• Voorbeelden:
    Uno, dos, tres, cuatro, cinco.

    Wachtlijst:
    xLithium
    Depay
    PercyWood


    Ik zal binnenkort verder gaan!

    Lijst om in te vullen:
    • Titel:
    • Extra tekst:
    • Lettertypes:
    • Afbeeldingen:
    • Sfeer:
    • Beschrijving:
    • Extra:

    - Hetgeen in het grijs is niet verplicht!
    - Zoek je eigen afbeeldingen!
    - Je kan lettertypes uitzoeken op Dafont!
    - Ik gebruik Photoshop CS6.
    - Het kan zijn dat ik soms te druk ben en het langer duurt.
    - Wees niet bang om je mond open te trekken als je iets niet goed vindt!


    Finished:
    OldHeaven
    Lythrum |
    Lythrum ||
    funky
    CRAWFORDD
    Bastille
    Wollywell |
    Wollywell ||
    Delahaye
    Nathness
    Abelard
    Knight
    Gubleraholic
    Liberacorpus
    Bieberen |
    Bieberen ||
    Pom
    Bubbelien
    Moore
    Parachutes |
    Parachutes ||
    xGREENLEAF
    Bloomer |
    Bloomer ||
    Wollywell
    Cairde

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:08 ]

    OldHeaven schreef:
    • Titel: Take a pill.
    • Extra tekst: Tomlinson Fanfaction
    • Lettertypes: Caesar.
    • Afbeeldingen:
    Achtergrond


    Louis



    • Sfeer: Duister, drama, paniek.

    Ik hoop dat dit de lettertype is die je bedoelt;

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik hoop dat dit de lettertype is die je bedoelt;


    Ik kon me niet inhouden.
    Fanfiction*


    Some people are art and do art at the same time

    Wrennah schreef:
    M'n topics. Voor het geval ik ooit weer een cover nodig heb.


    Deze covers zijn echt wauw! (:


    16 - 09 - '17

    • Titel: 365 wishes.
    • Extra tekst: © CRAWFORDD
    • Lettertypes: dat lettertype dat je gebruikte bij 'Tomlinson fanfiction' voor OldHeaven, sorry maar ik weet de naam niet :3.
    • Afbeeldingen:



    • Sfeer: Drama, loslaten, droevig, vriendschap, onvoorwaardelijke liefde.
    • Beschrijving: Het gaat over een jongen en een meisje die beste vrienden zijn. Later worden ze ook een koppel. Het meisje krijgt te horen dat ze nog maar een jaar te leven heeft en haar beste vriend wil gedurende het volgende jaar elke dag één wens van haar laten uitkomen. Uiteindelijk sterft ze en moet hij haar loslaten.
    • Extra: /

    Je covers lijken echt fantastisch! Zou je me kunnen laten weten als de cover klaar is?
    Alvast bedankt! xo

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:02 ]


    We crave what we can't have.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik hoop dat dit de lettertype is die je bedoelt;



    Thx, die fout kwam door mij, ik ahd eht verkeerd gespelt maar hij is perfect THX
    xxx

    Moore schreef:
    (...)
    Ik kon me niet inhouden.
    Fanfiction*

    Lol, dat was me nog niet eens opgevallen; copy paste.
    Ik ga 't straks wel even veranderen.

    Ik lief je covers onwijs :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    OldHeaven schreef:
    (...)

    Thx, die fout kwam door mij, ik ahd eht verkeerd gespelt maar hij is perfect THX
    xxx


    Spelfout is er nu uit. ^^

    Merrow schreef:
    Ik lief je covers onwijs :3

    Aw, dankje!

