• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol. Iedereen maar zeuren dat het zo lang slecht weer was, en nu is het lekker weer en is het weer niet goed :W

    OT: Ik ben zo blij dat mijn hersentjes me graag zien en niet open staan voor een kater :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I feel like I'm not myself anymore.


    help

    Gatsby schreef:
    Lol. Iedereen maar zeuren dat het zo lang slecht weer was, en nu is het lekker weer en is het weer niet goed :W

    OT: Ik ben zo blij dat mijn hersentjes me graag zien en niet open staan voor een kater :Y)


    Zo warm is het trouwens niet eens xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You really need to stop with this self-pity.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het maakt me zo pissig als ik mijn tijd steek in iets en dat mensen dan nog gaan zeuren dat er nog niet gelijk resultaat is. Jezus, ik heb niet alle tijd van de wereld en ik heb ook nog een leven ja? Ugh.. T_T


    26 - 02 - '16

    Subtiel -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Onnozel mens.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat het Mirabel of Mika word.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gisterenavond/nacht was gewoon níét leuk! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kak.

    Hatelijk als je geen foto vindt die past bij hoe jij je character inbeeldt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Everything hurts.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, meisjes en hun communicatieproblemen. 't Is maar goed dat een vriendin van me dat gaat studeren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jij bent soms zo irritant, uch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga maar eens wat eten.


    help