• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    ' J-jack hij, hij vermoorde je' legt hij uit. 'Maar gelukkig ben ik hier. En ik beloof je dat hij je echt niks meeer zal doen, echt!' zeg ik. Tja, ik kan het met zekerheid zeggen... Jammergenoeg...alhoewel dit beter is voor de wereld. Hij heeft te veel kwaad gedaan. Hij verdiende het leven niet. Ugh...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Maar gelukkig ben ik hier. En ik beloof je dat hij je echt niks meeer zal doen, echt!' ik knik zwak. ' Het was zo echt,' fluister ik en vouw me tegen hem aan. ' Ik wil alleen nog maar met je zijn. Alles met jouw szmen doen. Het douchen was fijn'[ zeg ik zacht. Ik vond dat echt fijn, ontspannend, relaxed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Drama? Okay >:-) )Harry:

    Ik merk dat ik word meegetrokken door Rhine. "We moeten hier zo snel mogelijk weg, het ziet er echt niet goed uit." zegt ze. Ik zou graag willen zeggen dat het meevalt, maar ik weet niet of ik Rhine zal overhalen. Bovendien is deze lucht wel erg donker. Ik ren verder maar we zitten wel gevaarlijk dicht bij bomen nu. 'Pas wel op de bomen! Als de bliksem inslaat is het niet best' roep ik op mijn beurt door de donder heen. Als ik iets zou willen voorkomen is dat ze gewond raakt. En toch begint het noodweer toe te slaan. Het zal toch niet.. NEE! Die boom gaat zo vallen, op RHINE! Zo snel mogelijk duw ik haar aan de kant, wanneer het voor mij te laat is.
    (Under the tree lalalala xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik houd hem stevig vast. 'Gelukkig kan hij je nu niks meer doen' fluister ik. Ik ben er ergens toch trots op mijn daad. ls ik bij Niall ben dan, het blijft een moord. En toch voelt het alsof ik het goede heb gedaan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Omg gemenerd.]

    Rhine
    "Pas wel op de bomen! Als de bliksem inslaat is het niet best!" roept hij. Ik ren door, er van uit gaand dat Harry achter me aan gaat. Ineens hoor ik een hoop gekraak, en verstijfd van angst blijf ik staan met mijn handen over mijn hoofd. Ik voel een harde duw in mijn rug en ik val op de grond. Als ik achter me kijk zie ik nog net hoe de boom boven op Harry valt. "HARRY!" gil ik. Het was alsof een soort kracht me had overgenomen. Ik rende terug naar de boom en kroop onder de takken door. Er kwamen scheuren in mijn kleding en bleef achter van alles haken, maar het kon me niks schelen. Op een gegeven moment zag ik zijn bruine krullen. "Harry!" dit keer riep ik in plaats van te gillen. Ik kwam nog wat dichterbij, en toen was ik bij hem. Zo goed als dat mogelijk was op de grond, knuffelde ik hem.

    [MIJN AUTO MIJN AUTO.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer xD) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan: If we could only have this life for one more day, if we could only turn back time
    You know I'll be your life, your voice, your reason to be my love, my heart is breathing for this moment in time I'll find the words to say before you leave me today.
    Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    (Welk stukje zou dan van niall zijn? EN liam gaat toch verder? EN het is best falend want Ed Sheeran heeft moments geschreven xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niall horan

    'Gelukkig kan hij je nu niks meer doen' ik kijk hem verbazend aan. ' hoezo dan niet? als ik thuis ben dan uhh' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hahahahahahaha. Mijn auto!! EN harry:De foto's!!! xD)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik weet het Emma had dat stukje eigenlijk al 'geschreven xd' maar ik bedoelde Zayn zijn solo. Maar geeft niet nou dat stukje van niall van trow the key, wat hij zingt?xdd


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ik pas het ff aan :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    [ haha lol dat ie heeft, met een vishengeltje een hakje aan een emmertje en danm het emmertje rond trekkenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Topic 8 :)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Gotta get, gotta get out of my head <3