• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet >.<
    kijk eerst eens naar je zelf zakhooi...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lol, hij vergeet zijn moeder.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    fireflower schreef:
    de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet >.<
    kijk eerst eens naar je zelf zakhooi...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op dat maandelijkse kanaal van ziggo op kanaal 12 is gewoon kei goede muziek.
    En op dit moment zijn er Afrikanen bezig, en ze zeggen de hele tijd ''Hema hema'' wat mij natuurlijk aan de winkel Hema doet denken.
    Ik vind het super!! x3 ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik versta ze niet.. whut?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JAAAAAAAAA. Eindelijk 2 week lekker vakantie :3


    -

    Ik word steeds beter in eten maken. *O*


    Your make-up is terrible

    Zeikstralen hier


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Zeikstralen hier


    Je bent er zelf één van door constant zulke reacties te plaatsen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik word steeds beter in eten maken. *O*


    'Dan word jij later mijn kokkin ;D Met een leuk schoortje en zo'n vage hoedje die koks altijd op hebben in films en series.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb vakantie, nu al voor de tweede week.
    Aww yeah


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent er zelf één van door constant zulke reacties te plaatsen.

    Constant? En, tuurlijk, ik kan ook wel een zeikerd zijn :Y) Maar daarom mag ik er best over klagen. Al dat mierengeneuk hier de laatste tijd, word er niet goed van. Maar goed, ik meende dat je hier gewoon je hart mocht luchten, maar blijkbaar zitten daar restricties aan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat het als mensen zich als huilende dweilen gedragen en mij dan verwijten dat ik dingen niet snel genoeg doe of even niet mee wil helpen.


    26 - 02 - '16

    zucht... altijd die eeuwige oorlog, als het kon zou hier een hoop haren getrokken worden.
    kom op mensen doe ff volwassen >.<


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    "Deze vakantie ga ik voor het eerst vliegen. Ik wou dat ik mijn opa kon zien, omdat hij in de wolken is. Ik zou dan naar hem zwaaien."


    "I shut my eyes in order to see.'