• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik heb m aangepast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    After schreef:
    [Ze was gewoon al vrienden met hun anders moet ik er weer een hele opbouw van maken en daar heb ik geen zin in.]
    Rhine O'Dell.
    Ik liep halfdronken over de camping te strompelen, terwijl ik giechelde naar elk mannelijk figuur dat ik tegenkwam. Na een hele tijd lopen vond ik eindelijk de tent van de jongens, en ik gierde het uit van het lachen. "Harry, schatje!" riep ik naar binnen. Ik kroop onder de tentflap door en zag Harry bij Emma liggen. "Harry, schatje." zei ik nog eens. "Wat doe je bij Emma? Of eerder, wat doet Emma bij jou?" giechelde ik. Ik viel over iemand heen, waarvan ik niet wist wie, en viel daardoor net niet bovenop Emma. Harry daarintegen kreeg de volle laag. "Oeps" grinnikte ik.

    [Whiee, ben melig en Harry.]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 11:01 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zeg toch met haar benen. --" ik heb nog school mzzl.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Harry:

    Ik word wakker van geroep. 'Harry schatje!' Hoor ik iemand roepen. Vermoeid open ik mijn ogen. 'Wat doe je bij Emma? Of eerder, wat doet Emma bij jou?' Vraagt ze waarna ze giechelt. Ik wrijf in mijn ogen terwijl ik rechtop ga zitten. Ik kik opzij en zie dat Rhine naast Emma is gevallen. 'Beetje melig Rhi?' Vraag ik met een ochtendstem. Ik ben amper een minuut wakker, dan kan je die niet ontwijken. 'Of wou jij graag bij mij slapen?' Vraag ik met een wenkbrauwwiebel. Ja, flirt-harry is terug.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 11:06 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine O'Dell.
    Emma ging geirriteerd nog dichter tegen Harry aan liggen. "Nieuw shirt?" hikte ik, en mijn vinger wees naar Emma. "Beetje melig, Rhi?" vroeg hij met een ochtendstem. "Waarom is jouw stem zo sexy aan het doen Harry." mompelde ik. "Of wou jij graag bij mij slapen?" vroeg hij met een wenkbrauwwiebel. Ik giechelde. "Gezeeeellig," gierde ik. "En ik lig zo wel lekker." Ik lag plat bovenop Harry, en ik betwijfelde of hij wel lekker lag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kom je met liam merke had m aangeoast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Pammmm, nu moet de ruzie komen ;) )Liam:

    Niall zegt iets onverstaanbaars. Ik trek hem wat dichter tegen me aan en probeer hem te sussen. Ik moet me nu even niet te veel zorgen maken om het bloed aan mijn handen. 'Shh stil maar schat.' Vertel ik terwijl ik langs zijn ruggengraat aai. ' En toch moest je het zeggen' houd ik vol. Wat als k niet was gekomen en hij had nog niks gezegd?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall horan

    " shh stil maar schat. En nog had je het moeten zeggen" zegt hij vastbesloten. " hij, hij, hij wilt me dood. Straks mdiet ie jou war aan. Dat wil ik niet" snik ik overstuur. Ik merk amper dat er iemand binnenkomt die half dronken is. Mijn lichaam begon weer te trillen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Ik probeer me onder Rhine weg te wurmen. ' nou, k kan nu niet meer slapen. Ik haal even wat koffie. Ben zo terug babes' leg ik uit als ik opsta. Ik schenk ze 1 knipoog voor ik uit de tent loop. Er staat al koffie klaar, maar niet genoeg. Ik wacht er even bij tot er genoeg in zit. Jammergenoeg voor mij. Heb ik geen geduld en schenk ik het in een bekertje. Een klontje suiker en een wolkje melk er in is genoeg. Ik neem een slok en zucht vervolgens tevreden. Ik sjok weer terug naar de tent met de koffie in mijnhand.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik wil graag een meisje

    Emily River Woods
    Klik, ben op Ipad dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine O'Dell.
    Ook al was hij maar een minuut of twee weg, ik vond het veel te lang duren. Ik kroop de tent weer uit, en zag Harry terugsjokken naar de tent met koffie in zijn hand. Ik kwam dichtbij hem staan. "Geef Rhine eens een kusje." zei ik. Ik keek naar hem op, en glimlachte.

    [Whiee, geen inspiratie.

    En ik heb geen vrienden op de camping. Whooptiedoo.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam:

    'Hij hij wil me dood, straks doet hij jou wat aan. Dat wil ik niet' zegt hij nog in paniek. Ik kijk heb weer aan en zeg: ' dat gebeurt echt niet! Dat beloof ik! Als jij belooft om het de volgende keer tegen me te zeggen!' Zeg ik. Voor mij is het niet echt moeilijk... Ik kan het niet geloven dat hij het anders niet zou zeggen! Ik bedoel, hij weet dat we van hem houden, toch?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily is een echte bitch en stoker

    Emily woods

    Chagerijnig draai ik een lok om mijn vinger en loop met mijn 15 centimeter hoge hakken en mijn strak kort jurkje door het bos. Die rot ouders vonden dat ik teveel verwend was omdat ik een eigen villa en auto gehad had en hun alles betaalde. Nu wil ik niet verwend overkomen maar ik heb maar twee vakantie bingellows, niet eens villa's. Dat slaat zo nergens op. Met mijn pas gelakte nagels trek ik mijn knalroze met glitters bedekte koffer achter me aan. Mijn luchtbed zat er in, ze dachten toch niet dat ik op een ranzig bedje ging slapen waar iedereen op sliep? Ik loop zuchtend verder en zie een tent waarik binnen ga. " hoi ik ben Emily, wie van jullie helpt me met mijn spullen uitpakken?" Vragend kijk ik rond om te zien wie mijn bediende was. Thuis deed ik ook niet zoveel, daar hadden we werkers voor. Eerst checkte ik de jongens, hmm gay, gay, sexy. Vervolgens keek ik naar de meisjes de een leek een boer die tegen de sexy jongen aan lag en. De ander mocht ik nu al niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall HORAN

    dat gebeurt echt niet! Dat beloof ik! Als jij belooft om het de volgende keer tegen me te zeggen ik schud angsdtig mijn hoofd. " ddat kan niet Li" fluister ik ik til mijn hoofd omhoog en laat de snee zien die nog vers as


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Vergeef me, maar wat de fuck is een stoker.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.