• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (emma moet liam vertellen he? Dus nu gewoon...Dit)
    Liam:

    Ik knuffel Niall voor de zoveelse keer, alhoewel het dit keer wat stijf is. Hij is wel vaker zo gebroken, alleen ik ben nu nog wat in mijn na-schock-trance. 'Niall je had het gewoon moeten zeggen. We kunnen er echt wat aan doen!' en dat heb ik ook gedaan. Maar dat ga ik hem niet vertellen! Ik beland in de cel of erger! Het is beter als ik dit voor mezelf houd.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    Ik ben kapot ik ga slapen btw Emma was met Jack aant flurten hoe kan liam dan?

    (huh??Ik volg het zelf ook amer... zullen we gewoon zo verder gaan? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ja dat is goed emma gaat gewoon zo een plekje opzoeken bij Harry, (:

    Emma :
    Ik loop op me hooge hakken naar de jongens tent waar ik zowel heel me levens tijd tot nu toe hier heb door gebracht maarja, ik wil ondertussen graag bij Harry gaan liggen ik begon hem namelijk leuk te vinden en ik zal later vast wel horen over die raare gozer ik laat hier in iedergeval niet meer zijn naam vallen. Ik begroet liam en niall even door ' hey, ik ga me even omkleden' te vermelden. Het maakt me niet meer uit als ze me zo half echt naakt zien en anders zien ze alleen de achterkant ik ga toch slapen ik had mijn bedje tegen die van harry aan geschoven dus daar kon ik heerlijk gaan liggen ik help niall en liam ook even met er een exstra bed aanscheuven. ' Ik dacht dat jullie dat misschien wel fijn zoude vinden.' Zeg ik en geef ze allebei nog even een nachtkusje op hun slaap ik stop me blackberry en iphone in het stopkontact en laat ze opladen onder me kussen. ' Weltruste jongens.' Zeg ik tegen de 2 die nog wakker zijn. ' Weltruste lieve Harry' fluister ik en druk een kusje op zijn voor hoofd. En trek me meer naar hem toe. Licht uit onder de denkens, en met een geweldige vriend of vriendin of relatie. Ik val in een rustige slaap

    ( - jongens me ogen vallen dicht gelukkig kan ik blind typw maar ik ga xKuss


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Haha, lekker slapen)
    Harry:

    Net voor ik slaap hoor ik ergens: 'Weltruste jongens'. Ik besteed er weinig aandacht aan en probeer weet te gaan slapen. ' Weltruste lieve Harry' hoor ik dan voordat er kusje op mijn hoofd baland. Volgens mij was het Emma. Nee... nee nee! Als ze in ieder geval niks voor me gaat voelen! Zodra ik niet meer in mijn bescherm-modus ben en alles gaat goed -dat zal dus binnenkort zijn- beland ik weer terug in mijn oude patroon. In mijn flirt-stand. En flirt-Harry doet niet aan relaties. Ach, waar maak ik me eigenlijk druk om? Het is niet zo dat meteen elk meisje voor me valt.
    (Haha, ookal zegt zijn moeder dat hij mooi is ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Een meiske ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Een meiske ?

    Meiske voor U :) Maak maar. GEwoon een naam en uiterlijk is genoeg. Dan kan je er meteen inspringen. De rest komt wel :)
    En serieus? Topic 5?! xD

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 23:12 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Dan is 1D Ook weer compleet xD)
    Zayn Malik:

    Door al het gedoe in de tent kon ik niet slapen. Ik ben maar naar buiten gesjokt. Ik heb een bak koffie gemaakt en zit nu bij een tafeltje. Misschien kan ik straks beter in de meidentent gaan slapen. Niet beslist om de meiden, maar om de rust. Ik bedoel, Emma zit ook bij de jongens. En ik wil graag wel rustig slapen. Hoe die meiden het zo rustig krijgen weet ik niet. Ik dacht altijd dat de nachtenlang roddelden en kussengevechten hielden. Ik heb het blijkbaar verkeerd. Ik neem nog een slok van de koffie en staar denkend voor me uit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Jaa. Niet super aandachtig, maar wel af en toe meelezen.

    Rhine O'Dell


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maar nu zijn er te veel jongens -.- en ik verveel me duuuuuus.... >:-)
    TADAA!!


    Katie Brooks (Simpel. Ik zal morgen ofzo een post doen :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    OMG eigenlijk speel ik in mijn eigen drukke sneltrein RPG 4/5 One Direction, een meisje, 3 begeleiders, en de extra personages zoals Jack. VETT <3


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Helluw im awake.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Liam knuffelt me weer waardoor ik ietsmeer terug in de wereld kom. " Niall je had het gewoon moeten zeggen. We kunnen er echt wat aan doen!' Ik concentreer me even op mijn stem " hhij heeft , hij ,hij fluister ik trillend.en barst weer in huilen uit. Ik bedenk me ineens dat mijn boxer onder het bloe moet zitten en mijn armen ook.

    Ben r btw de hele dag

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 10:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Eh, dat moest je toch tegen emma zeggen zdie het dan weer tegen liam vertelde? Of...?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ze was gewoon al vrienden met hun anders moet ik er weer een hele opbouw van maken en daar heb ik geen zin in.]
    Rhine O'Dell.
    Ik liep halfdronken over de camping te strompelen, terwijl ik giechelde naar elk mannelijk figuur dat ik tegenkwam. Na een hele tijd lopen vond ik eindelijk de tent van de jongens, en ik gierde het uit van het lachen. "Harry, schatje!" riep ik naar binnen. Ik kroop onder de tentflap door en zag Harry bij Emma liggen. "Harry, schatje." zei ik nog eens. "Wat doe je bij Emma? Of eerder, wat doet Emma bij jou?" giechelde ik. Ik viel over iemand heen, waarvan ik niet wist wie, en viel daardoor net niet bovenop Emma. Harry daarintegen kreeg de volle laag. "Oeps" grinnikte ik.

    [Whiee, ben melig en Harry.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb school -
    Emma :
    ' Harry schatje ' hoor ik iemand dronken zeggen.
    Dit is iritant zeg ik wil slapen jongens. Ik kruip wat dichter tegen harry aan en rust met mijn hoofd op zijn borst tot dat ik weer de haatelijke stem dichterbij hoor komen ' harry schatje ' zegt de zelfde stem. ' Wat doe je bij Emma of wat doet Emma bij jou ' vraagt ze giegelend. Daarna valt ze over iets en valt daarna met der benen op me buik waarna ik een "phoeff" geluidje doe en ik merk dat ze boven op harry ligt en ik zucht haatelijk. Dit is iritant als je wilt slapen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin