• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Jeeeeeeeeeeeeeej, hoe gaan we t nu doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anders gaan we in de shoutbox even erover hebben ipv topic volspammen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gewoon:
    -Lisa redt
    -Niall heeft trauma
    -Li vint dat hij het toch moest zeggen (van daarvoor)
    -Niall en Liam krijgen ruzie
    -Jack is back xD
    -Liam heeft verteld aan emma, maar is bezorgd om niall, emma verleid jack
    -jemma ;) Ze zijn samen
    -jack is dbad, en emma wil het niet
    -Harry redt emma
    -Hemma :$ En jack weg
    -Emma verteld Liam over jack en over niall en jack omdat jack dat aan emma heeft verteld...
    -Liam heeft spijt
    -NIAM
    LALLALALAALALLAL?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    - Emmaaaaaa is commminggg!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 20:10 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Wat hier boven staat is duidelijk. Merle zet het anders boven in het topicbericht dan kunnen we t niet vergeten!!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja idd en wat doen louis violet en marlotte en erik en danny? Die moeten er ook gewoon in, xdd.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lol kweenie miss kunnen hun een voor een met iemand praten telkens

    Jackieee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    ' OHMYGOD ik moet zo nodig pissen eh.' Ik ren op me 10cm hoge hakken richting het toillett gebouw ik ren snel het bochtje om waar ik tegen iemand aan ren terwel ik me ogen nog niet geopent had zeg ik '. Eh sorrie ik zag je niet maar ik moet heel erg nodig plassen enneuh ' zeg ik wat onhandig. Ik voel iets tussen me benen, en ik wil eigenlijk niet weten wat het is en doe een stapje naaar achter, ' kennen wij elkaar ' vraag ik zwoel dit is een soort jongen kwa uiterlijk hoe ze zayn hier ookwel beschrijven met de grijns van lou. ' Ik ben Emma ' zeg ik met een knipoog ik vang een blik op in me ooghoek van een naakte niall en steek gauw me duim achter me rug op zodat hij weet dat hij zig snel moet gaan aankleden lisa staat om de hoek en die brengt hem naar een huisje met een sleutel waar liam dan ook ergens zou moeten zijn.
    ' Wil je even mee lopen? Dan kan ik eerst even plassen en dan kunnen wij daar even praten enzo het lijkt me leuk je te leren kennen' zeg ik wat speels. Hij heeft niks door van niall want hij kan ze ogen niet van mij afhouden. En ik trek hem mee richtig de wc hokjes.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Is er iemand die niet meer reageert? Anders neem ik die rol graag over.

    EEEEEH MERLEE!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Is er iemand die niet meer reageert? Anders neem ik die rol graag over.

    EEEEEH MERLEE!


    Laatmaar....-

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 20:43 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik hoor geluid en stemmen in onze richting komen en bid in mijn hoofd om hulp. " kennen wij elkaar, " het was Emma die zwoel naar Jack kijkt terwijl ik mog geheel naakt met angst op de grond lig" ik ben Emma" stelt ze zich voor. Ik zie dat ze een duim opsteekt maar ik weet niet wat ze bedoelt. Ik was totaal in paniek maar ook in schock ofzo Emma trekt hem mee en ik merk dat ik alleen ben. Vl verwarring en nog steeds overstuur huilend trek ik mijn boxer aan en mijn broek die na twee keer bijna vallen heb ik hem aan. Mijn shirt trek ik achterstevoren aan maar dat merk ik niet en volg het even niet meer, wat moest i doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    niallsister schreef:
    (...)

    Wie ben jy? Je kan toch niet zomaar een rol overnemen? Je moet dan toch eerst alle topics lezen?


    '' Kan iemand even van het VERHAAL op mijn stukje reageren qq. "

    X
    eva sommige hebben nog nooit gereageert dus dat kan wel aangezien ze doen alsof ze net wakker zijn of aankomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eva doe jij lisa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    niallsister schreef:
    (...)

    Wie ben jy? Je kan toch niet zomaar een rol overnemen? Je moet dan toch eerst alle topics lezen?


    '' Kan iemand even van het VERHAAL op mijn stukje reageren qq. "

    X


    Ik ben een hele goede vriendin van Merle, en heb misschien stiekem mee zitten lezen vanaf topic 5
    :3

    + Hoi ik ben alleen maar enthousiast. En als alleen mensen van het VERHAAL op jouw stukjes mogen reageren heb ik daar geen problemen mee, hoor --'

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 20:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lisa :
    Ik open de deur en zie niall paniekerig om zich heeen kijken, ik maak snel wat bewegingen en als hij mij aandacht heeft komt hij snel snikkent naar mij toe ik zet hem snel in de auto met eten en drinken en een lekkere warmen deken uit de drooger en een kussen zodat hij even op de achterbank kan gaan liggen en ik rij hem lang het huisje van mij en erik ja we hebben hier ook een plekje erik is nual een tijdje hier en ik op het terein dus dat zal wel even zo blijven maar liam is hier ook met zijn spullen. Ik heb hier voor niall liam erik en voor mij een sleutel in 4 kleuren groen voor niall paars voor liam ik heb oranje en erik heeft blauw. Als we er zijn zet ik niall in. Een rolstoel en rol hem over het beslagen opritje naar het huisje met daar omheen hooge struikjes en gras en daaromheen zit een hek die naar een tuin lijd naja eigenlijk een 4kant overdekt blok zodat het niet heel heet word in de moderene blokhut. Er zitten lichte ventilate gaatjes door het dikke hout de ramen zijn donker dus niemand kan kijken en wij wel naar buiten. Handig eh! Ik rol niall. Veder en laat erik al zijn andere spullen mee nemen zowel de warme denken en het lekkere schonen gewassen kussen en de. Hele koelbox met eten en het ijs ook heb ik 2 ah tassen met alleen maar chips en snacks snoep en koekjes dan heb ik ook nog 2 koelboxen met drinken en 2 met vlees en 2 ah tassen met brood en beleg daar voor en alles. Ook heb ik bad spullen en wc rollen enalles. Hier is ook lekker tv, er zitten hier 2 huisjes aan elkaar met 2 koelkasten en een gezamelijke en 2 keukentjes maar ik leg alles in de gezaamelijke koelkasten. Ze kunnen dan alles pakken wat ze willen zonder schaamte. Liam en niall mogen in huisje 2 die met een gelijke muur aan dit huisje vast zit met een nieuwe deur met slot met bel haha.

    ' Hier Niall hier mag jij tijdelijk slapen Emma weet er van dat je hier zo bent. "
    En ik wacht even met zeggen dat liam er ook is. " Er is hier nog iemand voor je Emma zei dat dat persoon heel dicht bij jou moest blijven dus vandaar ga maar naar binnen ik zal je zo eten brengen en je been moet later deze avond weer gedaan worden okee?' Vertel ik
    En neem plek naast erik op de bank die lekker tv aan het kijken is ' de man' haha.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin