• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Emma gaat vast in de auto zitten en ik hoor Niall wat murmelen. Ik kijk om me heen en vind hem bij een bosje. Ik loop er naartoe en begin weer over zijn rug te aaien. Dit is wel wat. Echt kut als je onderweg ineens een aanval hebt, en vlak daarna moet je kotsen. Als het volgens mij gestopt is zeg ik: 'Gaat het Niall? Kan je wel mee?'. Ik stop maar met mijn vragen, anders heeft hij straks te veel aan zijn hoofd. 'En zo ja, lukt het in de auto?' voeg ik er toch wel aan toe. Alleen ter verduidelijking.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    ( Oh ja en dan hadden we ook nog Marlotte die uh weet ik het rapunzel is ( die slaapt toch zo lang? Oh wacht dats doorn roosje xd.) En die nog niet eens weet dat der vriendje (vriendje?) Homo is xd

    { Ohja en dat ene stelletje met Violet en Louis, maar das net als roddelbladen. Even is het in en woesjjj...het waait over. oh en blijkbaar kan iedereen zingen, en al het held is er en het is nooit goed en en.... WHAHAHAH ik stop maar gewoon. }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nial lHoran

    Ik merk dat Zayn over mijn rug aait en als i?'k klaar ben kijk ik hem even kort aan. 'Gaat het Niall? Kan je wel mee?'. Ik knik 'Waar is Liam' mijn stem was schoor van het overgeven. 'En zo ja, lukt het in de auto?" ik knik weer. 'Mag er wel een raam open aan mijn kant dan?" ik kijk zoekend om me heen en zie Liam verderop. 'Ik ga naar Li' Langzaam volg ik Liam en als ik bij hem ben glimlach ik. 'Hey Honey' zeg ik zacht. 'Vind je het erg als ik dadelijk bij het raam ga zitten? We laten het raampje open dan weet ik zeker dat ik geen last van mijn claustrofobie krijg'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik gun Niall geen enkele glimlach. 'Oh tuurlijk. Weet je wat, je kan beter meteen naast Zayn gaan zitten. Die zal je toch wel helpen' zeg ik boos. Ik kijk Niall toch aan, maar heb meteen moeite met mijn woorden. Nu niet terugkrabbelen Liam! 'Ga nou maar ik..ik loop wel ofzo' zeg ik. Ik zucht een keer diep en neem Niall zijn gezicht goed in me op voor ik me omkeer en verder loop. Dat was dus de laatste keer dat ik hem zag, dat hij mij zag. En dat is maar beter ook, ik kan hem niet meer zien.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Hij draait zich om en ik kijk hem raar aan. 'Oh tuurlijk. Weet je wat, je kan beter meteen naast Zayn gaan zitten. Die zal je toch wel helpen' Gekwetst kijk ik hem aan. 'Li wat is er nou?" ik staar naar de jongen. 'Ga nou amaar ik. ik loop wel ofzo' mompelt hij en draait weg. Met tranen in mijn ogen loop ik terug. 'H-hij gaat lopen, hhij is, hij is boos' fluister ik gebroken. Waarom telkens bij mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Haha, omdat je altijd bij hem bent, dus ook op de verkeerde momenten ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    GIRLZ!BITCHJES! Ik heb het hele nummer van best song ever in hd kwaliteit!!! Je moet ff op je mobiel gaan! En dan wel met wifi deze site! En dan de 2e.! Kuskuskuskuskuskus! Haha.
    HAPPY!
    http://mp3skull.com/mp3/best_song_ever_one_direction.html ssssjt ons geheimpje!

    X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik kijk hem raar aan. 'Weet hij dan wel dat we terug gaan? Hij loopt een hele andere kant op' zeg ik in de war. En waarom is hij boos? Het moet vast iets met de auto zijn... Ik bedoel er zijn al 2 ziek. Ik zou niet weten wat er dan met mij is maar...dat is de enige link die ik nu kan verzinnen. Ik weet het, het slaat nergens op maar weet jij wat beters? Tegen wie praat ik eigenlijk? Ugh, dat moet zeker mis zijn met mij. Ik sla een arm om Niall en zeg: 'Ik rijd wel even richting Liam, misschien kunnen we hem daar oppikken? Misschien bedenkt hij zich..'. Ik schenk hem een lachje en gebaar dat hij in kan stappen. Vervolgens ga ik achter het stuur zitten en start de auto. 'Iedereen klaar?' vraag ik. Ik verwacht eigenlijk geen antwoord en begin al voorzichtig en niet al te snel te rijden. Niet veel later zie ik een klein vlekje naast de weg, dat moet Liam dan zijn. Oh mooi, hij is al gestopt. Ik rijd ietsje sneller om eerder bij hem te zijn. Oeps, iets te snel. Ik moet waarschijnlijk zo even terugrijden want ik kan niet optijd remme-. 'O MIJN GOD!!!' roep ik uit na ik ben gestopt. Meteen klik ik me los uit mijn gordel en ren zonder uit te kijken de auto uit. Ik krijg wat getuter om mijn oren, maar dat maakt me niet uit. Ik ga meteen naar Liam toe die onder de auto ligt. Ik trek hem er onder weg en tcheck meteen zijn pols. 'NEE NEE DIT KAN NIET!!! SORRY ARGGH!' roep ik boos uit. Gelukkig voel ik zijn hartslag nog wel. 'Iemand bel een ambulance! Niall?' vraag ik wat wanhopig. Waarom sprong hij voor de auto/ en deze auto? hoe-wat-waarom-huh-AAGH!!!

    Liam:
    Als ik op een afstand ben waarbij ik zeker ben dat ze me niet zullen zien stop ik. Ik zucht en sluit mijn ogen. In mijn hoofd tel ik af: 3-2-1-nu! Ik spring naar voren en krijg meteen een gewild resultaat. Een auto raakt me. Nu maar hopen dat ik snal dood ben en ze verder rijde- te laat. In beide gevallen. Ik ben zelfs nog een beetje bij bewustzijn! Ugh, hoe erg kan ik het verpruten. GEweldig er komt ook nog iemand me helpen, ga gewoon weg mensen! Laat me. Door het geschreeuw herken ik opeens de stem. zayn?! Op dit moment wil ik mijn ogen openen maar nee hoor, DAAR ben ik weer te zwak voor. Ik hoor hoe hij opeens Niall roept en als ik kon had ik hem meteen een klap verkocht. ik heb er gewoon de kracht niet voor. Die lul verdiend het wel, Niall is van mij. Nou eigenlijk... Nee laat hun maar. Ik ben weg. Ugh, opeens neemt mijn hoofdpijn toe en ik stop met denken. Ik voel een traan over mijn wang rollen en alles wordt daarna zwart. Eindelijk wat ik wilde!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    'Weet hij dan wel dat we terug gaan? Hij loopt een hele andere kant op' ik begin zachtjes te snikken en stap in de auto waarna we langzaam rijden. 'O MIJN GOD" schreeuwt Zayn en ik volg hem maar. 'NEE NEE DIT KAN NIET< SORRY ARGH' schreeuwt Zayn. Ik kleur wit weg en mijn ademhaling versnelt terwijl mijn tranen beginnen te stromen. 'LIAM, LIAM WAAROM' schreeuw ik hard ik stort neer naast hem en pak zijn hand. 'WAAROM JIJ, WAAROM VERDOMME VERDOMME VIEZE VUILE KUT ZOOI, TERING GEDOE WAAROM JIJ EN NIET IK' krijs ik helemaal overstuur. 'WAAROM IS HET NIET IEMAND ANDERS, WAT EEN KUTZOOI, JE BLIJFT BIJ ME LI ANDERS DOE IK JE ECHT WAT AAN, JE LAAT ME NIET ALLEEN IN DEZE VERDOMME KUTZOOI WERELD.' ik merk amper wat ik schreeuw. VOl paniek blijf ik vanalles scheldend schreeuwen. ' DOE DAN WAT, LOOP DAN NIET ZO TE KIJKEN KNEUS' schreeuw ik naar Zayn. 'ALS HIJ HET NIET RED DAN IS DIT JOU SCHULD. HET IS ALLEMAAL JOU SCHULD, WAT DOE JE HIER NOG MAN DONDER EEN EIND OP' krijs ik over de rooie naa rZayn. Ik merk amper wat ik allemaal zeg en roep. Vervolgens rol ik me tegen Liam op en blijf tegen hem aanliggen. 'verlaat me niet, verlaat me niet, wat meot ik dan? In Ierland heb ik niemand, we zouden nog leuke dingen doen. Alsjeblieft' smekend blijf ik liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    OMG THE BEST SONG EVER = THE BEST SONG EVER!!!! <3


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Wauw. Het is wel duidelijk dat Niall zielsveel van Liam houdt. WAarom doet Liam dan zoeits? Opeens schiet mijn gezicht naar hem als hij mijn huid volscheld. Ik slik even en loop dan weg. Ik bel 112 en laat ze een ambulance brengen. Ik kijk vanachter de auto naar Niall. Ik huil nooit, nu blijkbaar ook niet. Wat voor harteloos beest ben ik? Ik heb gewoon Liam aangerenden en ik huil niet? Zelfs niet als ik Niall zo overstuur zie en hem daar dood zie liggen? 'Godverdomme!' roep ik en vervolgens schop ik keihard tegen de auto aan. Er zit een deuk in, maar ik negeer het. Ik betaal er wel voor, ik moet mijn fustratie kwijt. Wacht eens. Ik ben nu zo in de war om mezelf, en NOG denk ik niet aan Liam. Dit keer maakt mijn vuist een deuk. Ik zak neer naast de auto. En op dat moment arriveert de ambulance. Ik zie hoe Liam op een brancard word gelegd en verberg meteen mijn gezicht in mijn handen. Nee, weer niet om het huilen. Puur omdat ik me schaam. Wat ben ik voor een vriend?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Al snel is de ambulance er die Liam mee neemt. 'Ik ga mee' zeg ik en stap er in. 'Sorry meneer dat kan niet, we meoten even snel zijn' De man duwt me hard handig uit de auto waardoor ik op de grond zak en begin nog nharder te huilen. ' IK WIL VERDOMME MEE EIKEL' krijs ik boos. De man doet snel de deuren dicht en rijd daarna met sirenes weg. Ik rol me op tot een bal en blijf huilen. He tkon me lalemaal niets meer schelen als hij dood was, wou ik ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uhu *traantje wegpinken* Dan hebben Hazz en Rhine het best goed...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik moet het gewoon vragen. Bovendien, ik heb nog niet eens gehuilt. Ik sta op en loop naar Niall. Ik houd me sterk en zeg: 'Niall, zullen we naar het ziekenhuis rijden?'. Het zou me niks verbazen als ik nu een klap of een preek krijg, maar ik kom er wel bovenop. Liam daarintegen. (Srry)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Niall, zullen we naar het ziekenhuis rijden?'. Ik knik en sla mijn armen om hem heen als een knuffel.
    'Hij mag niet dood' fluister ik gebroken en blijf snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan