• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Briar Aileen McLaggen.
    Al die tijd had ik gebiologeerd staan kijken naar de jongens. Ze waren druk in gesprek geweest, en een keer had de jongen met de blauwe ogen in die van mij gekeken. In mijn heldere, felblauwe ogen, waarvan ik altijd vond dat het onnatuurlijk leek. Ik voelde hoe ik lichtelijk duizelig werd, en toen gebeurde het weer. Ik kon de wimperharen van de jongen met de blauwe ogen haarscherp onderscheiden, en ik zag hoe elk los haartje om het andere heen gekruld zat bij de krullenbol. Een van mijn syptomen. Overgevoelig zicht. Ik werd steeds duizeliger, en mijn adem stokte in mijn keel. Langzaam liet ik mezelf op de grond vallen, en ik kneep mijn ogen dicht. "Nee, laat het stoppen." fluisterde ik. Ik legde mijn handen over mijn oren en viel op mijn rug. "Nee, stop." fluisterde ik weer. Nu voelde het alsof de hele wereld om me heen draaide, en ik moest moeite doen om niet te gaan hyperventileren. "Help."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Ik schrok toen ik zag dat het meisje langzaam op de grond viel en haar ogen dichtkneep. 'Nee, laat het stoppen,' fluisterde ze. Ze legde haar handen op haar oren en draaide op haar rug. 'Nee, stop,' fluisterde ze weer. 'Help.'
    Ik stond vlug op en liep naar haar toe. 'Wat heb je? Gaat het?' riep ik geschrokken.
    'Ben je ziek?'
    Ik had geen flauw idee wat ik in dit soort situaties moest doen.
    Ik begon dan maar geruststellend over haar rug te wrijven. 'Euhm, rustig maar, het komt goed,' hakkelde ik.
    Hulpzoekend keek ik naar Harry, misschien wist hij wat we moesten doen.


    "Family don’t end in blood”

    [Sorry was druk met mijn hectische leven D: wat heb ik gemist en hoe kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Sorry was druk met mijn hectische leven D: wat heb ik gemist en hoe kan ik inspringen?]

    (Een aantal mensen (Louis, Harry, Briar, Sofia, Niall, Liam, volgens mij) zijn opgestaan. Sofia, Niall en Liam zijn in de aula... volgens mij kan je Skylar wel naar de aula :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Een aantal mensen (Louis, Harry, Briar, Sofia, Niall, Liam, volgens mij) zijn opgestaan. Sofia, Niall en Liam zijn in de aula... volgens mij kan je Skylar wel naar de aula :) )

    [Dankje ik laat haar wek opstaan en dan laat ik haar naar de aula toegaan :) zijn de jongens ook bekent als One Direction??]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 21:51 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Dankje ik laat haar wek opstaan en dan laat ik haar naar de aula toegaan :) zijn de jongens ook bekent als One Direction??]

    (Ja :) Ik vind het alleen zo kortaf, daarom deze zin en ook alvast: sorry)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry Styles.
    Voor de eerste keer keek ik op toen er een andere stem klonk. Een andere stem dan die van Louis. Ik had nog geeneens door dat hier iemand anders was, maar ik lag dan ook weer half te slapen. Ja, de verschijnselen van een ziekte eiste ook de tol.
    Ik liet Louis los, om hem vervolgens naar het meisje te volgen. Ik opende mijn mond, maar sloot deze toen de jongen naast me precies hetzelfde vroeg. Ik had geen idee wat te doen en toen Louis mij hulpzoekend aankeek, keek ik even bedenkelijk rond. Ik zag een begeleider lopen aan het einde van de gang en riep deze er maar bij. Ik had anders ook echt geen idee. Ik ging ondertussen op de grond zitten, want zag alles draaien. De zweetdruppels veegde ik van mijn voorhoofd. Die vervloekte koorts ook nog is erbij. Nee, het was geen combinatie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Skylar Ohndrea Valencia
    Mijn hoofd bonkt hard en ik doe kreunend mijn ogen open. Mijn hoofd bonkt als een malle. Ik rek mezelf uit en mijn spieren trekken even. Zodra ik mijn ogen open zie ik niets. Ik raak niet in paniek want dit gebeurt wel vaker. Langzaam komt mijn zicht terug van wazig naar goed zicht. Dan zie ik 5 bedden waarvan er 2 nog bemant zijn met twee meiden van mijn leeftijd. Ik gil niet ik ben alleen geschokt voor dit moment. Waar was ik. Ik sta op en loop in mijn sokken en joggingbroek en hempje naar de deur waar een brief op staat. Skylar O Valencia om 14:00 bij het kantoor samen met andere mensen. Wie waren deze mensen. Ik besluit op onderzoek uit te gaan. Ik open iedere deur die ik tegenkom wat er niet veel zijn. Dan kom ik er een tegen en ik zie nog 5 bedden met een jongen erin. Met zwart haar. Ik loop door en zie een soort van aula in de verte. Ik was bang, maar durfde niet te gillen bang dat mensen naar me zullen kijken of dat ik laat zien dat ik wakker ben wat misschien niet eens hoort. Ik schud mijn haren los en negeer de hoofdpijn en loop de aula ruimte in en ik zie mensen. 'Hallo?' Vraag ik min of meer aan de personen. Ik loop richting hen. 'Hallo, ik ben Andie enig idee wat dit is?' Vraag ik aan het meisje en de twee jongens die daar zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat heb ik gemist? Ik kan morgen in het vliegtuig pas schrijven]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik reageer morgen (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Briar Aileen McLaggen.
    Ik hoorde allemaal stemmen om me heen. Ik voelde een paar handen op mijn rug en geruststellende woorden. Deze kalmeerden me enigsinds, en ik gluurde tussen mijn vingers door. Het was voorbij. "Het is over." zei ik verwonderd. Ik was nog steeds lichtelijk duizelig, maar dat was ik de laatste tijd hele dagen door. Ik keek op, en keek de jongen met de blauwe ogen recht aan. "Dankje." Ik krabbelde overeind. "Nogal een vreemde manier om elkaar te leren kennen. Het spijt me, ik weet niet wat het was. Ik ben Briar." Ik keek om me heen. De jongen met de krullen zat op de grond, en hij veegde zijn voorhoofd af. Hij zag er niet al te fit uit. Niemand hier, trouwens. Er kwam een begeleider aan, maar ik schudde mijn hoofd. "Ik ben oke." Ik knielde neer bij de jongen, en voelde aan zijn voorhoofd. Hij was kokend heet. "Maar naar hem zou ik wel even kijken. Hij heeft hevige koorts." ik keek hem bezorgd aan. "Gaat het wel?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    'Het is over,' zei het meisje ineens. Ze keek me recht in mijn ogen aan. 'Dankje.'
    Daarna krabbelde ze overeind. 'Nogal een vreemde manier om elkaar te leren kennen. Het spijt me, ik weet niet wat het was. Ik ben Briar.'
    'Ik ben Louis,' glimlachte ik.
    Ik wierp mijn blik op Harry, hij zag er niet al te best uit. 'Hazz, gaat het wel?' riep ik geschrokken en knielde bij hem neer. Ik legde mijn hand tegen zijn voorhoofd aan, de temperatuur die ik voelde was niet normaal voor een mens.
    Ik zag dat Briar mijn voorbeeld volgde en een begeleider riep. 'Gaat het wel?' vroeg ze bezorgd.
    'Hazz, er komt een begeleider aan, het komt goed,' probeerde ik hem gerust te stellen.
    Ik voelde zelf ook weer een golf van misselijkheid opkomen, maar negeerde die. Harry was nu even belangrijker.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik keek met een schuin hoofd naar Louis en het meisje en hield me verder een beetje afzijdig.
    Niet alleen omdat ik me niet goed voelde, maar ook omdat ik niets wist te zeggen.
    Mijn mond trok ik pas open toen er iets aan me werd gevraagd. 'Wat? Hoezo zou er iets mis moeten zijn? Het is alleen een beetje heel erg warm hier, maar dat is het hier toch?' Verward keek ik de twee mensen aan terwijl een rilling door mijn lichaam trok toen ik twee keer een koude hand tegen mijn voorhoofd aanvoelde.
    Lag het dan echt aan mij? Was mijn koorts weer aan het op spelen?
    'Jongens, er is echt niets aan de hand. Er hoeft niemand bij te komen, echt niet.' bracht ik uit waarna ik daad bij mijn woorden probeerde te zetten door op te staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Briar Aileen McLaggen.
    Dus dit was Harry. De jongen waar ik de onderzoeken mee had. "Wat? Hoezo zou er iets mis moeten zijn? Het is alleen een beetje heel erg warm hier, maar dat is het hier toch?" vroeg hij met een verwarde blik. Hij rilde. "Jongens, er is echt niets aan de hand. Er hoeft niemand bij me te komen, echt niet." Hij stond op, waarschijnlijk om zijn woorden kracht bij te zetten. "Harry, het is hier maar zo'n twintig graden." Zei ik. Eigenlijk was het wel raar dat ik me zo veel zorgen maakte om iemand die ik net vijf minuten kende. Ik hoestte even, wat al gauw veranderde in een hoestbui. Ik hapte naar lucht, en toen het weer over was plofte ik neer op een van de bedden, Harry met me mee trekkend. "Je tempratuur is echt veel te hoog." Ik legde zijn hand eerst tegen zijn voorhoofd, en vervolgens tegen die van mij, zodat hij het verschil zou voelen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 11:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    'Jongens, er is echt niets aan de hand. Er hoeft niemand bij te komen, echt niet,' zei Harry en stond op.
    Ik beet twijfelend op mijn lip. 'Oke, als jij het zegt...' stemde ik aarzelend in.
    Ik hoorde hoe Briar begon te hoesten. Daarna plofte ze neer op een van de bedden en trok Harry met zich mee. 'Je temperatuur is echt veel te hoog.' Ze pakte zijn hand en legde hem tegen zijn voorhoofd, om hem daarna tegen eigen voorhoofd te leggen, waarschijnlijk zodat hij dan het verschil kon voelen.
    Ik pakte een washandje en maakte die nat. Ik ging naast Harry zitten en sloeg mijn arm om zijn schouders. Met mijn andere hand depte ik voorzichtig het zweet van zijn voorhoofd met het washandje.


    "Family don’t end in blood”