• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Paynez schreef:
    [Iemand voor Liam?]

    (Evt. Nialler?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Evt. Nialler?)


    [Okay, ik zal zomenteen een post schrijven.]


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson
    'Wat is jouw naam eigenlijk?' vroeg Harry. Hij had zijn armen inmiddels om me heen geslagen, maar dat vond ik eigenlijk wel fijn. Hij rook best lekker.
    'Mijn naam is Louis, Louis Tomlinson, maar jij mag me Lou noemen. Mijn familie noemt me soms Boobear, net zoals jij me net Boo noemde,' ratel ik.
    Ik besloot meteen maar wat meer over mezelf te vertellen. 'Ik ben 21 jaar oud. Ik hou van zingen en van voetbal, en ik speel een klein beetje piano. Ik hou van wortels en van duiven die Kevin heetten, en stiekem ben ik Superman.'
    'En nu moet jij wat meer over jezelf vertellen, Hazz.'
    Ik pakte een lok van zijn krullen en begon het om mijn vinger te draaien. Daarna liet ik het krulletje weer los en deed dit met een ander plukje, en zo herhaalde ik het steeds. Op een of andere manier werd ik er rustig van.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Mijn naam is Louis, Louis Tomlinson, maar jij mag me Lou noemen. Mijn familie noemt me soms Boobear, net zoals jij me net Boo noemde,' ratelde de jongen die dus blijkbaar Louis heette.
    Hij besloot meteen maar wat meer over zichzelf te vertellen. Alsof hij mijn volgende vraag al kon raden. 'Ik ben 21 jaar oud. Ik hou van zingen en van voetbal, en ik speel een klein beetje piano. Ik hou van wortels en van duiven die Kevin heetten, en stiekem ben ik Superman.'
    'En nu moet jij wat meer over jezelf vertellen, Hazz.'
    De stem van de jongen alleen al zorgde een glimlach op mijn gezicht. En dat samen met zijn manier van doen, maakte het helemaal goed.
    Ik opende mijn mond en dacht heel even na wat ik moest vertellen. 'Als eerste is het leuk om je te ontmoeten, Lou. Maar dat met Boo was dan echt toeval, want dat wist ik natuurlijk niet.'
    Na deze woorden opende ik ook mijn ogen voor ik weer verder vertelde. 'Ik ben dus Harry Styles, maar voor de meeste Hazz. Op dit moment mag jij me alleen zo noemen, want ik vind het niet leuk als iedereen het gaat roepen. Al zijn de meeste mensen gewoon eigenwijs. Ik ben 19 jaar oud en kom uit Cheshire. Ik hou net als jou van zingen en gek doen. Ver heb ik eigenlijk niet veel interessants over mezelf te vertellen, want het haalt het nooit bij jou interessante woorden. Dus als je wat wilt weten moet je het maar gewoon vragen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Als ik wakker word voelt mijn hoofd zwaar, alsof mijn ogen langzaam uit hun kassen gedrukt worden, nee, niet alleen mijn hoofd, mijn hele lichaam doet pijn. Er dansen vlekjes voor mijn ogen. En zodra ik rechtop ga zitten voel ik een golf van misselijkheid en duizeling opkomen. Stevig grijp ik me vast aan het bed. Dan sta ik op. Rustig kleed ik me aan. Dan onderzoek ik de kamer, waar ben ik? Ik weet het niet meer, ik voel me zo wazig. Uiteindelijk ga ik de gang maar op, richting het iets wat mij de woonkamer lijkt. Ik kan er niks aan doen dat ik een beetje verkrampt loop. Een jongen met blond haar zit op een sofa. Ik besluit maar naar hem toe te gaan.
    "Euh, hoi," zeg ik een beetje vaag.


    Reality's overrated.

    Niall Horan:

    Ik ben maar weer teug gelopen en ben neergeploft in de eerste bank die in mijn zicht kwam. Ik pulkte wat aan de leuningen en luisterde naar de stemmen.
    "Euh, hoi," hoor ik opeens. Ik kijk op en zie een jongen staan. Het eerste dat me opvalt is dat mhij er bleek uitziet. Komt dat door zijn huidskleur of is hij ziek?
    'Hey' antwoord ik dan maar. Weer krijg ik waarschuwingen van de stemmen en ben meteen gespannen. Ik bestudeer hem, net zoals de stemmetjes, en kijk hem wat bang aan. 'G-gaat het? Je zziet er wat wit uit' zeg ik. Weglopen is nu te laat, maar waarom zou ik ook? Hij ziet er aardig uit, allen zat moe... misschien heeft hij vandaag gewoon wat weinig pit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Hey ik heb WiFi :'D
    Ik snap het niet meer. 1D bestond toch wel?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne

    Ik voel een zweetdruppeltje langs mijn slaap lopen en haal vermoeid een hand door mijn haar. Volgens mij ben ik warm, koortsig warm. Niet goed.
    "Hey," antwoord de blonde jongen. Hij kijkt me bang aan. "G-gaat het? Je zziet er wat wit uit."
    Braaksel komt omhoog zetten. Maar ik slik het weg. "Ja," mompel ik, knikkend. Het verbaast me niet dat ik wat bleek oog. Ik voel me helemaal niet goed. Echt helemaal niet. Maar om daar deze jongen mee op te zadelen... Nee, ik ken hem niet en ga niet bij hem zeuren. Sowieso doe ik dat in het algemeen niet. "En jij?" vraag ik de jongen, waarvan het me opviel dat hij een Iers accent heeft. "Gaat het met jou?" Vragend kijk ik hem aan. Dan bedenk ik dat hij geen idee heeft wie ik ben. "Ik ben trouwens Liam Payne, en ik weet niet of het slim is op dit moment handen te schudden, tenzij je zo graag een klam stuk ham wilt schudden. Maar ik weet niet of ik besmettelijk ben." Ik bedenk dat ik aan het ratelen ben. En zucht. Weer dansen er at vlekjes voor mijn ogen. Die ik probeer te laten verdwijnen door driftig mijn ogen open en dan weer dicht te knijpen.


    Reality's overrated.

    After schreef:
    [Hey ik heb WiFi :'D
    Ik snap het niet meer. 1D bestond toch wel?]


    [Dat dacht ik dus ook.]


    Reality's overrated.

    After schreef:
    [Hey ik heb WiFi :'D
    Ik snap het niet meer. 1D bestond toch wel?]

    ( Ja, dat dacht ik ook. Misschien kunnen we doen dat ze in hun regio redelijk beroemd zijn? Apart? Ik wil zo veel mogelijk voorkomen dat iedereen hun stukje moet veranderen...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan:

    "Ja," mompelt hij. Toch geloof ik hem niet. "En jij? Gaat het met jou?" vraagt hij. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar natuurlijk ben ik weer verstijfd. En wat moet ik anders zeggen tegen een jongen die ik niet ken? "Ik ben trouwens Liam Payne, en ik weet niet of het slim is op dit moment handen te schudden, tenzij je zo graag een klam stuk ham wilt schudden. Maar ik weet niet of ik besmettelijk ben." stelt hij zichzelf voor. Dus hij is echt niet lekker! Maar hij moet wel een reden hebben om het dan.. te ontkennen. Misschien is het een gevoelig onderwerp ofzo. Ik zie hem af en toe dingen met zijn ogen doen, en er komt niet erg veel verandering in zijn bleke huid. 'I-ik haal wat water voor je' en zonder te wachten op een antwoord loop ik naar het... deel van het eten. Ik pak een plastic bekertje en doe er wat water in. Gelukkig mogen we onszelf wel van water voorzien. Ik kijk even achterom. Een emmer zou wel handig zijn... Ik leg het bekertje neer. EN probeer ope een falende wijse over 'de balie' of whatever te klimmen. Ik zoek in een paar kastjes en vind een emmer die ik over de balie heen gooi om er vervolgend achter aan te gaan. Pff, nu krijg ik ook wel wat dorst. Ik neem nog een bekertje water mee en hang de emmer aan mijn arm. Ik ga voorzichtig naast Liam zitten en overhandig hem het water. Ik zet de emmer voor hem en begin wat ongemakkelijk te drinken van mijn water. 'Trouwens, ik ben Niall' zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [er zijn zeker geen plekken meer vrij??? De rpg lijkt me echt super leuk naja, mocht er plaats zijn zou ik het graag willen weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [er zijn zeker geen plekken meer vrij??? De rpg lijkt me echt super leuk naja, mocht er plaats zijn zou ik het graag willen weten

    ( Ik zal het je laten weten :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    ( Ja, dat dacht ik ook. Misschien kunnen we doen dat ze in hun regio redelijk beroemd zijn? Apart? Ik wil zo veel mogelijk voorkomen dat iedereen hun stukje moet veranderen...)


    (Je kunt het ook zo doen dat het wel zo is maar ze hun stukje niet aan hoeven te passen.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    VOOR DE DUIDELIJKHEID: ONE DIRECTION BESTAAT< MAAR JE HOEFT JE STUKJE NIET AAN TE PASSEN :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3