    Lythrum schreef:
    • Titel: Never Let Me Go
    • Extra tekst: /
    • Lettertypes: Wat het beste bij de cover past.
    • Afbeeldingen:
    1.
    2.
    3.
    4.
    • Sfeer: Liefde, Iemand verliezen, vriendschap.
    • Beschrijving:
    Vijf intelligente jongens genaamd Liam, Zayn, Niall, Harry en Louis hebben een bijzondere vriendschap. Samen zitten ze op een kostschool genaamd Hailsham, die – zonder dat de vijf beste vrienden het weten – de kinderen die op de school zitten opvoed om later donor te worden.
    De school laat hen op groeien met kunst en muziek.
    Een keer per jaar komt Madame langs om kunstwerken van de kinderen mee te nemen en ze te bewaren. Wanneer de jongens langzamerhand op groeien ontstaat er tussen Louis en Harry een sterke band, en Liam die vol jaloezie zit besluit er tussen te komen en beslist dat Louis de gene is waar hij het meest van zou gaan houden.
    Na Hailsham, zijn de jongens 18/19 jaar en gaan ze op bezoek bij een studenten huis waar ze verblijven tot ze worden op geroepen voor hun werk en om uit eindelijk hun oproep krijgen om donor te worden – iets wat al jaren lang vast staat.
    Harry ontdekt hier dat hij sterkere gevoelens voor Louis begint te krijgen, en het gerucht komt dat ze vijf jaar uitstel kunnen krijgen voor koppels die echte liefde hebben.
    Maar de liefde zou niet lang stand houden als ze horen dat twee van hun beste vrienden al twee donor’s hebben geleverd en niet lang meer zullen hebben, besluiten de twee jongens om hun vroegere vrienden groep voor een keer bij elkaar te brengen.
    • Extra: Ik zal op vakantie zijn, en waarschijnlijk kan ik dan niet snel reageren. Zou je me dan willen waarschuwen als hij af is?

    &

    Titel: Nergens (kan nog veranderen)
    Extra Tekst: /
    Lettertypes: Wat het beste bij de cover past.
    Afbeeldingen:
    1.
    2.
    3.
    4

    Sfeer:
    Beschrijving: Er zijn 5 legendes in het land Elbe.
    Vuur, water, aarde, lucht, en leven. Ze hielden de balans tussen goed en kwaad
    De wereld was een grote harmonieuze plek, de mensen en de natuur waren perfect in evenwicht.
    Maar dan, de grootste bedreiging in leeftijd wordt geconfronteerd met de legendes.
    Maar ze kon niet worden gevonden, de legenden verdwenen. Sommige mensen zeggen dat een aantal van hen had de duistere krachten gebundeld, maar de meeste van de burgers denkt dat de legendes werd bang en rende weg, of ze gewoon makkelijk stierf in een gevecht.

    Vijfitg jaar later; Duistere krachten zijn uitspraak over het land van Elbe. De koning, koningin en hun dochter worden opgesloten in de diepste kerkers. De hoofdstad Riverdall ligt in de handen van de onsterfelijke duistere vrouwe Morgana.

    Maar een nieuwe generatie wordt geboren onder hen. Inmiddels weten er 4 van hun lot bestemming, maar moet de 5e nog worden gevonden en getreent voordat ze Morgana uberhout kunnen stoppen.
    Zal het hun optijd lukken?
    Extra:

    Bij beide covers had ik een beetje moeite met het verwerken van al die afbeeldingen.
    Bij de eerste cover heb ik er daarom maar 2 gekozen, als je dit liever toch niet wilt kan ik nog wel proberen om er meer te proberen?
    En bij de tweede koffer heb ik er nog een extra kleurlaag overheen gegooid zodat het een beetje één geheel wordt maar ik weet niet of je deze kleuren in gedachten had?
    Laat me maar weten wat ik eventueel moet veranderen.


    Dankje!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Lythrum schreef:
    Dankje!!

    You're welcome

    funky schreef:
    • Titel: burn with passion
    • Extra tekst: /
    • Lettertypes: ik kan niet kiezen! iets wat met Passion te maken heeft?
    • Afbeeldingen:





    • Sfeer: romantische, passion
    • Beschrijving:
    Anne is de 39 jarige en gescheiden moeder van Louis (nee niet louis wie jullie denken)
    het is 20 jaar naar de hype van one direction, ze hebben 5 jaar lang hit na hit gehad maar naar 10 jaar is hun naam alleen nog een fluistering.
    Anne was toen de tijd 19 en was helemaal fangirl van ze en was vooral fan van ja louis
    Nadat haar zoontje louis oude spullen van haar van one direction op de zolder vind komen er oude gevoelen van toen naar boven, ze was ECHT verliefd op die louis besefte ze maar toen ze een relatie kreeg met een hufter van een Ethan moest ze de spullen opbergen van hem.
    Als haar beste vriendin Megan haar mee neemt naar een tripje Londen loopt ze tegen iemand op en loopt verder. maar zonder dat ze het merkt stuitert haar mobiel uit haar zak. dan na twee dagen wordt ze plots gebeld, en krijgt ze waar heden te horen die ze niet verwacht had.

    Zoiets? ^^

    Aw, gosh, ze zijn echt awesome!
    MT, voor het geval ik inspiratie krijg voor wat ik wil in mn cover.


    Stenenlikker

    wow jouw covers zijn echt heel mooi =D


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio