• Ik vraag me af waar onze hersennen zijn gebleven. Vandaag de dag.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik doe het ook, maar met een pen.. Met een mes of iets anders waarmee ik me serieus kan verwonden?? Nee dankje! NOOIT VAN MIJN LEVEN!!!


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Blijkbaar heb ik 'm al gezien. Het lied is leuk, het messen gedeelte wat minder.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sinistre schreef:
    Ik vind deze erger.



    Awh gadverdamme.!!!! Ik kende het al en nu is mijn vraag: Wat doet de volgende generatie? Als wij al elkaar ogen gaan likken wat aan hun dan doen?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Meh I'm more into licking necks.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die heb ik inderdaad een tijd geleden gezien.
    Echt werkelijk, hoe laag kunnen we nog zinken in de tegenwoordige maatschappij?? -.-
    En die van die eyeball licking heb ik ook gezien, gadver! Mij niet gezien hoor :')


    Inspiration can hit you any time

    Die dude rond 2.20, haha. He's fucking right. Wat een idioot iets hé.

    Die dudes die dit verzonnen moesten zich wel werkelijk dood vervelen..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 18:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Die dude rond 2.20, haha. He's fucking right. Wat een idioot iets hé.

    Die dudes die dit verzonnen moesten zich wel werkelijk dood vervelen..


    Die mensen die de film Alien gemaakt hebben moesten inderdaad zich doodvervelen. Of ze zijn ontsnapt uit een inrichting kan ook.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    HippieDream schreef:
    (...)

    Die mensen die de film Alien gemaakt hebben moesten inderdaad zich doodvervelen. Of ze zijn ontsnapt uit een inrichting kan ook.


    Het waren jongens uit Israël die gingen wedden volgens Wiki (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hashirama schreef:
    Meh I'm more into licking necks.


    I can't define who I am.

    Constantine schreef:
    Die heb ik inderdaad een tijd geleden gezien.
    Echt werkelijk, hoe laag kunnen we nog zinken in de tegenwoordige maatschappij?? -.-
    En die van die eyeball licking heb ik ook gezien, gadver! Mij niet gezien hoor :')


    Jup ^^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rembrandt schreef:
    Ik had deze al een tijd geleden gezien.
    Ik vind het lied wel leuk klinken,maar daar eindigt het ook. :/

    Dit.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sinistre schreef:
    Ik vind deze erger.


    Oh, hé. Daar had hank Green nog een video over gemaakt.


    maare OT: Als zij hun vingers open willen halen is het hun probleem, maar ik vind het best idioot.


    Ex astris, sciencia

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Het waren jongens uit Israël die gingen wedden volgens Wiki (;


    Hmmm * Herkijkt filmpje. *
    Awh ik denk dat ik hem begrijp:
    The orgin of the game is disputed.
    Dus die gassies hebben het verzonnen uit israël en Alien heeft het lekker openbaar gemaakt
    * Klap nog een keer in handen * Good job guys from Israël. You are big idiots!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mulford schreef:
    (...)
    Oh, hé. Daar had hank Green nog een video over gemaakt.


    maare OT: Als zij hun vingers open willen halen is het hun probleem, maar ik vind het best idioot.


    Wie is Hank Green? :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb het voor alle duidelijkheid eens geprobeerd met een potlood en zat er bij de tweede vinger al regelrecht op.
    Ik zou echt geen vingers meer hebben moest ik het met een mes doen.
    Snap zelfs niet eens waarom mensen dit willen doen, het is gewoon geschift.
    Maar het liedje is wel leuk (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.