• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Owwwhh :( nou je hebt nog zo'n sneu kindje met een sneltreitopic dus he? )
    Harry:

    Ik loop bijna tegen Rhine op. Die heeft 's ochtends te veel energie. 'Geef Rhine eens een kusje' zegt ze. Ik geef haar een halve-glimlach en zeg: 'heb jij niet zoals de meeste meisjes een regel? Zoals op de 5e date pas kussen?' Plaag ik. Ik aai over haar hoof en geef haar een kusje op haar voorhoofd voor ik naar een bankje loop om te gaan zitten. I neem een slok en kik voor meuit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Mag ze emma niet of juist wel aangezien emma ook eigen villa en auto heeft enzo, dacht misschien kunnen ze samen optrekken, of mocht ze emma dus jiost niet.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Haha geef niet maar ze is een type die relaties kapot wilt maken
    Wat is btw je echte naam das makkelijker, im yvonne

    Ze mag niemand, ze is een arrogant kutwijf

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 11:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het aantal personages klopt nu ongeveer....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    'Dat kan echt niet Li!' Zegt hij. 'Wel nialler! Het is niet goed om alles op te kroppen! Je weet dat we van je houden en je altijd willen helpen wat er ook gebeurt' zeg ik. Ook al heeft hij een moord gepleegd! Hij zal er anders vast een reden voor hebben. Ik zal he altijd helpen en dat moet hij weten!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine O'Dell.
    'Heb jij niet zoals de meeste meisjes een regel? Zoals op de 5e date pas kussen?" vroeg hij me met een scheve glimlach. Ik kreeg een aai over mijn bol en een kusje op mijn voorhoofd. Daarna plofte hij neer op een bankje, en ik plofte naast hem neer. "Nee, dat is me veel te saai. En jij bent me veel te sexy." Flirt ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    . 'Wel nialler! Het is niet goed om alles op te kroppen! Je weet dat we van je houden en je altijd willen helpen wat er ook gebeurt' zegt Liam en ik kijk hem gekwetst aan. ", denk jij dat je het zo zou vertellen als je sinds groep drie gepest wordt en sinds je twaalfde bedrogen word" roep ikineens. " je weet niet hoe dat voelt Li, ik wil jou gewoon niet dood neb en oke" ik barst weer in huilen uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heet trouwens Melissa.

    Bin it allegearre fan die ryke en "krease" famkes, Merle?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Katie Brooks:

    Nog gapend loop ik met mijn koffer door het bos. Ugh, als ik iets haat is het de ochtend. 'S avonds kan je me prima wakker maken, als er maar wat leuks is. Ach, ik moet me maar even goed opstellen anders denken ze zo dat ik me altijd zo gedraag. Zodra de tenten in zicht komen ren ikmde tent in. Oeps...jongenstent. Ik,loop uit de tent en in de tent ernaast. Ik haal mijn matje uit mijn koffer dat zichzelf opblaast. Oh, wat heb ik veel te danken aan dat matje. Ik leg hem neer en mijn koffer houdik zo. Al ps ik iets nogig heb pak ikmhet wel. Ik ren de tent uit en ga met min handen in mijn zij staan. 'Goedemorgen iedereen!' Zeg ik vrolijk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After schreef:
    Ik heet trouwens Melissa.

    Bin it allegearre fan die ryke en "krease" famkes, Merle?

    Nee, dat binne sy net. XD mar se kinne wol witte wat we hjir typjenk allinnech syl ik net checken of ik di goed doch want het is op de tablet en dan kin ik gewoan net goed typen. En ik byn lui. Trololololo kroepelhintsje xD


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Wel! Toen ik op de straat leefde was het liefste wat ik wou een vriend of mijn ouders! Alleen om er mee te praten!' Ga ik tegen hem in. Ik moet wel mijn best doen want ik kan erg lastig tegen een schattig jongetje in. Zeker geen schattig huilen lief iers blond van gitaarhoudend perfect jongetje.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    Oh.. Dus zo gaat ze het spelen? Ik neem nog een laatste slok van mijn koffie en loop naar de prullenbak. Ik loop terug naar Rhine en ga voor haar staan. ' ik moet even mijn pyjama uitdoen, ben zo terug' lach ik. Ik buig voorover om haar snel een kus op haar lippen te geven. Ik knipoog daarna en loop terug naar de tent. He, ze vroeg er om. En wie ben ik om daar nee tegen te zeggen? Ze ziet er goed uit, en alsof k dit niet vaker heb gedaan. paK een simpele outfit en trek het aan voor ik weer naar buiten loop en om me heen kijk. Wow... Ineens zijn er meer meisjes? Okee...
    (Haha, it's a beautiful day)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:11 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall horan

    Wel! Toen ik op de straat leefde was het liefste wat ik wou een vriend of mijn ouders! Alleen om er mee te praten!' Gaat hij tgen in. Ikslaakeen zucht. " liam je snapt het niet oke.ik weet dat ik naar iemand had moeten gaan maar na een poos werd alles voor mij als gewoon beschouwd ja. Alsof jij gelijk naar iemand toe stapt voor alles te vertellen. Erzijn meer dingen die jijniet weet, denk je dat ik me niet schaam voor wt hij allemaal met mij doet. Denk je dat ik ik niet gewoon net als de ret wil zijn. Ik heb nognooit vrienden gehad dus naar wie had ik toe moeten stappen? Mij. Ouders vonden mijn broer belangrijker omdat ik een mislukkeling ben, ze schamen zich voor mij. Dan ga ik niet rondlullen met he luister ik ben homo, in Ierland heb je dan een probleem. Daarom zei ik dat ik bi was, het geloof is verdomme belangrijker dan eigen kinderen bij de meeste. Mijn ouders schaamde zich voor mij, maar niet voor Greg, hij had een vriendin, vrienden, was beleefd en sociaal. Hij was een perfect beeld en ik, ik ben hun verwijfde zoon die. Niemand heeft, " schreeuw ik overstuur. Bijna had ik erbij willen roepen dt ik hun verwijfde en verkrachtte zoon was. Dat ik dan echt verbamnen zou worden, want seks voor het huwelijk was een vloek in mijn thuisland, no matter what. Niemand zou nog bevriend willen zijn want ik was ontmaagd en je kon geen slechte schoonzoon hebben dan een ontmaagd iemand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Niall! Ik snap dat dat het verschrikkelijk was maar nu even los daarvan. Nu ben ik er, en je had het moeten vertellen!' Begin ik weer. Hij moet weten dat ik er altijd voor hem zal zijn. Boos sta ik op en stamp de tent uit. Het is ochtend (xD) en ik heb nog niet lang met niall, en meteen is er drama. Ugh, geweldig. NOT.
    (???)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:21 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Moet hij het nu vertellen? Want niall roept alles en ik weetniet wat te laten roepen aangezien ik dacht dt zenu wel ruzie zouden hebbe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan