zelf heb ik totaal geen zin, vanwege bijvoorbeeld mijn rommelige maag. Toch sta ik op. Vraag Niall of hij ook komt eten en ga naar de tafel, waar ik ga zitten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 18:03 ]


    Reality's overrated.

    HurtedHeart schreef:
    [Word ontbijt omgeroepen?? En ik ben donderdag of vrijdag om 2 uur weg op vakantie. Volgens mij is er wifi dus ik kan soms nog wel reageren :S]

    ( eh, nee. Dat word gewoon geopend. En oke dan weet ik,het :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    ( eh, nee. Dat word gewoon geopend. En oke dan weet ik,het :) )


    [Ik zal het even aanpassen bij mijn post.]


    Reality's overrated.

    (No problem, ik ben zelf juist veel te snel )
    Niall Horan:

    Bedankt voor het water en de emmer Niall' zegt hij en ik lach als teken dat het goed is. Ik zie hem af en toe over zijn voorhoofd wrijven. Ik vind het echt apart dat ik nog niks gehad heb. Normaalgesproken was ik al lang flauwgevallen, zeker na die emmer zoeken. Mijn gezondheid kan ik maar beter benutten...
    'Kan ik echt niks voor je doen? Wil je misschien nig wat wa-?' Begin ik maar als ik me omdraai zie ik dat het onbijt klaar is om gegeten te worden.
    'Wat wil je eten?' zet ik met een glimlach op mijn gezicht terwijl ik nog steeds naar het eten staar. Automatisch begint mijn bik te knorren en mijn ogen te twinkelen. Als iets me blijmaakt is het eten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Haha, oeps? )

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 18:07 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3