• Voorbeelden:
    Uno, dos, tres, cuatro, cinco.

    Wachtlijst:
    xLithium
    Depay
    PercyWood


    Ik zal binnenkort verder gaan!

    Lijst om in te vullen:
    • Titel:
    • Extra tekst:
    • Lettertypes:
    • Afbeeldingen:
    • Sfeer:
    • Beschrijving:
    • Extra:

    - Hetgeen in het grijs is niet verplicht!
    - Zoek je eigen afbeeldingen!
    - Je kan lettertypes uitzoeken op Dafont!
    - Ik gebruik Photoshop CS6.
    - Het kan zijn dat ik soms te druk ben en het langer duurt.
    - Wees niet bang om je mond open te trekken als je iets niet goed vindt!


    Finished:
    OldHeaven
    Lythrum |
    Lythrum ||
    funky
    CRAWFORDD
    Bastille
    Wollywell |
    Wollywell ||
    Delahaye
    Nathness
    Abelard
    Knight
    Gubleraholic
    Liberacorpus
    Bieberen |
    Bieberen ||
    Pom
    Bubbelien
    Moore
    Parachutes |
    Parachutes ||
    xGREENLEAF
    Bloomer |
    Bloomer ||
    Wollywell
    Cairde

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:08 ]

    Titel: In the end everyone ends up alone // The Janoskians
    • Extra tekst: Ook geen username
    • Lettertypes:
    • Afbeeldingen: Deze of deze
    Deze
    • Sfeer: Spanning
    • Beschrijving:
    • Extra:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bastille schreef:
    • Titel: Verraad
    • Extra tekst: -
    • Lettertypes: ik dacht een van deze maar als het niet past bij een plaatje is het oké als je een andere gebruikt. Maar iig wel een 'formeel' lettertype.
    • Afbeeldingen:
    Achtergrond:


    Meisje:


    Als er eentje niet fijn werkt ofzo of weet ik veel dan moet je het maar zeggen, zijn genoeg andere van dit soort foto's hehe

    • Sfeer: Ja een beetje droevig/mysterieus
    • Beschrijving: -
    • Extra: Heeft geen haast (: Ben van plan het verhaal pas online te zetten als het af is en dat duurt nog even (krul)

    Zo goed? ^^

    Delahaye schreef:
    • Titel: For Death and Glory!
    • Lettertypes: Wat jij bij de cover vindt passen, ik kan niet kiezen.
    • Afbeeldingen:
    1
    2
    3
    • Sfeer: strijd, glorie, verlies

    Die tweede afbeelding is ontzettend vaag, weet je zeker dat je die erin wilt?

    • Titel: Saksische Messen en een Eikenblad Ketting
    • Extra tekst: De Grijze Jager
    • Lettertypes: Celtic
    • Afbeeldingen:




    • Sfeer: Speciaal, mysterieus, vrolijk
    • Beschrijving: Het kleine wapen van alle Grijze Jagers heeft een grote betekenis.
    Net zoals de welbekende ketting.
    De ketting met het eikenblad wordt niet zomaar weggegeven, behalve aan een leerling- of volleerd Jager.
    Ook het Saksische mes wordt niet zomaar door iedereen gebruikt.

    Emmett Martins, een fitte en gezonde jongen van zestien jaar woont in het kasteel Redmont als wees omdat beide ouders hem afstonden. In het weeshuis heeft hij zijn twee beste vrienden Alice Flinn en Noctus Thomas. Altijd keek hij op naar de Jagers. Toen hij het verhaal van Will hoorde wist hij het zeker, hij wilde er ook een worden. Hij wilde perse een leerling worden van Halt. Maar of dat nou zo net gaat lukken?
    • Extra: -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elvenking schreef:
    (...)
    Die tweede afbeelding is ontzettend vaag, weet je zeker dat je die erin wilt?


    Hehe, I know. Als je m vrij klein gebruikt, is het dan mogelijk? Want die afbeelding is eigenlijk vrij belangrijk...


    Stenenlikker

    Elvenking schreef:
    (...)
    Die tweede afbeelding is ontzettend vaag, weet je zeker dat je die erin wilt?


    Of, weet je misschien hoe je een screenshot kan maken? Want dan zou ik m duidelijker kunnen krijgen.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Of, weet je misschien hoe je een screenshot kan maken? Want dan zou ik m duidelijker kunnen krijgen.

    Ja, ik weet hoe dat moet. (:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ja, ik weet hoe dat moet. (:


    Tell me, please :') Dan kan ik voor een betere afbeelding zorgen ^^


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Tell me, please :') Dan kan ik voor een betere afbeelding zorgen ^^

    Op je toetsenbord staan een knop met "PrtSc" (of iets in die richting, is de afkorting van printscreen) duuus als je de site/afbeelding voor je hebt dan dauw je dat ding in en dan open je paint, dan druk je op plakken en tadaa. c:
    Je hoeft het niet bij te knippen als je niet weet hoe het hoeft, wil ik ook wel voor je doen.

    Delahaye schreef:
    • Titel: For Death and Glory!
    • Lettertypes: Wat jij bij de cover vindt passen, ik kan niet kiezen.
    • Afbeeldingen:
    1
    2
    2, betere versie
    3
    • Sfeer: strijd, glorie, verlies


    Is ie zo beter? Scherper/duidelijker ga ik m niet kunnen krijgen....
    En nog bedankt voor dat screenshot ding. Moet ik deze keer wel onthouden ^^


    Stenenlikker

    • Titel: Hecticity.

    • Extra tekst: -

    • Lettertypes: Cold Night for Alligators / Blood Crow achtig. Het hoeft niet té fake eng.

    • Afbeeldingen:

    De tekst van AHS kan gewoon weg hier.


    Kun je dit meisje zó neerzetten, dat het lijkt alsof ze over de man (van de foto hierboven) zijn schouders loopt? Dat zou ik heel graag willen. De achtergrond is hierbij niet zo héél belangrijk.


    Zou je de witte vlaktes van de cover met deze achtergrond op willen vullen? Hij hoeft niet erg sterk naar voren te staan, een klein beetje (bijvoorbeeld achter het meisje) is al genoeg.




    • Sfeer: Ik wil dat het een beetje eng/onheilspellend is, maar toch ook mysterieus.

    • Beschrijving: Link naar story.
    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
    Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
    Je wordt opgesloten.
    Je wordt voor gek uitgemaakt.
    En je wordt vernederd.
    Niet thuis.
    Niet buiten.
    Maar in een gesticht.
    In 1970.


    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
    Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
    Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
    Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.


    • Extra: Ik wil héél graag dat de cover verticaal wordt! Voor de rest is er niets (: . Alvast hartstikke bedankt!


    The odds are néver in our favor.

    Wollywell schreef:
    Titel: Together
    Extra tekst: -
    Lettertypes: Ik zou deze wel graag willen als dat kan.
    Afbeeldingen:
    - Foto 1
    - Foto 2
    - Foto 3
    - Foto 4 i]zou je deze ergens klein bij de titel kunnen zetten? Maar dan wel dat dit kleiner is dan de titel want de titel is belangrijker[/i
    Sfeer: Duister, eng, donker, griezelig.
    Beschrijving: Als Damon Salvatore een dag naar New York is, ontmoet hij daar een heks die zich voordoet als een waarzegster. Ze vertelt hem hoe hij zijn jeugdliefde Katherine Pierce kan vergeten en hoewel Damon eerst afstand houdt van haar verhalen, is hij geïnteresseerd. Damon Salvatore besluit om naar Mystic Falls terug te keren, samen met zijn jongere broertje. Hier in Mystic Falls, ziet Damon hoe Jessica Black opgeroeid tot een schitterende, volwassen vrouw. Damon wijkt geen moment van Jessica's zijde af en samen zijn ze het ideale liefdeskoppel. Maar er ligt gevaar op de loer en hun geluk lijkt niet voor altijd te duren.. [The Vampire Diaries fanfiction]
    Extra: Geen usernames erop. (: - En zou je misschien een horizontale en een verticale versie kunnen maken zodat ik kan kiezen? Maar als je daar te weinig tijd voor hebt, of het is teveel moeite, dan hoeft het natuurlijk niet. (:

    Het zijn nogal grote afbeeldingen dus het laden kan nog wel eens op zich laten wachten.

    Mijn twee pogingen;


    Delahaye schreef:
    (...)

    Is ie zo beter? Scherper/duidelijker ga ik m niet kunnen krijgen....
    En nog bedankt voor dat screenshot ding. Moet ik deze keer wel onthouden ^^

    Zo goed?

    Elvenking schreef:
    (...)
    Zo goed?



    Oh, thanksies! Hij is echt awesome!


    Stenenlikker

    Nathness schreef:
    Titel: In the end everyone ends up alone // The Janoskians
    • Extra tekst: Ook geen username
    • Lettertypes:
    • Afbeeldingen: Deze of deze
    Deze
    • Sfeer: Spanning
    • Beschrijving:
    • Extra:

    Zo goed? (: