• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    1913 schreef:
    Kiwan Landreth-Smith. Dit is mijn lievelingsfoto van mijn lievelingsfotograaf Laura Ferreira :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Yayde schreef:
    (...)

    Im gonna watch it right now mep. (:<


    That's a good thing. No - that's an awesome thing. ;D
    Laat je me weten wat je er van vindt? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    het is connor franta (H)(H)(H) zoek hem op op youtube en dan '25 animal impressions'


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Random meisje met tatoeages, gewoon omdat ik het mooi vind.


    26 - 02 - '16

    JACK SPARROW (H)
    Gewoon, omdat hij Jack is :Y)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Zelfgemaakte foto van het concert van London Grammar afgelopen zaterdag (gister dus)
    (hij is groter mooier btw lol)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 23:41 ]


    As travars

    Stapper of Aragorn / Viggo Mortensen in Lord of the Rings [ofcourse]
    Omdaaaatt.. Mijn usernaam Stapper is. Aragorn gewoon helemaal geweldig is. Ik hem als Doler echt helemaal super vind. Viggo leuk is. Eeennn.. Dit plaatje gewoon :9~ is!

    Genoeg redenen :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Myself, omdat it voor Halloween creepy was en dat zag er awesome uit.

    Karen Gillan, omdat ik haar een geweldige actrice vind en omdat ze mooi lang rood haar heeft :3


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare

    Penthesilea
    omdat dat match bij mijn username en ik dit een heel mooi plaatje vind


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een random foto van het internet van iemand die ik niet ken enzo. (cat)

    Alexander Skarsgård. :9~
    Waarom? Nou, kijk naar zijn sexy gezicht en je hebt de reden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een engel met donker haar, aangezien mijn username Alter van een personage komt uit Fallen van Lauren Kate die op deze manier beschreven wordt. En omdat ik gewoon nogal een obsessie heb voor engelen en het een mooi plaatje vond. c:


    :)

    Jesse Pinkman. 'Nuff said.


    Caution first, always.

    Mezelf, gewoon omdat ik niet echt weet wat ik er anders neer moet zetten :x


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.