• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    'Wauw, heftig' zeg ik. Het klinkt net alsof ik er niks om geef omdat het lijkt of het op hun gericht is. Maar ik geef er wel om, het is alleen zo plots. De verhalen van Emma over haar vader zijn nog wat vaag maar komen wel wat sneller bij me binnen. Het lijkt me echt geweldig om zo'n vader te hebben, en blijkbaar heb je er ook wat aan. Ik schud mijn hoofd en zeg: 'Ja..l-laten we iets met muziek doen'. Ik ben er altijd wel voor in.. zeker om een stemming te verbeteren. IK pak het microfoontje en spring op. Jep, stemming verbeteren. Ik houd hem tussen mijn duim en wijs vinger en begin te dansen en te zingen. 'I wanna be a Billionaire, so freaking bad. Buy all of the things I never had' en ik maak een gebaar dat de rest mee moet doen. 'I wanna be on the cover of Forbes magazine, smileing next to Oprah and the Queen' vervolg ik. Ik ga op de tafel staan en klap op de maat. Oh every time I close my eyes I see my name in shining lights. A different city every night, oh I, I swear. The world better prepare for when I'm a billionaire!'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Haha, sorry. Ik had jullie nog nie geleze..:$ Moet ik het anders doen? (LOVE HARVEY, LEEROY, MARCEL, JONNY and probably georgie :) Maar ik vind Leeroy het meest geniaal, en dan Marcel :) Ik moet toegeven ookal is Lou mijn fafo)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik begin hard te lachen terwel ik 2e stem doe in het refrein en mee zing met lou ook zayn zie ik zachtjes mee zingen, ik ren ineens weg haha en kom terug met me gitaar en me tas waar macbook en tablets in zitten en me beats. Ik geef niall ook zijn gitaar en speel op de maat mee. Yeah dankje lou snel neem ik het op.


    ( Maybe is the way she walked. (Ow!)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Straight into my heart and stole it! :) )
    Louis:

    Tevreden kijk ik naar Emma die meezingt. Ze haalt wat spullen en zodra ze begint op te nemen val ik stil. God nee.. Ik stap van de tafel en ga weer zitten. Ik laat mijn blik naar de grond kijken, bang voor de reacties. Die zullen me wel gek vinden. Voor vrienden is het niet moeilijk om te zingen, maar als het wordt opgenomen ben ik bang dat anderen het ook gaan horen. En ik wil niet dat anderen mijn stem horen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik zie louis gelijk stoppen als ik opneem ik druk op de knop en het stopt met opnemen ' sorrie lou' fluister ik, en over handig hem de gitaar terwel toe glimlach. Ik pak me ipad er bij en speel het opgenomen stuk van me zelf met niall en liam en zayn af, oookal weten ze zelf niet dat ik het bij elkaar gevoegt heb, alleen lou moet er nog in en harry als dat kan. Ik begin te zingen met het stuk in het begin dat ik met liam samen zing, ' shut the door, turn the lights of i wanne be with you i wanna feel youre love i wanna lay beside you i cant not hide this even no i try, hard beats harder time esecps me ' zing ik genietend ' if we could only have this life for one more day if we could only turn back time ' en dan zongen liam zayn en niall en ik samen bij elkaar gevoegt klinkt super al zeg ik het zelf.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Ik luister naar Emma die met wat opgenomen stemmen zingt. 'Mooi.''zeg ik met een lichte trilling in mijn stem. 'Sorry' zeg ik er al vlug na voor ik opsta en verdwijn in de tent. Ik snap niet dat het hier zo stil is. Ik plof neer op mijn bed met mijn gezicht in mijn kussen. Nee, ik ga niet huilen. Ik heb..denk ik gewoon wat rust nodig heb of.. misschien juist niet. Ik moet mijn gedachten enven tot rust laten komen denk ik, en op welke manier weet ik nog niet. Ik wou graag dat Violet hier nu was. Al is het alleen om haar vast te houden. Ik zucht een keer diep en sluit mijn ogen. Maar slapen wil en zal ik niet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Mooi ' hoor ik louis wat trillend zeggen. 'Sorry' hoor ik daarna en hij is weg, omg wat is err met hem. ' Ik ga even kijken goed ' ik laat me spullen voor wat het is. Ik ren naar de tent en bonk er op, want kloppen gaat ook zolastig eh, hhaha. ' Loubearr?' Vraag ik rustig ik ga de tent binnen en neem plaats op mijn bed. ' Lou wil je vertellen wat er is ? ' Vraag ik kalm.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Ik kijk op en zie emma in de...deuropening? (Haha sorry iki moest gewoon ff een zelfde-humor grapje maken. So...asje Em). Ik ga zitten en draai me naar haar toe. 'Het is niks Em. Ik denk... dat het de eerste keer is dat mijn gedachten meer zeggen dan ik en dat wordt me wat veel. Er zit meer achter de grappige Louis youknow?' zeg ik terwijl ik met mijn handen priegel. Bad habit. 'En daarbij Liam...' voeg ik er fluisterend aan toe. Ik had er geen idee van. Het was ook wel het laatste waar ik aan zou kunnen denken. Wat ben ik eigenlijk egoistisch...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Hij draait zich om en lijk gelagen te zijn door zijn eigen gedachtens. 'Het is niks Em. Ik denk... dat het de eerste keer is dat mijn gedachten meer zeggen dan ik en dat wordt me wat veel. Er zit meer achter de grappige Louis youknow?' zegt hij en klooit wat zijn handen 'En daarbij Liam...' Fluistert hij, ' aawh ' en ik trek hem in een stevige knuffel. ' Probeer je gevoelends op te schrijven zal ik dat dan ook doen? En dan als je dat wilt over 10min elkaar laten lezen?' Stel ik voor en kijk hem even aan. Ik graai in mijn tas naast het bed naar 2 groote blok notets en etus. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik volgt niet meer hoor. Ze wren nog in t ziekenhuis en ze zouden toh li zijn spullen pakke en dingen kopem?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik dacht dat ze al teruggereden waren? :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik weet hrt niet. Mmarha ik ben er vanaaf en vanacht niet en woensdag ga uk skieen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk! Dat heb ik ook een paar keer gedaan. Ik vind het persoonlijk super. Welk land?
    Ik ben er vanmiddag niet dus ik zal nu straks een stukje proberen te schrijven.)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Twijfelend neem ik het blok en een pen aan. Ik zucht en laat mijn blik naar het lege lijntjes papier varen. Tien minuutjes he? Hm.. Ik bijt op de achterkant van de pen maar laat het ook vrijwel meteen weer los. Dit is Emma haar pen, moet ik onthouden. Als ik dat niet doe heb ik straks als resultaat en kapotte pen en een leeg blok. Ik laat me zakken op het bed en staar voor me uit. Ik haal het blok voor mijn neus, en probeer in de lucht te schrijven. I eeei staat er nu. Dit werkt dus niet. Ik ga zitten en schrijf op: I feel... Empty, I feel different, but I am anything but lonely. I feel like something is missing, like I'm walking in the rain. But I have what I want so I can't complain. Why am I feeling this way? Why does it feel that I slowly break?. Niet dat dit handschrift zoveel beter is. Nou, dat ging makkelijk. En nog steeds snap ik mezelf niet...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ben vorig jaar op skikamp geweest we gaan gewoon in den haag. Skieen karten lasergamen active game enz. De hele middag en avond. Hadden kaarten gewonnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan