• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    het 'after' ;) Er zijn nog wel rollen. en het is idd handig dat je meeleest vanaf topic 5 :) Er zijn nog genoeg rollen, en je hebt vast gemerkt dat dit een sneltreitopic is? Wie zou je graag willen doen??


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Eva, ik snap niks van je stukje :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Lisa ziet me en neemt me snel mee naar een auto? In de auto legt ze me wat neer en ik ga tegen de kussen aan hangen en voel de deken om me heen. Trek in eten had ik niet en dorst ook niet. Mijn hele lichaam trilt. Bij een huisje althans blokhut stoppen we en daar zet ze me in een rolstoel en schouwt van alles naar binnen. " Niall hier mag je tijdelijk slapen. Emma weet ervan dat je hier bent. Er is hier nog iemand, Emma zei dat de. Prsoon heel dicht bij je moest blijven" ik knik maar wat terwijl haar woorden niet tot me doordringen. "Ga dis maar naar binnendan breng ik zo het eten. Je been moet later dexze avond verzorgt worden" ik knik maar weer wat. Lisa helpt me naar een soort slaapkamer. Een maal in het bed zet ze de radio aan en ik ga wat liggen onder een warme deken. " m-mijn gitaar" fluister ik met een gebroken stem. Ik moest mijn gitaar hebben. Het was als een knufzfel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    WHUUUUT?!!?!?!? O.o Ik snap der geen fliker meer van. Lisa kan jack toch ook gewoon terug sturen tadaa iedereen happy?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 21:48 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    WHUUUUT?!!?!?!? O.o Ik snap der geen fliker meer van. Lisa kan jack toch ook gewoon terug sturen tadaa iedereen happy?


    Naja als jij dat wilt ook best maar ik dacht hij moet dood want anders kan niall nog niet naar school en blijft hij bedreigt ik verwijder zo me stukje wel


    Yvonne bij niall in het huisje is liam en zijn gitaar staat in de hoek op een standaard met alles er op en eraan x.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lol maar dit gingen we toch zo doen dat dan emma met jack nam en dat hij daar ook vieze dingen ging soen
    Eva doe maar dat hij zo in schock is dat ie het niet zag.

    Ik dacht ook dat jack nog wat langer bleeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kan jij dan zo Emma doen? Ik moet zo slapen aangezien ik mogen boekje moet inleveren en alles ik heb al me boeken nog niet eens de kaft af gehaalt xdd. Maarja, ik reageer dus waarschijnlijk pas laat want ik ga dan daarna shoppen xdd


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Uh, ik probeer wat)
    Liam:

    Niall had het gewoon moeten zeggen. Ik kijk om me heen wachtend tot hij terug komt. Het duurt wel erg lang, als hij zou poepen zou hij vast zijn gitaar meenemen. Ik besluit om zijn gitaar maar mee te nemen en loop naar het toiletgebouw. Mijn oog valt op jack. Ik leg Niall zijn gitaar voorzichtig bij een boom en loop op hem af. Het boeit me geen flikker dat hij poedelnaakt is ik zal hem nog een paar klappen verkopen! Als hij bewusteloos is ram ik er nog op los. Ik pak het mes naast hem en zonder na te denken steek ik het recht in zijn hart. Alhowel, hij heeft dat niet Meteen sleep ik zijun lichaam ver in het bos waar hij mag rotten. Verdooft loop ik het toiletgebouw in en ga douchen. Ik heb nu bloed op mijn handen, letterlijk. Ik-dit- dit houd ik voor mezelf. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou doen! Ik ben een monster! En dat allemaal door Niall? wow. Ik droog me af en trek mijn kleding weer aan. Verstijfd loop ik naar buiten en pak niall zijn gitaar. Ik kijk om me heen. Maar waar is hij?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Nou eh. Jack is dood, liam houd het als geheim. Niall komt weetikwat hoe terug en ze krijgen alsnog ruzie. MAAR Niall heeft het al aan Emma verteld. Tijdens ruzie verteld em aan li en verder ok? EN hazz kan der wel uit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Haha:
    Hazz: Ik ben maar gaan slapen.
    Nou ik verdien ook een lui stukje net als jullie xD


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik snap dat door vertel stukje niet helemaal?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.
    " Mniall gaat het wat? Kom ik breng je terug naar Li, we hebben contact met Jck zijn ouders gehad, hij gaat weg je bent veilig". Ik knik en volg Lisa.
    We rijden terug en ik rol me in gedachtes naar de jongens tent waar ik in mijn bed ga liggen, of nee het is Liam zijn bed en ik snuif zijn vertrouwde geur op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik sjok nog verdoofd terug naar de tent. Meteen valt mijn blik op die van Niall. ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. Verstijft en met grote ogen kijk ik hem aan. 'Waar was je? Oh en hier is je gitaar' zeg ik. Hoedafuq komt hij ineens hier op mijn bed? Niet dat ik het erg vind.
    (oh, hahhahah. Niall hoeft ineens niet meer te plassen xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nuall

    Ik merk dat Liam bij me komt zitten maar zijn vragen hoor ik niet. "Jac"fluister ik gebroken. 'hij'ik stop met praten en ik kan niets anders doen dan voor me uit staren huilen en trillen. Mijn ademhaling is haperig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben kapot ik ga slapen btw Emma was met Jack aant flurten hoe kan liam dan?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin